śląskie (Siemianowice Śląskie)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO |
Data zamieszczenia: | 2025-01-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY ul. Wojska Polskiego 52C 56-400 Oleśnica powiat: oleśnicki zdp@zdp-olesnica.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045218 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oleśnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup wraz z transportem) masy mineralno - asfaltowej stosowanej na gorąco dla Obwodu Drogowego Oleśnica Ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica i Obwodu Drogowego Syców Ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, w ilości do 500 ton. 2. Wymagania dotyczące masy: 1) Mieszanka mineralno - asfaltowa stosowana na gorąco na warstwę ścieralną o uziarnieniu 0/8, 2) Masa winna spełniać wymogi techniczne WT-1 i WT-2: 2010 lub WT-1 i WT-2: 2014 oraz norm sesji PN-EN 13108-1. 3. Do każdej dostarczonej partii należy dołączyć deklarację zgodności. 4. DOSTAWA masy odbywać się będzie transportem Wykonawcy (samochód ciężarowy z termosem o pojemności minimum 10 ton). Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub pisemnie e-milem z Wykonawcą na adres wskazany w umowie: rodzaj mieszanki, ilość, termin i miejsce dostawy masy (na minimum 20 godzin przed dostawą, zamówienie na dostawę na dzień następny zostanie złożone najpóźniej do godz. 12.00). 5. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną wytwórnią mas bitumicznych o wydajności minimum 30 ton/h oraz minimum dwoma w pełni sprawnym samochodami ciężarowymi z termosem do przewozu masy o ładowności minimum 10 ton. 6. Jednorazowe zamówienie określa się jako nie mniejsze niż 8 ton dostarczone jednym samochodem. W przypadku jednoczesnego zamówienia masy na teren dwóch Obwodów Drogowych wymagana jest dostawa przy użyciu dwóch samochodów z termosami. 7. DOSTAWA masy odbywać się będzie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (miejsce wbudowania - droga na terenie powiatu oleśnickiego) najpóźniej do godz. 8:30. Czas niezbędny na rozładunek (wbudowanie) zamówionej masy przez Zamawiającego wynosi maksymalnym do 6 godzin. Zamawiający dopuszcza zwłokę w dostawie masy maksymalnie do 2 godzin, za co Zamawiającym naliczy kary zgodnie z umową. Zwłoka w dostawie powyżej 2 godzin będzie traktowana przez Zamawiającego jako niewykonanie zlecenia, za co Zamawiającym naliczy kary zgodnie z umową. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 60% maksymalnej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ. CPV: 44113700-2 Dokument nr: 2025/BZP 00022613, ZDP-DZP.272.1.2.2025.MM-B Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045218 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045218 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica zwanej dalej ,,Platformą zakupową". 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowa Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platforma zakupowa do konkretnego Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale XXIII SWZ (Ochrona danych osobowych). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045218 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045218 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.2.2025.MM-B 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup wraz z transportem) masy mineralno - asfaltowej stosowanej na gorąco dla Obwodu Drogowego Oleśnica ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica i Obwodu Drogowego Syców ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, w ilości do 500 ton. 2. Wymagania dotyczące masy: 1) Mieszanka mineralno - asfaltowa stosowana na gorąco na warstwę ścieralną o uziarnieniu 0/8, 2) Masa winna spełniać wymogi techniczne WT-1 i WT-2: 2010 lub WT-1 i WT-2: 2014 oraz norm sesji PN-EN 13108-1. 3. Do każdej dostarczonej partii należy dołączyć deklarację zgodności. 4. Dostawa masy odbywać się będzie transportem Wykonawcy (samochód ciężarowy z termosem o pojemności minimum 10 ton). Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub pisemnie e-milem z Wykonawcą na adres wskazany w umowie: rodzaj mieszanki, ilość, termin i miejsce dostawy masy (na minimum 20 godzin przed dostawą, zamówienie na dostawę na dzień następny zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00). 5. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną wytwórnią mas bitumicznych o wydajności minimum 30 ton/h oraz minimum dwoma w pełni sprawnym samochodami ciężarowymi z termosem do przewozu masy o ładowności minimum 10 ton. 6. Jednorazowe zamówienie określa się jako nie mniejsze niż 8 ton dostarczone jednym samochodem. W przypadku jednoczesnego zamówienia masy na teren dwóch Obwodów Drogowych wymagana jest dostawa przy użyciu dwóch samochodów z termosami. 7. Dostawa masy odbywać się będzie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (miejsce wbudowania - droga na terenie powiatu oleśnickiego) najpóźniej do godziny 8:30. Czas niezbędny na rozładunek (wbudowanie) zamówionej masy przez Zamawiającego wynosi maksymalnym do 6 godzin. Zamawiający dopuszcza zwłokę w dostawie masy maksymalnie do 2 godzin, za co Zamawiającym naliczy kary zgodnie z umową. Zwłoka w dostawie powyżej 2 godzin będzie traktowana przez Zamawiającego jako niewykonanie zlecenia, za co Zamawiającym naliczy kary zgodnie z umową. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 60% maksymalnej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SWZ. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025