Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie targowiska miejskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Lubartów ul. Jana Pawła II 12 21-100 Lubartów powiat: lubartowski tel. 81 8552273, tel. 81 8544625, tel. 81 8544621, tel. 81 4753631 bzp@umlubartow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lubartów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 8552273, tel |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
utrzymanie targowiska miejskiego przy Ul. Kościuszki w Lubartowie I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania targowiska miejskiego przy Ul. Kościuszki w Lubartowie w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r. 2. Targowisko przy Ul. Kościuszki w Lubartowie usytuowane jest na terenie utwardzonym o powierzchni 3886m2. Na przedmiotowej powierzchni znajduje się wiata handlowa 0 powierzchni 430m2 z 59 z miejscami handlowymi o powierzchni 2,5 m x 2,5 m przeznaczonymi na zabudowę boksów handlowych, 24 stoły o ogólnej powierzchni handlowej 54 m2, 30 pól handlowych o wymiarach 2,5 m x 2,5 m przeznaczonych pod sprzedaż z namiotów, teren utwardzony o powierzchni 646 m2 przeznaczony do sprzedaży obwoźnej, miejsca na sprzedaż z ziemi o powierzchni ok 200 m2. Pozostała powierzchnia to ciągi piesze, miejsca na parkowanie samochodów, zieleń i miejsca niezagospodarowane. Na targowisku znajduje się kontener sanitarny z dwoma kabinami wc: po jednej dla kobiet 1 mężczyzn. Na przyległej działce znajduje się plac ze stanowiskami postojowymi dla samochodów oraz wyznaczone miejsce do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) kompleksowe sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem targowiska miejskiego w Lubartowie, w tym: a) otwieranie i zamykanie targowiska, b) wyznaczanie miejsc handlowych, c) zapewnienie przestrzegania regulaminu targowiska, d) sprzątanie, odśnieżanie, koszenie, usuwanie chwastów, usuwanie śliskości oraz zabezpieczenie we własnym zakresie sprzętu i materiałów do wykonywania tych czynności, w tym niezbędnych worków do koszy na śmieci, e) zgłaszanie do Urzędu Miasta Lubartów usterek, zagrożeń i innych spraw związanych z nieprawidłowym działaniem targowiska, f) prowadzenie targowiska z poszanowaniem praw osób prowadzących handel oraz osób kupujących, 2) zapewnienie w godz.ch otwarcia targowiska obsługi kontenera sanitarnego, w tym: a) utrzymanie odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych i technicznych w sanitariatach oraz w kontenerze sanitarnym, b) bieżące wyposażenie sanitariatów w niezbędne środki czystości i środki higieniczne konieczne do zapewnienia odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych, c) zgłaszanie do Urzędu Miasta Lubartów usterek, zagrożeń i innych spraw związanych z nieprawidłowym działaniem urządzeń w kontenerze sanitarnym. 4. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia określa Projekt umowy - Załącznik nr 2 do Zaproszenia. CPV: 90600000-3, 90620000-9 Dokument nr: BZP.271.2.2025 Składanie ofert: 4. Ofertę, sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert, wraz z załącznikami, należy opatrzyć tytułem: ,,Oferta na utrzymanie targowiska miejskiego przy Ul. Kościuszki w Lubartowie" i przesłać drogą elektroniczną na adres email: bzp@umlubartow.pl do dnia 22 stycznia 2025 roku do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 1 lutego 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku. Wymagania: w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych w oparciu o § 6 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 2 Regulaminu zamówień publicznych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr VII/454/2016 Burmistrza Miasta Lubartów z dnia 24.10.2016 r., zmienionego Zarządzeniem Nr VIII/522/2020 Burmistrza Miasta Lubartów z dnia 10 listopada 2020 r., zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) przepisów ww. ustawy do niniejszego zamówienia nie stosuje się. II. Warunki udziału, składania ofert, wyboru oferty i zawarcia umowy: 1. Udział w niniejszym postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy złożą ofertę do Zamawiającego oraz: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507); 2) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat; 3) nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; 4) oferta musi pozostawać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Ofertę należy złożyć: w postaci elektronicznej (opatrzona podpisem zaufanym lub osobistym), formie elektronicznej (opatrzona podpisem kwalifikowanym) lub formie dokumentowej (skan podpisanej oferty). 3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą wykonanie całości zamówienia -Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, żadna ze złożonych przez tego Wykonawcę ofert nie będzie brana pod uwagę. 7. Oferty Wykonawców niespełniające warunków opisanych w niniejszym Zaproszeniu oraz złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dot. złożonej oferty oraz weryfikacji informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. 8. Termin związania złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 10. Sposób obliczenia ceny: Oferta powinna zawierać cenę w złotych. Cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego. Wartość oferty brutto stanowi iloczyn ceny jednostkowej brutto (wynagrodzenia miesięcznego) oraz ilości miesięcy, w których realizowane będzie zamówienie. Cenę oferty należy podać w oparciu o kalkulację własną, uwzględniając zakres usług wymienionych w Zaproszeniu do składania ofert, ich specyfikę oraz wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenie. Ewentualne omyłki Zamawiający poprawi przyjmując, że prawidłowo podano cenę jednostkową brutto (wynagrodzenie miesięczne). 11. Kryteria oceny i wyboru ofert: zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto za realizację całego zamówienia. 12. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana drogą elektroniczną Wykonawcom, którzy złożą oferty. Wybrany Wykonawca może przystąpić do realizacji zamówienia po podpisaniu umowy. O terminie i miejscu zawarcia umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę w zawiadomieniu o wyborze oferty. W przypadku odmowy zawarcia umowy we wskazanym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą - najtańszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania. 13. Warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane w każdym czasie do upływu terminu składania ofert. Informacja o ewentualnych zmianach dokumentów postępowania oraz odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców zostaną opublikowane w BIP-ie Zamawiającego w miejscu publikacji Zaproszenia do składania ofert. 14. Zgodnie z § 6 ust. 6 Regulaminu zamówień publicznych, obowiązującego u Zamawiającego, dopuszcza się negocjowanie cen i pozostałych parametrów oferty z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. 15. W sprawach nieuregulowanych odmiennie w dokumentach obowiązujących w niniejszym postępowaniu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 16. Zamawiający informuje, że w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. 0 ochronie sygnalistów, wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa 1 podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Lubartów dostępna jest pod adresem: https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/9-107-2024.pdf Kontakt: III. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: 1. w sprawach merytorycznych - P. Radosław Stępiński tel. 81 8544625 i P. Paweł Grudzień tel. 81 4753631, 2. w sprawach formalnych - P. Jacek Pióro, P. Kinga Krawczak i P. Anita Jusiak tel. 81 8544621, e-mail: bzp@umlubartow.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025