dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjne naprawy i remonty urządzeń odwodnienia drogowego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49 53-633 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71/376-07-51 oferty@zdium.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71/376-07-51 |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Awaryjne naprawy i remonty urządzeń odwodnienia drogowego na terenie miasta Wrocławia l.Opis przedmiotu zamówienia publicznego: Prace remontowe urządzeń odwodnienia drogowego na terenie miasta Wrocławia Dokument nr: TRN.074.01.2025.PW Otwarcie ofert: 8.Termin otwarcia ofert: 21.01.2025r.( bez udziału Oferentów) Składanie ofert: 6.Ofertę należy złożyć poprzez*: - doręczenie osobiste lub wysłanie pocztą na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław lub - przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF, w wyjątkowych sytuacjach dopuszczony jest format ZIP, jako temat e-maila należy wskazać tytuł zamówienia publicznego i znak sprawy). 7.Termin złożenia oferty: 20.01.2025r., do godz. 23.59. Miejsce i termin realizacji: 2.Termin realizacji zamówienia publicznego : od czasu podpisania umowy. 3.Okres gwarancji: 48 miesięcy od daty odbioru Wymagania: dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych 4.Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: - cena zł brutto; Najniższa cena -100% ( cena zawierająca podatek VAT i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia). W załączeniu FORMULARZ OFERTOWY, który oferent winien bezwzględnie wypełnić. 5.Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym 10.Informacje dodatkowe: 1) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny; 2) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej; 3) zamawiający dopuszcza poprawienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych oraz konsekwencji rachunkowych i nie wymaga to uzyskania zgody wykonawcy. W przypadku tzw. innych omyłek, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi wykonawcy w wyznaczonym terminie zamawiający uznaje za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki; w przypadku, gdy złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania 4) wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjęcia negocjacji z tymi wykonawcami; 5) jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przekraczająca wartość zaplanowanych środków, zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji cenowych z tym wykonawcą; 6) ostateczny wybór wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji; 7) oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone; 8) zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 9) wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez zamawiającego od postępowania ofertowego; 10) ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy informacji, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie; 11) zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców danych i informacji; 12) w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta jest niższa o co najmniej 30% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, zamawiający wystąpi do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w celu ustalenia czy złożona przez niego oferta zawiera rażąco niską cenę; 13) odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny; 14) wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni; 15) ryzyko złożenia oferty w terminie spoczywa na oferencie; 16) złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 17) zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że: administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, dalej ,,ZDiUM"; 1) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się wysyłając maila na adres: iod@zdium.wroc.pl; 2) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 3) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą firmy prowadzące serwis IT systemów informatycznych używanych w ZDiUM oraz firmy realizujące dla ZDiUM usługi pocztowe; 4) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w ZDiUM; 5) podanie przez Panią / Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; w przypadku niepodania swoich danych osobowych Pani / Pana oferta nie będzie rozpatrywana; 6) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani / Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych11, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2', d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani / Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11 skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników 21 prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa Kontakt: 9.Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Patryk Więckowski, tel. 71/376-07-51, patryk.wieckowski@zdium.wroc.pl 10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025