Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa śrutu staliwnego niezbędnego do realizacji projektu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa śrutu staliwnego niezbędnego do realizacji projektu

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: ODLEWNIA "KAW-MET" MAREK KAWIŃSKI Sp. z o.o
Zadąbrowie 311
37-716 Zadąbrowie
powiat: przemyski
792 092 292
j.kaminska@kawmet.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211188
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zadąbrowie
Wadium: ---
Nr telefonu: 792 092 292
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kopia Konwersja materiałowo-konstrukcyjna elementów pracujących w podwyższonych temperaturach wraz z wdrożeniem innowacyjnej technologii uszlachetniania ciekłego żeliwa w formie odlewniczej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1570/23 - Konwersja materiałowo-konstrukcyjna elementów pracujących w podwyższonych temperaturach wraz z wdrożeniem innowacyjnej technologii uszlachetniania ciekłego żeliwa w formie odlewniczej

Część 1
DOSTAWA śrutu staliwnego niezbędnego do realizacji projektu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA śrutu staliwnego (lany, kulisty, wysokowęglowy S390) niezbędnego do realizacji prac przewidzianych w Module B+R.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, obowiązującą Zamawiającego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji (składanie pytań do zamówienia) oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą bazy konkurencyjności (BK2021).
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności.
Odlewnia KAW-MET Marek Kawiński Sp. z o.o. z siedzibą w Zadąbrowiu, zaprasza do złożenia oferty na Dostawę śrutu staliwnego niezbędnego do realizacji prac przewidzianych w Module B+R dla potrzeb realizacji projektu pt. ,,Konwersja materiałowo-konstrukcyjna elementów pracujących w podwyższonych temperaturach wraz z wdrożeniem innowacyjnej technologii uszlachetniania ciekłego żeliwa w formie odlewniczej", realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem zakup i dostarczenie śrutu staliwnego niezbędnego do realizacji prac przewidzianych w Module B+R, z uwzględnieniem wymogów parametrycznych.
2. Przedmiot zamówienia - wymagania techniczne
Śrut staliwny lany, kulisty, wysokowęglowy S390 w ilości 24 ton.
1. Specyfikacja:
- Kształt: kulisty
- Twardość 390-530 HV (46-51 HRC)
- Gęstość właściwa >7,0 g/cm3
- Ciężar nasypowy 4,1 - 4,5 kg/dm3
- Zgodność z normą PN EN ISO 11124-3
- Wielkość: S390 (850-1400 um)
- Rozsiew wg normy SAE J444, 1984.
2. Skład chemiczny:
- Węgiel (C): 0,8 - 1,2%
- Mangan (Mn): 0,35 - 1,2%
- Krzem (Si): min. 0,4%
- Siarka (S): max. 0,05%
- Fosfor (P): max. 0,05%
3. Warunki ogólne
Przedmiot zamówienia powinien posiadać dokumentację produktu, która musi być sporządzona w języku polskim, w tym oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające pochodzenie przedmiotu zamówienia.
Atest zawierający dane zgodne z pkt IV B1.
Oznakowanie zawartości - znak wytwórcy, oznaczenie materiału, numer atestu oraz masę netto.
Wygląd zewnętrzny - materiał musi być suchy, wolny od zanieczyszczeń niemetalicznych.
Opakowanie - worki 25 kg, na palecie 1000 kg
4. Transport i przechowywanie
Przedmiot zamówienia musi zostać transportowany z zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi transportu tego rodzaju towarów. Transport musi zapewniać bezpieczeństwo osób trzecich i środowiska, uwzględniać nośność dróg dojazdowych do miejsca przeznaczenia oraz zabezpieczać towar przed wilgocią i zanieczyszczeniami.
5. Warunki odbioru dostaw
DOSTAWA podlega losowemu sprawdzeniu pod względem specyfikacji. Sprawdzeniu podlega także atest, wygląd zewnętrzny i oznakowanie oraz oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające pochodzenie przedmiotu zamówienia.
Dostawę uznaje się za spełniającą wymagania, jeżeli atest i wymagania ogólne są zgodne z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i w umowie zawartej w skutek rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Po spełnieniu wszystkich wymagań podpisany zostanie protokół odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzający jego zgodność z wymogami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia i odesłania go wykonawcy na jego koszt jeżeli nie będzie on spełniać wymogów określonych
w zapytaniu ofertowym
6. Harmonogram realizacji zamówienia
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie dokonana jednorazowo.

