Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup środków trwałych wraz z oprogramowaniem i szkoleniami |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PHU WILKON Ewa Michalska Kasztanowa 1 62-550 Wilczogóra powiat: koniński 887808888 b.piotrowski@wilkon.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211209 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Wilczogóra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 887808888 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup środków trwałych wraz z oprogramowaniem i szkoleniami w ramach projektu nr FEWP.10.02-IZ.00-0143/23 Powstaje w kontekście projektu FEWP.10.02-IZ.00-0143/23 - Wdrożenie nowych i ulepszonych rozwiązań produktowych o charakterze innowacyjnym z zakresu stolarki PVC i aluminium Część 1 Centrum obróbcze CNC (2 szt.) wraz ze szkoleniem Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 1 Centrum obróbcze CNC do profili PVC (1 szt.), centrum obróbcze CNC do profili aluminiowych (1 szt.) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na przesył danych (1 szt.) a także szkoleniami dla pracowników. Minimalne parametry techniczne centrum obróbczego CNC do profili aluminiowych: a. elektrowrzeciono 7 kW (S1) 20 000 obr/min (HSK-F63) b. obszar roboczy: X=4000 mm / X= 7000mm, Y=230 mm, Z=250mm c. magazyn narzędzi 9-pozycyjny umieszczony przy głowicy d. system z automatycznym ustawianiem kąta dyszy z chłodziwem pod różne długości i typy narzędzi e. 4 dociski pneumatyczne pozycjonowane przez głowicę lub z napędami niezależnymi f. system pozwający na ograniczenie zużycia oleju chłodzącego- minimalne zużycie oleju chłodzącego g. lewy pneumatyczny zderzak referencyjny h. pilot zdalnego sterowania maszyną i. centralny system smarowania prowadnic i łożysk j. mikrokropelkowy system chłodzenia narzędzia czystym olejem k. wanna na wióry i odpady w podstawie maszyny l. osłona strefy obróbczej z automatycznie otwieranymi drzwiami m. zestaw do podłączenia odciągu oparów n. mobilna konsola sterująca z komputerem, minimum 17-calowy ekran dotykowy, mysz i klawiatura + oprogramowanie, o. Dodatkowy, min. 8 miejscowy magazyn narzędziowy na środku maszyny. Minimalne parametry oprogramowania: Konfiguracja: a. import z oprogramowania, które posiada Zamawiający - Yawal_Constructor b. import z oprogramowania, które posiada Zamawiający - MBCad c. export do CNC d. export do piły Minimalne parametry centrum obróbczego CNC do profili PVC: a. Wyposażenie podstawowe jednostki obróbczej: - 5 w pełni automatycznie sterowanych osi numerycznych CNC - skok osi X=250mm, Y=250mm - 6 jednostek obróbczych (1 dla każdej ze stron i 2 ukośne ze zmiennym kątem) - dwuosiowy gripper napędzany silnikiem bez szczotkowym - stół wyładowczy wyposażony w pasy transportowe - stalowy płot ochronny - Silnik liniowy "Poduszka magnetyczna" do napędzania dwuosiowego grippera, - Agregat frezujący końcówki profili z uszczelkami z frezami tarczowymi. b. Wyposażenie podstawowe jednostki tnącej: - oprogramowanie sterujące centrum - trzy kąty cięcia: 45° - 90° - 45° - obrotowa stacja tnąca 500 O500 Z=120 - długość stacji załadowczej - 6500mm - długość stacji odbiorczej - 3000mm - kontrola stanu zapełnienia stacji odbiorczej - niezależny panel sterowania z komputerem c. Maksymalne wymiary profili: - długość 6500mm - szerokość 125mm - wysokość 145mm d. Minimalne wymiary profili: - długość: 400mm - szerokość 125mm - wysokość 145mm Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował 2 szkolenia z poniższego zakresu: 1. z obsługi i konserwacji centrum obróbczego CNC, którego celem będzie zapoznanie pracowników z budową, zasadami działania oraz procesami obsługi i konserwacji centrum obróbczego CNC. Szkolenie obejmie teoretyczne wprowadzenie do technologii CNC, praktyczne ćwiczenia z obsługiwania maszyny oraz regularne czynności konserwacyjne i diagnostyczne (szkolenie będzie w cenie zakupu maszyny) 2. IT, którego celem będzie zdobycie umiejętności do efektywnej obsługi specjalistycznego oprogramowania oraz czytania i interpretacji plików oraz dokumentacji cyfrowej. W ramach tego szkolenia, pracownicy nauczą się także, jak prawidłowo przygotowywać i wysyłać pliki do maszyny CNC oraz jak zarządzać bazą danych projektów i zamówień Wymagania dla każdego szkolenia: 1. Liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu: 4 2. Czas trwania każdego szkolenia: 2 dni x 8h 3. 