Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wypompowywanie wody opadowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wypompowywanie wody opadowej

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. +48 61 646 33 44 | fax +48 61 820 17 09, tel. 61 628 65 56
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 61 646 33 4
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tytuł zamówienia: usługa polegająca na interwencyjnym wypompowywaniu wody opadowej, wody roztopowej
oraz w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia lub nieprzejezdności drogi publicznej na terenie
miasta Poznania.
Opis przedmiotu zamówienia: usługa polegająca na interwencyjnym wypompowywaniu wody opadowej, wody
roztopowej oraz , w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia lub nieprzejezdności drogi publicznej na
terenie miasta Poznania.
Dopuszcza
się
złożenie
oferty
częściowej:
TAK/NIE
Zakres zamówienia obejmuje szacunkowo maksymalnie 108 godzin pompowania samochodem specjalnym
próżniowym SW o pojemności zbiornika min. 10 m3 oraz dowóz wypompowanej mieszaniny do oczyszczalni lub
punktu zlewczego. Zagospodarowanie wody opadowej zgodnie z wymogami ustawodawczymi.
Warunki uczestnictwa:
Wykonawca składa:
- formularz ofertowy sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1,
- oświadczenie że spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
dysponują:
a) co najmniej trzema samochodami specjalnymi próżniowymi typu SW o pojemności zbiornika
minimum 10 m3;
b) pompą ssącą o wydajności minimum 16 m3/h.
- dokumenty potwierdzające,
prawidłowo ukończone,
wykonanie powyższych usług i że zostały wykonane w sposób należyty i
- aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami,
-
wpis
do
rejestru
podmiotów
wprowadzających
produkty,
produkty
w
opakowaniach
i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałków województw w zakresie transportu odpadów o
kodach: 13 05 03, 20 03 04,20 03 06;
- wykaz urządzeń technicznych
dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór: załącznik nr 2 ).

Dokument nr: ZDM-UD.342.1.2025.1

Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 17.01.2025r. Godzina 13.00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 17.01.2025r. Godzina: 10.00
Miejsce złożenia ofert: kancelaria ZDM lub mailowo na adres: oferty@zdm.poznan.pl

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 31.12.2025r.lub do wyczerpania środków.

Wymagania:
W wykazie należy wskazać:
? nazwę, typ (markę), model pojazdu/urządzenia;
? numer rejestracyjny/seryjny/fabryczny;
? wskazane parametry techniczne;
? podstawę dysponowania danym urządzeniem.
Usługi, o których mowa w ust. I będą zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie, mailowo lub
faxem, o treści zawierającej miejsce (ulicę) oraz przewidywany termin realizacji. Wykonawca jest
zobowiązany do wykonania interwencji w terminie 48 h od zgłoszenia przez Zamawiającego.
Pouczenie: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np.
osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone
nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją: ,,Nie otwierać przed 13.09.2024r. -
oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl
z zaznaczeniem w temacie nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty
zostaje zapis: ,,Nie otwierać przed 17.01.2025r. - oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania
tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.

Kontakt:
Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji:
Wydział Remontów i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Agnieszka Jankowska-Kranz tel. 61 628 65 56,
ajankowska@zdm.poznan.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.