wielkopolskie (POZNAŃ)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi podnośnikiem hydraulicznym wraz z pilarzem, podczas podcinania gałęzi drzew oraz wycinki |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ul. Korczaka 6a 39-300 Mielec powiat: mielecki tel. 17 583 75 21 sekretariat@pzd.mielec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 583 75 21 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu zwany dalej Zamawiającym informuje, że zamierza zlecić zadanie pn.: Usługi podnośnikiem hydraulicznym (zwyżką z podnośnikiem koszowym) wraz z pilarzem, podczas podcinania gałęzi drzew oraz wycinki na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku. 2. Maksymalna ilość godzin świadczenia usług w 2025 r. - 20 godz. Za w/w usługi, Zamawiający będzie płacił Wykonawcy należności wynikające z iloczynów ceny jednostkowej netto za 1 godz. świadczenia usług oraz ilości godzin świadczenia usług (potwierdzonych przez Zamawiającego), powiększonych o obowiązujący podatek VAT. Dokument nr: PZD.261.4.2025 Składanie ofert: 10. Zamawiający otrzyma oferty nie później niż do dnia 17-01-2025 r. do godz. 1028. Ofertę można złożyć elektronicznie wysyłając na adres e-mail: sekretariat@pzd.mielec.pl lub papierowo w kopercie, opisana nazwa zadania w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pokój nr 5. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom, nie otwarte. Miejsce i termin realizacji: 3. Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2025 roku. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego pisma. Wymagania: 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące wymagania: a) będący w odpowiedniej sytuacji finansowej, tzn. mający dostęp lub dysponujący środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, b) mający do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania zamówienia, c) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty w pkt.3. 5. Oferta powinna zawierać: o wypełniony formularz oferty; formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 9. Ceny podane w ofertach powinny obejmować: koszty wykonania zamówienia, - podatek VAT. Ceny powinny być podane w złotych; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywać w złotych 11. Po analizie otrzymanych ofert Zamawiający wybierze Wykonawcę dla wykonania przedmiotowego zamówienia. Do wybranego wykonawcy Zamawiający prześle, w ciągu trzech dni od terminu składania ofert, informacje o wyborze jego oferty oraz umowę, celem podpisania. 12. Do niniejszej procedury wyboru wykonawcy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2024 poz.1320). 13. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia prosimy o złożenie wyżej określonej oferty, w wyznaczonym terminie. 14. Zamawiający powiadomi pisemnie o wyborze oferty wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się O udzielenie zamówienia, wskazując: nazwę firmy, której ofertę wybrano, adres jej siedziby 1 oferowaną cenę. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Adam Kubica, tel.: 17 583 75 21. |
© eurobudowa.pl 2004-2025