1 godz. = 45 minut dydaktycznych 4. Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązny będzie do prowadzenia listy obecności uczestników na szkoleniu 6. Dla każdego szkolenia Wykonawca opracuje program szkolenia 7. Po zakończonym szkoleniu wydane zostaną zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez pracowników TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 30 tygodni od daty udzielenia zamówienia Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Zamawiający zapewni serwis dostępnych części zamiennych w ciągu maksymalnie 48h od momentu zgłoszenia awarii maszyny. 2. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) terminowego i starannego wykonania zamówienia b) posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia c) przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń b) był bez śladów eksploatacji c) nie był przedmiotem praw osób trzecich d) był kompletny i gotowy do użytkowania e) spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) zapewni podłączenie, instalację, złożenie i pierwsze uruchomienie maszyny b) załączy kartę specyfikacji technicznej danego sprzętu c) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 12 miesięcy d) zagwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie Okres gwarancji minimum 12 miesięcy Część 2 Piła do profili aluminiowych (1 szt.) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 2 Piła do profili aluminiowych (1 szt.) Minimalne parametry techniczne maszyny: a. Silniki o mocy 3,7 kW, 2400 obr/min b. Dwie tarcze tnące ? 600mm z węglika wolframu, wysuw od dołu c. Dwie płaszczyzny cięcia d. Osłona strefy cięcia e. 4 dociski pionowe i poziome f. Mikrokropelkowy system chłodzenia tarczy czystym olejem g. 15-calowy panel sterowania z ekranem dotykowym (IP65) na prowadnicach liniowych h. System operacyjny pozwalający na przeniesieniu danych z oprogramowania, które posiada Zamawiający, czyli Yawal_Constructor i MBCad na piłę i. Licencja oprogramowania j. Osłony obszarów cięcia k. Odciąg wiórów o mocy min. 3 kW oraz półautomatyczne, pneumatyczne urządzenie wibrujące dla filtra l. Zestaw czujników do kontroli położenia tarczy, m. Zestaw podnoszący profil podczas jego ustawiania n. Długość maszyny min. 6,6 m o. W pełni numeryczne sterowanie kątów pochylenia i obrotu głowic: - Prędkość pozycjonowania głowicy ruchomej 25 m/min - Obrót głowicy od 22° do 140° p. Pochylanie głowicy od 90° do 45° q. Obudowany silnik w celu osłony przed dostaniem się wiórów r. Połączenie sieciowe z maszyną s. Sterowanie numeryczne w czasie rzeczywistym t. Hydropneumatyczny wysuw tarczy (regulowana prędkość wyjścia, szybki powrót) u. Prędkość pozycjonowania głowicy ruchomej 25 m/min v. Minimalne dwoma głowicami na kąt 90 stopni: 470 mm TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 30 tygodni od daty udzielenia zamówienia Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie-należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 2. Zamawiający zapewni serwis dostępnych części zamiennych w ciągu maksymalnie 48h od momentu zgłoszenia awarii maszyny. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) terminowego i starannego wykonania zamówienia b) posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia c) przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń b) był bez śladów eksploatacji c) nie był przedmiotem praw osób trzecich d) był kompletny i gotowy do użytkowania e) spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) zapewni podłączenie, instalację, złożenie i pierwsze uruchomienie maszyny b) załączy kartę specyfikacji technicznej danego sprzętu c) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 12 miesięcy d) zagwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie e) zapewni szkolenie personelu z obsługi maszyny oraz wdroży procedury bezpieczeństwa pracy z automatem co zostanie potwierdzone protokołem dot. przeszkolenia personelu i wystawionymi certyfikatami potw. ukończenie szkolenia Okres gwarancji minimum 12 miesięcy Część 3 Zagniatarka do profili aluminiowych (1 szt.) