Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie tynków na piętrach budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie tynków na piętrach budynku

Data zamieszczenia: 2025-01-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ar-Ol Arkadiusz Olejnik
Wrocławska 11
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
609424280
biuro@hotelsarai.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210820
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: 609424280
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku przeznaczonego na hotel w ramach KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 umowa nr KPOD.01.03-IW.01-6060/24.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0013/23 - KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23

Część 1
Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku przeznaczonego na hotel w ramach KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 umowa nr KPOD.01.03-IW.01-6060/24.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45410000-4

Dokument nr: 2025-84620-210820

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Fabryczna
Miejscowość
Wrocław
Termin realizacji zamówienia: 1 tydzień od od daty wyboru oferty i ustalenia szczegółów prac.
9. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Rdestowa 17a, 54-530 Wrocław.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Wykonawca składając ofertę oświadczy, że:
1.Wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO;
2. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami. Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu
lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku zamawiającego, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a. obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub
organów z siedzibą w Rosji;
b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio
w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub
c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem
podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców,
w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) tj. Zamawiający wyklucza:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn.
zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W
szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących
warunkach:
a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodu
braku rozwiązań projektowych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, na podstawie której realizowany jest Przedmiot Umowy;
b) wystąpienie siły wyższej pod pojęciem której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne i niemożliwe
do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez stronę lub strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu
Umowy, w szczególności takie jak: wojny, działania wojenne, inwazje, terroryzm, rewolucje, powstania,
wojny domowe, rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy
lub jego Podwykonawców lub Zamawiającego, zanieczyszczenie i inne podobne niebezpieczne skutki
spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez
wykonawcę, działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, a którym Strona Umowy nie mogła
zapobiec, stan nadzwyczajny (np. stan klęski żywiołowej, stan wojenny, stan wyjątkowy). Zamawiający
dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji Przedmiotu umowy, poprzez przedłużenie o okres takiego
opóźnienia;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wprowadzenia istotnych zmian
projektowych i wynikających z nich opóźnień w związku z koniecznością uzyskania stosownych decyzji,
zezwoleń, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć biorąc pod uwagę standard staranności
wymagany od Wykonawcy;
d) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z niedotrzymaniem terminu wprowadzenia przez
Zamawiającego na teren robót, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności, uniemożliwiające wprowadzenie na
teren robót w terminie określonym Umową;
e) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem niekorzystnych i niemożliwych do
przewidzenia warunków atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze
sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość
realizacji świadczenia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni
odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót z uwagi na warunki atmosferyczne;
f) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z potrzebą wykonania prac zamiennych,
zaniechanych, dodatkowych, odstąpienia od realizacji części prac lub wystąpienia zamówień podobnych,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi
opóźnienia wywołanego niniejszymi okolicznościami;
g) zmiana technologii wykonania Umowy, w szczególności poprzez zastosowanie innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych powodujących: osiągnięcie wymaganego efektu przy niższych kosztach
wykonania Umowy, zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych Przedmiotu
Umowy, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania
Przedmiotu Umowy;
h) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych,
organizacyjnych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
i) zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie
nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem
urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych
urządzeń lub ich elementów, materiałów. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi
charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były przez Zamawiającego i
Zamawiający musi wyrazić na nie zgodę;
j) zmiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów
tych materiałów lub urządzeń, będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności spowodują
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego
Przedmiotu Umowy, poprawią parametry techniczne, wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp
technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
WYKONANIE TYNKÓW MASZYNOWYCH NA 2 PIĘTRACH BUDYNKU HOTELOWEGO
Zakres robót obejmuje:
1.Przygotowanie podłoża- zdjęcie starych powłok, wyrównanie ścian.
2.Położenie tynków maszynowych na obu piętrach budynku.
3. Zakup tynków gipsowych nie gorszych niż Dolina Nidy Alfa w ilości potrzebnej do realizacji zadania.
4.Posprzątanie posadzek po wykonywanych pracach oraz usunięcie wszelkich odpadów
budowlanych.
5. Ilość metrów tynków do położenia na każdym piętrze to 1100 m kw.
Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu wszystkich niezbędnych materiałów do ich położenia tzn. tynk maszynowy w workach itp. Zamawiający nie dostarczy żadnych elementów niezbędnych do wykonania powyższego zlecenia.

Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każde piętro osobno lub tylko na jedno z pięter. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych.
2. Wykonawca zakupuje materiały równoważne, o nie gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
3. Należy przyjąć wysoki standard wykonania robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Postępowania, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
5.Zamawiający wymaga gwarancji na Przedmiot Zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy, co jest wymogiem wybrania oferty.
6. Ofertę cenową Wykonawca przedstawi jako cenę ryczałtową (netto) wraz z podaniem stawki i wysokości obowiązującego podatku VAT, która będzie obejmować również wszystkie koszty i wymagania Zamawiającego dotyczące Przedmiotu Zamówienia, w tym, m.in.: koszty robocizny, dostarczenia materiałów, wyposażenia i sprzętu, koszty przygotowania i koszty wynikające z utylizacji ziemi i innych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
7.Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itp. nieopisane lub niewymienione, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być uwzględnione w cenie jednostkowej za przedmiotu zamówienia.
8.Zamawiający rekomenduje wizję lokalną miejsca gdzie zaplanowano realizację prac. W celu umówienia się na wizję lokalną należy skontaktować się telefonicznie. W przypadku kontaktu w ostatnim dniu terminu składania ofert Zamawiający nie ma obowiązku umówić się na wizję lokalną.

10. Wykonawca zapewni wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-08
Data ostatniej zmiany
2025-01-08 17:26:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
20% okres gwarancji
80% cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Arkadiusz Olejnik
tel.: 609424280
e-mail: biuro@hotelsarai.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.