Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Lubartów ul. Jana Pawła II 12 21-100 Lubartów powiat: lubartowski tel. 81 8552273, tel. 81 8544620, tel. 81 8544621 bzp@umlubartow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lubartów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 8552273, tel |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej i elektrycznej nad inwestycją pn.: ,,Zaprojektowanie i budowa drogi gminnej z infrastrukturą techniczną w terenach inwestycyjnych przeznaczonych pod usługi, przy Ul. Koźmińskiego w Lubartowie" I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: ,,Zaprojektowanie i budowa drogi gminnej z infrastrukturą techniczną w terenach inwestycyjnych przeznaczonych pod usługi, przy Ul. Koźmińskiego w Lubartowie" realizowaną w ramach Programu Rządowego Polski Ład. 2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych przewodowych nad ww. inwestycją zgodnie z dokumentacją projektową. W zakresie pełnionego nadzoru będą roboty obejmujące budowę kanału technologicznego. - w ramach I części zamówienia; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad ww. inwestycją zgodnie z dokumentacją projektową. W zakresie pełnionego nadzoru będą roboty obejmujące budowę oświetlenia ulicznego i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych - w ramach II części zamówienia. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 1 do Projektu umowy). CPV: 71247000-1, 71520000-9 Dokument nr: BZP.271.1.2025 Składanie ofert: 2. Ofertę należy złożyć: w postaci elektronicznej (opatrzona podpisem zaufanym lub osobistym), formie elektronicznej (opatrzona podpisem kwalifikowanym) lub formie dokumentowej (skan podpisanej oferty). 4. Ofertę, sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert, wraz z załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: bzp@umlubartow.pl do dnia 21 stycznia 2025 roku do godz. 10:00, podając odrębną cenę za każdą część zamówienia. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: do końcowego odbioru robót nadzorowanej inwestycji, tj. około 4 miesiące od daty zawarcia niniejszej umowy. Wymagania: w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych realizowaną w ramach Programu Rządowego Polski Ład w trybie zaproszenia do składania ofert, w oparciu o § 6 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 2 Regulaminu zamówień publicznych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr VII/454/2016 Burmistrza Miasta Lubartów z dnia 24.10.2016 r., zmienionego Zarządzeniem Nr VIII/522/2020 Burmistrza Miasta Lubartów z dnia 10 listopada 2020 r., zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) przepisów ww. ustawy do niniejszego zamówienia nie stosuje się. II. Warunki udziału, składania ofert, wyboru oferty i zawarcia umowy: 1. Udział w niniejszym postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy złożą ofertę do Zamawiającego oraz: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507); 2) spełniają niżej wymienione warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) w ramach I części zamówienia wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 725) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych przewodowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; b) w ramach II części zamówienia wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 725) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji inspektorów nadzoru w poszczególnych specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez nią odpowiednich uprawnień. 3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta dotyczy tylko jednej części zamówienia w miejscu na cenę dla innej części należy wpisać ,,nie dotyczy". Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty na tą samą część zamówienia żadna z nich nie będzie brana pod uwagę. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć: 1) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych potwierdzających, że osoby wskazane w Formularzu oferty do wykonywania zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe opisane w pkt II. 1 .ppkt 2); 2) aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego; 3) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy dla osoby lub osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy upoważnienie to nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 6. Ofertę (z odrębną ceną za każdą część zamówienia) wraz z załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną i opatrzyć tytułem ,,Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Zaprojektowanie i budowa drogi gminnej z infrastrukturą techniczną w terenach inwestycyjnych przeznaczonych pod usługi, przy ul. Koźmińskiego w Lubartowie (BZP.271.1.2025)". 7. Oferty Wykonawców niespełniające warunków opisanych w niniejszym zaproszeniu oraz oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dot. złożonej oferty oraz weryfikacji informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. 8. Termin związania złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 9. Sposób obliczenia ceny oferty: Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę - oddzielną za każdą część zamówienia -obejmującą koszt wykonania całości danej części zamówienia. Oferta powinna zawierać cenę w złotych wraz z podatkiem od towarów i usług - jeśli dotyczy. Cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego. Zaoferowana cena brutto musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia i ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy ceną podaną liczbowo i słownie Zamawiający poprawi tę omyłkę przyjmując za prawidłową cenę podaną liczbowo. 10. Kryteria oceny ofert: zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto za realizację zamówienia oddzielnie w ramach każdej części zamówienia. 11. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana drogą elektroniczną Wykonawcom, którzy złożą oferty. Wybrany Wykonawca może przystąpić do realizacji zamówienia po podpisaniu umowy. O terminie i miejscu zawarcia umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę w zawiadomieniu o wyborze oferty. W przypadku odmowy zawarcia umowy we wskazanym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą - najtańszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania. 12. Warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane w każdym czasie do upływu terminu składania ofert. Informacja o ewentualnych zmianach dokumentów postępowania oraz odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców zostaną opublikowane w BIP-ie Zamawiającego w miejscu publikacji Zaproszenia do składania ofert. 13. Zgodnie z § 6 ust. 6 Regulaminu zamówień publicznych, obowiązującego u Zamawiającego, dopuszcza się negocjowanie cen i pozostałych parametrów oferty z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. 14. W sprawach nieuregulowanych odmiennie w dokumentach obowiązujących w niniejszym postępowaniu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 15. Zamawiający informuje, że w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. 0 ochronie sygnalistów, wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa 1 podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Lubartów dostępna jest pod adresem: https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/9-107-2024.pdf Kontakt: III. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: 1. w sprawach merytorycznych - P. Artur Trocyk tel. 81 8544620, 2. w sprawach formalnych - P. Jacek Pióro, P. Kinga Krawczak i P. Anita Jusiak tel. 81 8544621, e-mail: bzp@umlubartow.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025