Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usuwanie i pielęgnacje drzew i krzewów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie i pielęgnacje drzew i krzewów

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bolków Oddział: Referat GOŚ
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
powiat: jaworski
75 74 13 213 wew. 104
magdalena.zieleniewicz@bolkow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046583
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolków
Wadium: ---
Nr telefonu: 75 74 13 213 wew. 10
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
GOŚ.271.1.2025 Usuwanie i pielęgnacje drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2025 roku, w tym usuwanie złomów i wywrotów, sadzenie drzew i krzewów
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie drzew usunięcie drzewa (w tym złomów i wywrotów) wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 15 szt. drzew, 15 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
2 Usunięcie krzewów usunięcie krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 200 m2 powierzchni krzewów, 200 m^2 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
3 Pielęgnacja drzew wykonanie pielęgnacji drzewa wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 10 szt. drzew 10 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
4 Nasadzenia wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem drzew palikami i taśmą - prognozowana ilość 10 szt. drzew i krzewów. 10 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na usuwaniu i pielęgnacji drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2025 roku w następujących przypadkach:

a) usunięcie drzewa (w tym złomów i wywrotów) wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 15 szt. drzew,

b) usunięcie krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 200 m2 powierzchni krzewów,

c) wykonanie pielęgnacji drzewa wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 10 szt. drzew,

d) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem drzew palikami i taśmą - prognozowana ilość 10 szt. drzew i krzewów.

Dokument nr: ID 1046583, GOŚ.271.1.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
2025-01-21 09:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046583
Składania
2025-01-21 09:00:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:

a) Realizacja zamówienia obowiązywać będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.

b) Wykonywanie poszczególnych usług odbywać się będzie na podstawie odrębnych telefonicznych zleceń stosownie do potrzeb zamawiającego.

c) Termin realizacji każdego zamówienia (zlecenia) ustala się na 14 dni licząc od daty przyjęcia zlecenia.

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE CENOWE
Usuwanie i pielęgnacje drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2025 roku, w tym usuwanie złomów i wywrotów, sadzenie drzew i krzewów.
(nazwa zadania)
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na usuwaniu i pielęgnacji drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2025 roku w następujących przypadkach:
a) usunięcie drzewa (w tym złomów i wywrotów) wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 15 szt. drzew,
b) usunięcie krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 200 m2 powierzchni krzewów,
c) wykonanie pielęgnacji drzewa wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac - prognozowana ilość 10 szt. drzew,
d) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem drzew palikami i taśmą - prognozowana ilość 10 szt. drzew i krzewów.
3. Termin realizacji zamówienia:
a) Realizacja zamówienia obowiązywać będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
b) Wykonywanie poszczególnych usług odbywać się będzie na podstawie odrębnych telefonicznych zleceń stosownie do potrzeb zamawiającego.
c) Termin realizacji każdego zamówienia (zlecenia) ustala się na 14 dni licząc od daty przyjęcia zlecenia.
4. Okres gwarancji: nie dotyczy
5. Warunki płatności: Zapłata faktury nastąpi na podstawie polecenia przelewu, w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i protokołu odbioru usługi.
6. Kryteria wyboru oferty:
a) Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
b) Przez najniższą cenę rozumie się najniższą sumę wszystkich wartości zamówienia brutto ujętych w formularzu propozycji cenowej.
7. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
1) Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru),
2) Oświadczenia oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego, nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
3) Oświadczenie o kwalifikacjach oraz dysponowaniem odpowiednim sprzętem do wykonywania prac związanych z wycinką, pielęgnacją oraz nasadzeniem drzew i krzewów.
8. Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
a) Cena oferty na każdy rodzaj usługi wyszczególniony w formularzu ofertowym przedmiotu zamówienia platformy zakupowej powinna zawierać wartość prac niezbędnych do wykonania danej usługi.
b) Oferent jest obowiązany podać w formularzu propozycji cenowej, w odrębnych pozycjach, cenę jednostkową usługi brutto (wraz z należnym podatkiem VAT).
9. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom oraz zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 6, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
10. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami propozycji cenowej
do godz. 900 dnia 21.01.2025 r. za pośrednictwem platformy zakupowej (platformazakupowa.pl).
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy sporządzić w sposób jednoznaczny.
d) Zamawiający wymaga by oferent ustosunkował się do każdej pozycji przedmiotu zamówienia w formularzu propozycji cenowej przedmiotu zamówienia platformy zakupowej.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w okresie realizacji umowy.
f) Istnieje możliwość pobrania oświadczeń i wypełnienia ich wraz z podpisem
i pieczątką firmy, zeskanowania i załączenia do oferty przesłanej z pośrednictwem platformy zakupowej, które należy przedłożyć w oryginale przed podpisaniem umowy.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest: Magdalena Zieleniewicz, tel. 75 74 13 213 wew. 104
e-mail: magdalena.zieleniewicz@bolkow.pl
12. Cenę w propozycji cenowej należy podać w PLN. Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
13. Pozostałe wymagania zamawiającego: --------
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Bolkowa z siedzibą w Bolkowie (59-420) przy ulicy Rynek 1.
Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@bolkow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować mailowo: iod@bolkow.pl .
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Użytkownik
Magdalena Zieleniewicz
Organizacja
Gmina Bolków Oddział: Referat GOŚ
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all
Wiadomość do zamawiającego
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest: Magdalena Zieleniewicz, tel. 75 74 13 213 wew. 104
e-mail: magdalena.zieleniewicz@bolkow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.