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 3 Zagniatarka do profili aluminiowych (1 szt.) Minimalne parametry techniczne maszyny: a. 14 osi sterowanych numerycznie - CNC b. Każdy nóż ustawiany w 3 osiach CNC X, Y, Z c. 4 noże w wysokogatunkowej stali narzędziowej d. 2 stoły szczotkowe e. Ciśnienie wywierane przez każdy nóż w momencie zagniatania 1250kg/cm2 (dla noża 8mm) do 5000 kg/ cm2 dla noża 2mm f. Minimalna odległość pomiędzy nożami dolnymi i górnymi 4mm g. Skok kopyta w osi pionowej 90mm, w osi poziomej 120 mm h. Maksymalna wysokość wkładanego profilu 170mm (w zależności od opcji kamery pomiarowej) i. Maksymalna szerokość profilu 120 mm (w zależności od kształtu kopyta) j. Maksymalna wysokość zagniatania 100mm k. Ekran dotykowy do sterowania maszyną l. Port USB na froncie maszyny umożliwia podłączenie zewnętrznej klawiatury m. Kamera strefy załadunku n. Kamera pomiarowa (specjalistyczny system wizyjny) o. Waga 1300 kg p. Zasilanie 230V lub 400V q. Pobór mocy 2 kW szczytowy, w momencie zagniatania r. Ciśnienie powietrza - 8 bar, zużycie podczas cyklu roboczego 20 Nl/cykl s. W zestawie specjalny szablon do kalibracji parametrów maszyny TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 20 tygodni od daty udzielenia zamówienia Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie-należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 2. Zamawiający zapewni serwis dostępnych części zamiennych w ciągu maksymalnie 48h od momentu zgłoszenia awarii maszyny. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) terminowego i starannego wykonania zamówienia b) posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia c) przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń b) był bez śladów eksploatacji c) nie był przedmiotem praw osób trzecich d) był kompletny i gotowy do użytkowania e) spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) zapewni podłączenie, instalację, złożenie i pierwsze uruchomienie maszyny b) załączy kartę specyfikacji technicznej danego sprzętu c) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 12 miesiący d) zagwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie Okres gwarancji minimum 12 miesięcy Część 4 Instalacja fotowoltaiczna do dwóch hal Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 4 Instalacja fotowoltaiczna do dwóch hal (hala do PVC - 30 kw, hala do aluminium - 20kw), (2 zestawy paneli) Minimalne parametry techniczne instalacji: a. moc zainstalowana: 30 kW (hala do PVC) oraz 20 kW (hala do aluminium) b. podstawowe dane techniczne urządzenia: każda instalacja wyposażona co najmniej w inwerter (1 szt.), okablowanie solarne 6 mm2, ograniczniki przepięć AC i DC i wyłącznik nadmiarowoprądowy AC c. typ ogniw: monokrystaliczne d. moc maksymalna: 420 W e. sprawność modułu: 21,5% f. temperature pracy: od -40°C do +85°C g. tolerancja mocy: 0 ~ + 5 W h. napięcie obwodu otwartego: 35,50 V i. waga: 19,5 kg j. maksymalne obciążenie przodu: 5400 Pa k. maksymalne obciążenie tyłu: 2400 Pa l. klasa bezpieczeństwa II m. bezpieczeństwo ppoż.: UL Typ 1 Powyższe parametry podane są dla standardowych warunków testowania STC, tj. dla nasłonecznienia równego 1000 W/m2, temperatury ogniwa 25°C Falownik: Zastosowane falowniki muszą charakteryzowac się stopniem ochrony minimum IP65, uwzględniając należytą odporność na warunki atmosferyczne (temperatura pracy -25°C do +60°C) oraz zapewniac wysokie bezpieczeństwo dla użytkowników w poprzez: ? zabezpieczenie przed odwróconą polaryzacją DC, ? ochronę przeciwprzepięciową AC/DC typ II, ? monitorowanie odporności izolacyjnej, ? zabezpieczenie przez zwarciem AC, ? zabezpieczenie przed pracą wyspową, ? monitoring prądu szczątkowego, ? zabezpieczenie AFCI. Ponadto, inwerter powinien posiadac sprawność europejską na poziomie minimum 97% oraz byc przystosowany do pracy z polską siecią dystrybucyjną (deklaracja zgodności WE oraz zgodność z kodeksami sieciowymi NCRfG). Minimalna wymagana moc nominalna AC falowników w to: ? 