CPV: 14812000-6

Dokument nr: 2025-50478-211188, 3/2025/FENG/KAWMET

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02
9. Miejsce realizacji dostawy: Polska, województwo podkarpackie, powiat Przemyśl, miejscowość: Zadąbrowie 311, 37-716 Orły
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
przemyski
Gmina
Orły
Miejscowość
Zadąbrowie

Wymagania:
7. Postanowienia ogólne
- Szczegółowe uregulowania dotyczące Przedmiotu zamówienia, znajdują się w projekcie umowy - Załącznik nr 2.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty cenowej obejmującej wyłącznie dostawę objętą niniejszym zapytaniem, poprzez podanie ceny odzwierciedlającej całość wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, zgodnie ze wzorem zawartym w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty oraz z realizacją zamówienia.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Złożenie jednej oferty na całość przedmiotu zamówienia, umożliwi sprawną logistykę i zmniejszy nakłady na koordynacje projektu. Jednorazowa dostawa, z góry wiadomej ilości śrutu umożliwi Zamawiającemu prawidłowe realizowanie projektu.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
- W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy z kolejnym Oferentem, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Okres związania Wykonawców złożoną ofertą wynosi min. 30 dni licząc od dnia upływu składania ofert.
8. Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od daty podpisania umowy.
Podpisanie umowy (wzór umowy związanej z przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania ofertowego) powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od zawiadomienia / upublicznienia informacji o wyłonieniu Dostawcy i zweryfikowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Okres gwarancji: 12 miesięcy
Okres gwarancji
24 miesiące
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART, mających wpływ na realizację umowy;
b) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT;
d) konieczności likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy lub rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej strony;
e) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w umowie nie prowadzi do zmiany charakteru umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy realizacje przedmiotu umowy.
3. Niezależnie od powyższego, dopuszczalne będą zmiany postanowień umowy, w tym zarówno terminu wykonania umowy i terminu płatności, wynikające w szczególności z siły wyższej polegającej na nieprzewidzianych wydarzeniach będących poza kontrolą oraz gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność strony do jej wykonania oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia
a także jego skutków.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
5. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.
b) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadają wiedzę i udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzone zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 3, w szczególności w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali co najmniej 5 dostaw śrutu do odlewni;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie przedmiotu zamówienia, potwierdzone w oświadczeniu, Załącznik nr 3;
4. nie zalegają z należnościami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego;
5. nie są postawieni w stan likwidacji lub upadłości i nie wszczęto wobec nich postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego;
6. nie posiadają powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym;
7. nie posiadają wykluczających powiązań w zakresie ograniczenia lub wyłączenia z możliwości wspierania ze środków publicznych podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne.
Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i/lub oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie. Odrzuceniu podlegają także oferty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz oświadczeń, dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego (Załącznik nr 1):
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert,
2. wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem znajdującym się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, wykazany dokumentem, w szczególności dokumentem potwierdzającym odbiór dostawy śrutu,
3. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę na wzorze stanowionym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
4. oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań w zakresie ograniczenia lub wyłączenia z możliwości wspierania ze środków publicznych podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę na wzorze stanowionym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania,
5. oświadczenie potwierdzające sytuacje ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie przedmiotu zamówienia, (Załącznik nr 3),
6. zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu składek/podatków, wystawione nie później niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty. W przypadku zaświadczenia wystawionego później niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty fakt niezalegania można wykazać zaświadczeniem nie starszym niż 6 miesięcy, przedłożonym łącznie z oświadczeniem o aktualności faktu niezalegania wobec tych instytucji,
7. oświadczenie, iż Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji lub upadłości i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego (Załącznik nr 3).
8. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferty powinny zawierać okres ważności, przy czym minimalny okres związania ofertą nie może być krótszy niż 30 dni.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu do zakładu Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wykonania Przedmiotu zamówienia, w szczególności obowiązki Wykonawcy znajdują się we ,,Wzorze Umowy", stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Wzoru Umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru surowca i odesłania go wykonawcy na jego koszt jeżeli nie będzie on spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 13:53:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena "C" (oczekiwane wynagrodzenie netto) - waga 90% (maksymalnie 90 pkt.)
Punktacja za wynagrodzenie netto zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
C=C_min/C_n o90
Cmin - Cena netto przedstawiona w najtańszej ofercie
Cn - Cena netto zaproponowana w rozpatrywanej ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium termin płatności - waga 10% (maksymalnie 10 pkt.)
Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności - 14 dni.
Termin płatności zawarty w rozpatrywanej ofercie
od 14 do 29 dni - 0 punktów
od 30 do 59 dni - 5 punktów
od 60 dni - 10 punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jadwiga Kamińska
tel.: 792 092 292
e-mail: j.kaminska@kawmet.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.