Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa zbiorników retencyjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa zbiorników retencyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SERNIKI
1A
21-107 Serniki
powiat: lubartowski
818550450
ug@serniki.eurzad.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Serniki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 818550450
Termin składania ofert: 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa zbiorników retencyjnych w m. Serniki Kolonia
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa zbiornika retencyjnego w m. Serniki Kolonia (dz. Nr 212). Zakres robót obejmuje: wykonanie niezbędnych inwentaryzacji,
wykonanie kompletnego projektu budowlanego, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów
wymaganych przepisami szczególnymi, wykonanie pra polegających na remoncie zbiornika (remont śluzy, oczyszczenie i
profilowanie dna polegające na odmuleniu zbiorników, odkrzaczanie linii brzegowych, faszynowane brzegów), udzielenie
gwarancji jakości i rękojmi za wady. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres
prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (,,PFU") - Załącznik Nr 1.1 do SWZ oraz Projekt
umowy - Załącznik Nr 2.1 do SWZ.
Przebudowa zbiornika retencyjnego w m. Serniki Kolonia (dz. Nr 372). Zakres robót obejmuje: wykonanie niezbędnych inwentaryzacji,
wykonanie kompletnego projektu budowlanego, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów
wymaganych przepisami szczególnymi, wykonanie pra polegających na remoncie zbiornika (remont śluzy, oczyszczenie i
profilowanie dna polegające na odmuleniu zbiorników, odkrzaczanie linii brzegowych, faszynowane brzegów), udzielenie
gwarancji jakości i rękojmi za wady. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres
prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (,,PFU") - Załącznik Nr 1.2 do SWZ oraz Projekt
umowy - Załącznik Nr 2.2 do SWZ.

CPV: 45111200-0, 45112710-5,45240000-1,71322000-1,71320000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00013909, IZP1.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbe13d6f-182c-4055-92e1-688185653253
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR). W post. o udzielenie zam. pub. komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w post. o udzielenie zam. pub. musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w post. sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości email lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Komunikacja w post., z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert
opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Możliwość korzystania w post. z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści
dokumentów zam. wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Min. wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowsza. Z uwagi na ograniczoną ilość
znaków, pozostałe informacje znajdują się w SWZ rozdział 11.14.2 i 11.14.3.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Euro.i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fiz.w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: Adm. Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Serniki - reprezentowany przez Wójta
(adres: 21 - 107 Serniki 1A, adres e-mail: ug@serniki.eurzad.eu, nr tel.: 81 855 04 50). W sprawach z zakresu ochrony danych
osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iodo@serniki.eurzad.eu Dane oso.
będą przetwarzane w celu związanym z post. o udzielenie zam. publ. Dane os. będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust.
1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje cały
czas obowiązywania umowy. Podstawą prawną przet. danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozp. w związku z przepisami PZP.
Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok. post. w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 4 PZP. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w post. o udzielenie zam. publ; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z PZP. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich
poprawiania, sprostowania, ograniczenia przet., w przypadku gdy przet. danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozp. służy
prawo wniesienia skargi do organu nadz. tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osob., Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Osobie, której
dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozp. prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do
przenoszenia danych os., o którym mowa w art. 20 Rozp.; na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozp., wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Adm. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty post. o udzielenie zam. pub. Skorzystanie przez osobę, której
dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych os., o którym mowa w art. 16 Rozp., nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą post. umowy w zakresie niezgodnym z
PZP. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przet. danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zam. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Adm. w BZPu, prawa, o
których mowa w art. 15 i art. 16 Rozp., są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora. Od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zam., w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp., spowoduje ogran.
przetw. danych osob. zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Adm. nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i
w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Skorzystanie przez
osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprost. lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozp., nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomat. przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22
Rozprz..

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-29 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.