20000 W dla instalacji na dachu budynku hali do aluminium, ? 30000 W dla instalacji na dachu hali do PVC. Kable fotowoltaiczne powinny miec podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne I warunki atmosferyczne, odporność na podwyższoną temperaturę pracy i promieniowane UV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 10 tygodni od daty udzielenia zamówienia Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą byc fabrycznie nowe. 2. Zastosowane urządzenia muszą byc zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi oraz kryteriami przyłączenia i wymaganiami technicznymi dla instalacji opracowanymi przez odpowiedniego Operatora Sieci Dystrybucyjnej, do którego sieci instalacja fotowoltaiczna zostaną przyłączone. 3. Przed złożeniem oferty na wykonanie niniejszego zakresu przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej. W przypadku wizji lokalnej Zamawiający prosi o wcześniejsze umówienie się z Zamawiającym telefonicznie. Termin wizji lokalnej zostanie określony w ciągu 2 dni roboczych. 4. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 5. Zamawiający zapewni serwis dostępnych części zamiennych w ciągu maksymalnie 48h od momentu zgłoszenia awarii maszyny. 6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) terminowego i starannego wykonania zamówienia b) posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia c) przekazania Zamawiającemu przedmiotów zamówienia wraz z protokołem odbioru, wskazującym na prawidłowe wykonanie zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń b) był bez śladów eksploatacji c) nie był przedmiotem praw osób trzecich d) był kompletny i gotowy do użytkowania e) spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) zapewni rozładunek, wniesienie, podłączenie, instalację, złożenie i pierwsze uruchomienie maszyny b) załączy kartę specyfikacji technicznej danego sprzętu c) udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady. d) zagwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie Okres gwarancji minimum 12 miesięcy CPV: 42612000-9, 42630000-1, 48420000-8, 48781000-6, 80500000-9, 42000000-6, 43812000-8, 48420000-8, 42000000-6, 42630000-1 Dokument nr: 2025-65187-211209 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat koniński Gmina Wilczyn Miejscowość Wilczogóra Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat koniński Gmina Wilczyn Miejscowość Wilczogóra Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat koniński Gmina Wilczyn Miejscowość Wilczogóra Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat koniński Gmina Wilczyn Miejscowość Wilczogóra Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do zapytania ofertowego, który stanowią wzory umów Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się podmiot posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj: dotyczy CZĘŚCI 4: 1. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał: a) 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy minimum 15 kWp każda, b) 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy minimum 25 kWp każda, Uwaga: - Poprzez wykonanie, o którym mowa wyżej należy rozumieć dostawę oraz instalację, - Celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w lit. a) oraz b) Wykonawca nie może powoływać się na wykonanie tej samej instalacji. