Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa fabrycznie nowych narzędzi, sprzętu i materiałów elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa fabrycznie nowych narzędzi, sprzętu i materiałów elektrycznych

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
ul. Strzegomska 49a
53-611 Wrocław
powiat: Wrocław
Telefon: 0717986700
kwolicka@cpkz.edu.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 0717986700
Termin składania ofert: 2025-02-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA fabrycznie nowych narzędzi, sprzętu i materiałów elektrycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie elektryki przy Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu" - w podziale na 15 zadań
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych narzędzi, sprzętu i materiałów elektrycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie elektryki przy Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu" (zwanych dalej ,,asortymentem") - w podziale na 15 zadań: 1) Zadanie 1 - dostawa materiałów z dziedziny elektryki 2) Zadanie 2 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki 3) Zadanie 3 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki 4) Zadanie 4 - dostawa urządzeń i materiałów pomiarowych wraz ze szkoleniem dla wybranych urządzeń (oznaczonych w Arkuszu jako ,,PD5") 5) Zadanie 5 - dostawa maszyn, silników i materiałów elektrycznych 6) Zadanie 6 - dostawa materiałów światłowodowych 7) Zadanie 7 - dostawa materiałów i urządzeń 8) Zadanie 8 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu) 9) Zadanie 9 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu) 10) Zadanie 10 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu) 11) Zadanie 11 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki (kamery termowizyjne) 12) Zadanie 12 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki (transformator żywiczny) 13) Zadanie 13 - dostawa silników elektrycznych 14) Zadanie 14 - dostawa urządzeń I (stanowisko do sprzężenia maszyn) 15) Zadanie 15 - dostawa urządzeń II 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w: 1) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 1" 2) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 2") 3) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 3") 4) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 4 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 4") 5) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 5, stanowiącym załącznik nr 5 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 5") 6) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 6, stanowiącym załącznik nr 6 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 6") 7) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 7, stanowiącym załącznik nr 7 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 7") 8) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 8, stanowiącym załącznik nr 8 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 8") 9) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 9, stanowiącym załącznik nr 9 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 9") 10) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 10, stanowiącym załącznik nr 10 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 10") 11) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 11, stanowiącym załącznik nr 11 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 11") 12) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 12, stanowiącym załącznik nr 12 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 12") 13) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 13, stanowiącym załącznik nr 13 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 13") 14) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 14, stanowiącym załącznik nr 14 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 14") 15) Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 15, stanowiącym załącznik nr 15 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 15") 3. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zadanie 1 - dostawa materiałów z dziedziny elektryki
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 1 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 1, stanowiący załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 1") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 4.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 5.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 10.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 11.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 12.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 1.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 1
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Zadanie 2 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki I
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 2 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 2, stanowiący załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 2") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 4.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 5.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 10.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 11.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 12.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 2.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 2
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Zadanie 3 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki II
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 3 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 3, stanowiący załącznik nr 3 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 3") 2. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 3, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz). 3. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 4.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 5.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 8.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 10.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 11.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 12.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 3.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 3
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Zadanie 4 - dostawa urządzeń i materiałów pomiarowych wraz ze szkoleniem dla wybranych urządzeń (oznaczonych w Arkuszu jako ,,PD5")
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 4 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 4, stanowiący załącznik nr 4 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 4") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego - dot. Zad. 4 (wybrane urządzenia - PD5) 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 4.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 4
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Zadanie 5 - dostawa maszyn, silników i materiałów elektrycznych
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 5 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 5, stanowiący załącznik nr 5 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 5") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 5.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 5
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: Zadanie 7 - dostawa materiałów i urządzeń
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 7 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 7, stanowiący załącznik nr 7 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 7") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 7.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 7
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0008
Tytuł: Zadanie 15 - dostawa urządzeń II oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 15 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 15, stanowiący załącznik nr 15 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 15") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 15.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 15
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0009
Tytuł: Zadanie 6 - dostawa materiałów światłowodowych
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 6 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 6, stanowiący załącznik nr 6 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 6") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 6.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 6
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0010
Tytuł: Zadanie 8 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu I (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu)
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 8 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 8, stanowiący załącznik nr 8 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 8") 2. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 8, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz). 3.W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 8.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 8
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0011
Tytuł: Zadanie 9 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu II (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu)
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 9 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 9, stanowiący załącznik nr 9 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 9") 2. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 9, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz). 3.W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 9.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 9
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0012
Tytuł: Zadanie 10 - dostawa wraz z montażem (uruchomieniem) maszyn i urządzeń oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu III (dla urządzeń i w zakresie wskazanym w Arkuszu)
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 10 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 10, stanowiący załącznik nr 10 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 10") 2. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 10, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz). 3.W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 10.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 10
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0013
Tytuł: Zadanie 11 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki (kamery termowizyjne)
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 11 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 11, stanowiący załącznik nr 11 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 11") 2. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 11, natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz). 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 11.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 11
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0014
Tytuł: Zadanie 12 - dostawa narzędzi i materiałów z dziedziny elektryki (transformator żywiczny) oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 12 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 12, stanowiący załącznik nr 12 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 12") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 12.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 12
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0015
Tytuł: Zadanie 14 - dostawa urządzeń I (stanowisko do sprzężenia maszyn) oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi dostarczanego sprzętu
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 14 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 14, stanowiący załącznik nr 14 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 14") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 14.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 14
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Część zamówienia: LOT-0016
Tytuł: Zadanie 13 - dostawa silników elektrycznych
Opis: 1. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów zawiera załącznik 13 do swz: ,,Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 13, stanowiący załącznik nr 13 do swz (zwanym dalej ,,Arkuszem 13") 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów). Okres rękojmi zrównany jest z okresem gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 21 do swz. 3. W przypadku sprzętu, którego obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego 4. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.W przypadku sprzętu, którego specyfika wymaga montażu (uruchomienia), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z jego kompleksowym montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia w siedzibie CPKZ Wrocław). 6.DOSTAWA przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem asortymentu oraz - w przypadku elementów wymagających montażu - kompleksowym montażem (uruchomieniem) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Ul. Strzegomska 49a - budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku - wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był zgodny z przedmiotem zamówienia, był fabrycznie nowy (w tym niepowystawowy), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 11.Przedmiot zamówienia (dla każdego Zadania), musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym również zgodnie z zapisami wskazanymi w OPZ dla danego Zadania) UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu. 12.Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy). 13.Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu dla wybranych elementów, potwierdzonych protokołem odbioru.
Wewnętrzny identyfikator: 13.1/PN/CPKZ/2025_Zadanie 13
Główna klasyfikacja (cpv): 31680000 Elektryczne artykuły i akcesoria
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39162110 Sprzęt dydaktyczny, 44510000 Narzędzia, 42900000 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

CPV: 31680000, 44510000, 39162110, 42900000, 31700000,

Dokument nr: 21446-2025, 1/PN/CPKZ/2025

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 18/02/2025 10:00:00 (UTC+1)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-84879aaa-9c64-41dc-a1ed-6f261c00080c
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforam e-zamówienia
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-84879aaa-9c64-41dc-a1ed-6f261c00080c

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 18/02/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 4 Tygodnie

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
Numer rejestracyjny: NIP: 8943242689 REGON: 529065560
Departament: Dział zamówień publicznych CPKZ we Wrocławiu
Adres pocztowy: ul. Strzegomska 49a
Miejscowość: Wrocław
Kod pocztowy: 53-611
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego - dział zamówień publicznych
E-mail: kwolicka@cpkz.edu.pl
Telefon: 0717986700
Adres strony internetowej: https://www.ckz.edu.pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl
Role tej organizacji:
Nabywca

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.