Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzątanie obiektów, busów i autobusów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie obiektów, busów i autobusów

Data zamieszczenia: 2025-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o
ul. Domejki 2
59-220 Legnica
powiat: Legnica
tel.76 7223400, fax. 76 7223410
mpk@mpk.legnica.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: 10.000 zł
Nr telefonu: tel.76 7223400, fax.
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tryb postępowania
Sprzątanie obiektów, busów i autobusów na terenie MPK sp. z o.o. w Legnicy.

Specyfikacja:
specyfikacji istotnych Na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie Zamawiającego Miejskie Przedsiębiorstwo
warunków
Komunikacyjne sp. z o.o. w Legnicy Ul. Domejki 2, od godz. 8:00 do godz. 14:00 w pokoju nr 35.
zamówienia
Za SIWZ w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 10 zł.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA
22 stycznia 2025 r. do godz. 09:00
Miejsce składania
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Legnicy Ul. Domejki 2,
ofert
(I piętro, sekretariat - pokój 19).

Miejsce i termin realizacji:
Umowa w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania zostanie zawarta na okres
od dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.01.2026 r.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamówienie sektorowe w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż progi unijne, oferty
mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem
Nr 10/2023 Zarządu Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
w Legnicy z dnia 25.07.2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przetargu w postępowaniu, w którym
nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej
do przeprowadzania tych postępowań.
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego.
Warunki oraz
1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o tym, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określonych
oświadczenia
w Rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ oraz pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
i dokumenty
z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale V ust. 3
potwierdzające
pkt 3.2 - 3.11 SIWZ. Treść powyższych oświadczeń została ujęta w ,,Oświadczeniach" (załącznik nr 1 i 2
spełnienie przez
do SWZ) stanowiących jej integralną część.
wykonawców
2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
warunków udziału
o Działalności Gospodarczej, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.2, sporządzonej nie wcześniej
w postępowaniu
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Rozdział V ust. 3 pkt 3.2 Jeżeli wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.6 wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat
wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa
każdy z nich.
4. Aktualne zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.6, wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał
płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 3
pkt. 3.3, 3.4 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 3 pkt 3.11,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
7. W celu wykazania braku wykluczenia z postępowania na podstawie Rozdział V ust. 3 pkt 3.12
w terminie 3 dni od opublikowania przez zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, wykonawcy zobowiązani są przekazać zamawiającemu oświadczenie (wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.
poz. 594, 1237), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowejPosiadanie kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca wykaże iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument/ty potwierdzający/jące,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie
z przedmiotem niniejszego zamówienia co najmniej na kwotę 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych).
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ i informacji ubezpieczyciela - że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia co najmniej na kwotę minimum 1.000.000 zł.
Posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych
1. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem
usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, tj. wykonawca wykaże, iż zrealizował bądź realizuje zamówienia obejmujące co najmniej
3 (słownie: trzy) usługi sprzątania o wartości (brutto) co najmniej dla jednego odbiorcy nie mniejszej
niż 600.000,00 zł z których każda trwała/trwa co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu
i dotyczyła:
- sprzątania pomieszczeń o powierzchni minimum 1000 m?,
- co najmniej jedna usługa obejmowała sprzątanie obiektów zakładu komunikacji zbiorowej i dodatkowo
codziennego sprzątania pojazdów (autobusów) minimum 50 szt. każdego dnia,
Załączy dokumenty lub dowody, czy są wykonywane lub są wykonane należycie wraz z załączeniem
dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi
te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy
wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z wyjątkiem
sytuacji, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej
wykonane - wówczas wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełniania warunku
dotyczącego wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie na podstawie: oświadczenia, o którym mowa
w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 niniejszej SIWZ i informacji zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ
oraz dowodów potwierdzających, że usługi, o których mowa w niniejszym punkcie, są wykonywane
lub zostały wykonane należycie.
2. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi, przynajmniej; jedną
maszyną myjąco-zbierającą, dwoma mobilnymi odkurzaczami przemysłowymi do odkurzania siedzeń
pasażerskich, jednym urządzeniem piorąco odsysającym do czyszczenia siedzeń pasażerskich, dwoma
odkurzaczami, jednym urządzeniem mechanicznym do czyszczenia podłóg, jedną myjką ciśnieniową,
jednym urządzeniem do czyszczenia parą , wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną. Faktyczna ilość sprzętu, jaką Wykonawca będzie
musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak aby usługi sprzątania odbywał się w sposób
ciągły i niezakłócony. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego
przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ i informacji zawartych
w załączniku nr 4 do SIWZ.
Dodatkowo wykonawca wraz z ofertą musi złożyć:
1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY załącznik nr 1 stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ.
3. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY załącznik nr 2 stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ
4. (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa).
5. Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
6. Parafowany projekt umowy dzierżawy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Kserokopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli wadium składane jest razem z ofertą.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
9. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
Wadium
Kryteria oceny
Termin związania
ofertą
Zamawiający żąda wniesienia wadium - 10.000 zł (dziesięć tysięcy zł).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
tj. nie później niż do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 9:00.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Cena oferty
- 100%
30 dni od daty upływu terminu składania oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.