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-13 Data ostatniej zmiany 2025-01-13 13:57:45 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis An = Cmin / Cr * 100% * 75 Cmin - cena minimalna w zbiorze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cr - cena oferty rozpatrywanej An - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Przyjazd do zamawiającego w ciągu od momentu zgłoszenia awarii: w ciągu 6h - 20 pkt w ciągu 12h - 15 pkt w ciągu 24h - 10 pkt w ciągu 36h - 5 pkt w ciągu 48h - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Jeżeli w formularzu ofertowym wykonawca zadeklaruje dostawę przedmiotu zamówienia przy użyciu pojazdów zasilanych elektrycznie uzyska 2,5 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2,5 punktów za zadeklarowanie w formularzu ofertowym zatrudnienia do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu jednej osoby społecznie zmarginalizowanej, będącej członkiem co najmniej jednej z grup wskazanych w art. 94 ust. 11.09.2019 r. PZP Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis An = Cmin / Cr * 100% * 75 Cmin - cena minimalna w zbiorze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cr - cena oferty rozpatrywanej An - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Przyjazd do zamawiającego w ciągu od momentu zgłoszenia awarii: w ciągu 6h - 20 pkt w ciągu 12h - 15 pkt w ciągu 24h - 10 pkt w ciągu 36h - 5 pkt w ciągu 48h - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Jeżeli w formularzu ofertowym wykonawca zadeklaruje dostawę przedmiotu zamówienia przy użyciu pojazdów zasilanych elektrycznie uzyska 2,5 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2,5 punktów za zadeklarowanie w formularzu ofertowym zatrudnienia do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu jednej osoby społecznie zmarginalizowanej, będącej członkiem co najmniej jednej z grup wskazanych w art. 94 ust. 11.09.2019 r. PZP Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis An = Cmin / Cr * 100% * 75 Cmin - cena minimalna w zbiorze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cr - cena oferty rozpatrywanej An - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Przyjazd do zamawiającego w ciągu od momentu zgłoszenia awarii: w ciągu 6h - 20 pkt w ciągu 12h - 15 pkt w ciągu 24h - 10 pkt w ciągu 36h - 5 pkt w ciągu 48h - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Jeżeli w formularzu ofertowym wykonawca zadeklaruje dostawę przedmiotu zamówienia przy użyciu pojazdów zasilanych elektrycznie uzyska 2,5 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2,5 punktów za zadeklarowanie w formularzu ofertowym zatrudnienia do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu jednej osoby społecznie zmarginalizowanej, będącej członkiem co najmniej jednej z grup wskazanych w art. 94 ust. 11.09.2019 r. PZP Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis An = Cmin / Cr * 100 * 55% Cmin - cena minimalna w zbiorze spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cr - cena oferty rozpatrywanej An - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis G = (Gof/ Gmax.) x 20/7 - w odniesieniu do każdej ze wskazanych części składowych gdzie: Gof - termin gwarancji wskazany przez Oferenta (w latach) Gmax. - najdłuższy termin gwarancji (w latach), wynikający ze wszystkich złożonych w postępowaniu ofert Czy kryterium cenowe NIE Opis Przyjazd do zamawiającego w ciągu od momentu zgłoszenia awarii: w ciągu 6h - 20 pkt w ciągu 12h - 15 pkt w ciągu 24h - 10 pkt w ciągu 36h - 5 pkt w ciągu 48h - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Jeżeli w formularzu ofertowym wykonawca zadeklaruje dostawę przedmiotu zamówienia przy użyciu pojazdów zasilanych elektrycznie uzyska 2,5 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2,5 punktów za zadeklarowanie w formularzu ofertowym zatrudnienia do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu jednej osoby społecznie zmarginalizowanej, będącej członkiem co najmniej jednej z grup wskazanych w art. 94 ust. 11.09.2019 r. PZP Kontakt: Osoby do kontaktu Bartosz Piotrowski tel.: 887808888 e-mail: b.piotrowski@wilkon.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025