Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup lamp solarnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Paradyż ul. Konecka 4 26-333 Paradyż powiat: opoczyński tel.: 44 7584082 przetargi@gminaparadyz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Paradyż |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 44 7584082 |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Zakup lamp solarnych" I. Opis przedmiotu zapytania Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż na terenie gminy Paradyż 8 szt. ulicznych lamp solarnych LED. 2. Wymieniony w opisie przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne oraz musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich, powinien zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży. 3. Szczegółowe parametry: 1. Panel Fotowoltaiczny WYMAGANIA MINIMALNE Oprawa uliczna LED WYMAGANIA MINIMALNE Kontroler Solarny WYMAGANIA MINIMALNE Akumulator WYMAGANIA MINIMALNE Skrzynka baterii WYMAGANIA MINIMALNE Słup WYMAGANIA MINIMALNE Moc paneli: 1 x 450W 24V Monokrystaliczne, hartowane szkło, pokryte antyrefleksyjną warstwą, Panele testowane zgodnie z IEC 61215 na obciążenie śniegiem do 5400 Pa oraz IEC 61730 Posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 Moc oprawy LED: max 36W DC 24V Skuteczność świetlna LED min. 150 lm/W, Żywotność: > 100,000 Godzin, Stopień ochrony: IP66, Odporność na uderzenia: IK 10, Strumień świetlny oprawy LED: > 5 400 lm ( za szkłem - po stratach) Temperatura barwowa: 5000 K ? 5% Skuteczność świetlna, całkowity strumień świetlny, odporność na uderzenia: IK 10 oraz stopień ochrony IP66 do potwierdzenia badaniami z akredytowanego laboratorium 24V 20A - MPPT światło jak i czas świecenia poprzez inteligentne sterowanie MPPT, wodoodporny klasa IP67, wbudowany czujnik zmierzchu, funkcja pełnej automatycznej ochrony elektroniki, zabezpieczenie akumulatorów, minimum 8 programowanych okresów pracy. 2 x 120Ah, 12V - baterie żelowe NPG do instalacji solarnych, w pełni uszczelnione, fabrycznie bezklemowe - z fabrycznie wyprowadzonymi izolowanymi przewodami, posiadające pełny głęboko cykl, bezobsługowa, > 2200 cykli materiał PCV, położona pod ziemią, typ wodoodporny - hermetyczny, rozprasza ciepło, antywłamaniowa, w zestawie rura PVC na kable. Wysokość całkowita ok: 7m, stal ocynkowana ogniowo wg. EN ISO 1461, oprawa LED zawieszona na wysokości: 6m. Słup zbieżny (zwężający się ku górze) o przekroju poprzecznym koła lub wielokąta - zgodnie z EN 40-5 Konstrukcja zgodnie z normą: EN 1090 Słup wraz z konstrukcją pod panele przystosowany dla: ,,III strefy wiatrowej wg. PN-EN 1991-1-4" Stelaż pod panele wraz z wysięgnikiem pod oprawę LED z możliwością obrotu wokół osi słupa 360? - niezależnie. Fundament WYMAGANIA MINIMALNE Czas pracy WYMAGANIA MINIMALNE Kompletny fundament prefabrykowany Certyfikowany, Spełniający normę PN-EN 14991:2010 8-10h / dzień (pełnej mocy), pojemność baterii do 4 ciągłych pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni - min. 40h bez słońca - Możliwość ustawienia 8 okresowego trybu pracy lampy (regulacja % natężenia mocy strumienia pracy oprawy LED Użyte do opisania przedmiotu zamówienia nazwy własne wyrobów, producentów, oznaczenia handlowe, odniesienia do norm, specyfikacji lub ocen technicznych należy traktować jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w opisie. Dokument nr: ZP.271.ZOF1.2025.01 Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 20.01.2025 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Paradyżu (sala konferencyjna, pierwsze piętro). Składanie ofert: Pisemne oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Urzędu Gminy w Paradyżu) lub przesłać na adres: Gmina Paradyż, Ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż w sposób gwarantujący dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania oferty e-mailem na adres: przetargi@gminaparadyz.pl 4. TERMIN SKŁADANIA ofert: do godz. 10:00 w dniu 20.01.2025 r. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: III. Warunki płatności 1. Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. IV. Kryteria oceny ofert: Cena brutto:100% 1. Oferty należy składać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego, zawierający cenę ofertową w rozbiciu na cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Formularz ofertowy musi zostać podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię). Zamawiający zastrzega prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego Uwagi: Obowiązek informacyjny na podstawie art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, ? Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@gminaparadyz.pl ? dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.ZOF1.2025 ,,Zakup lamp solarnych" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym sądy administracyjne, sądy powszechne, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych; ? dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.); ? w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ( Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; ? Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, dla którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia jest: p. Milena Gliszczyńska, tel. 44 758-40-82 (w godz. od 7:30 do 14.00). Pytania dotyczące zamówienia należy przesyłać na adres e-mail: przetargi@gminaparadyz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025