śląskie (Siemianowice Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie doraźnych usług ładowarką |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ul. Korczaka 6a 39-300 Mielec powiat: mielecki tel./fax (17) 58-37-521 sekretariat@pzd.mielec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax (17) 58-37- |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zamierza zlecić zadanie pn.: Świadczenie doraźnych usług ładowarką w 2025 roku związanych z robotami bieżącego utrzymania dróg powiatowych tj. załadunek materiału kamiennego i destruktu na placu składowym PZD Mielec. 2. Maksymalna ilość godzin świadczenia usług w 2025 r. - 20 godz. Za w/w usługi, Zamawiający będzie płacił Wykonawcy należności wynikające z iloczynów ceny jednostkowej netto za 1 godz. świadczenia usług oraz ilości godzin świadczenia usług (potwierdzonych przez Zamawiającego), powiększonych o obowiązujący podatek VAT. Dokument nr: PZD.261.5.2025 Składanie ofert: 10. Zamawiający otrzyma oferty nie później niż do dnia 17-01-2025 r. do godz. 10.00 Ofertę można złożyć elektronicznie wysyłając na adres e-mail: sekretariat@pzd.mielec.pl lub papierowo w kopercie, opisana nazwa zadania w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pokój nr 5. Miejsce i termin realizacji: 3. Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2025 roku. Wymagania: Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego pisma. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące wymagania: a) będący w odpowiedniej sytuacji finansowej, tzn. mający dostęp lub dysponujący środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, b) mający do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania zamówienia, c) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty pkt.3. 5. Oferta powinna zawierać: o wypełniony formularz oferty; formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty 8. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 9. Ceny podane w ofertach powinny obejmować: koszty wykonania zamówienia, - podatek VAT. Ceny powinny być podane w złotych; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywać w złotych. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom, nie otwarte. 11. Po analizie otrzymanych ofert Zamawiający wybierze Wykonawcę dla wykonania przedmiotowego zamówienia. Do wybranego wykonawcy Zamawiający prześle, w ciągu trzech dni od terminu składania ofert, informacje o wyborze jego oferty oraz umowę, celem podpisania. 12. Do niniejszej procedury wyboru wykonawcy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). 13. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia prosimy o złożenie wyżej określonej oferty, w wyznaczonym terminie. 14. Zamawiający powiadomi pisemnie o wyborze oferty wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się O udzielenie zamówienia, wskazując: nazwę firmy, której ofertę wybrano, adres jej siedziby 1 oferowaną cenę. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Adam Kubica tel. 17 583 75 21. |
© eurobudowa.pl 2004-2025