Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Żurawia 6/12
00-926 Warszawa
powiat: Warszawa
dyr.generalny@gugik.gov.pl
https://gugik.ezamawiajacy.pl/pn/gugik/demand/notice/public/153649/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzątanie lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w okresie 12 miesięcy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi sprzątania lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii, położonych w Warszawie i w Lesznowoli pod adresami:
1)00-926 Warszawa, Ul. Żurawia 6/12;
2)01-102 Warszawa, Ul. Olbrachta 94B;
3)05-506 Lesznowola, Ul. Wojska Polskiego 85.
2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 90910000-9

Dokument nr: 2025/BZP 00028627, BDG-ZP.2610.1.2025.BDG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gugik.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez Strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://gugik.ezamawiajacy.pl poprzez opcję ,,Zadaj pytanie" lub zakładkę ,,Korespondencja".
2. Oferty z załącznikami, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz pełnomocnictwa do złożenia oferty przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii; https://gugik.ezamawiajacy.pl lub bezpośrednio: https://oneplace.marketplanet.pl
Szczegółowe informacje nt. przewidzianych środków komunikacji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje nt. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych, pozyskanych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, jest Główny Geodeta Kraju
z siedzibą w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii, 00 926 Warszawa, Ul. Żurawia 6/12;
2)kontakt do inspektora ochrony danych w Głównym Urzędzie Geodezji
i Kartografii: iod@gugik.gov.pl, tel. +48 22 56 31 323 ;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr ref BDG-ZP.2610.1.2025.BDG prowadzonego w trybie podstawowym,
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy,
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Na podstawie art. 14 RODO zobowiązuje się Wykonawców do przekazywania osobom, których dane osobowe pozyskali w celu udostępnienia Zamawiającemu dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, treści obowiązku informacyjnego Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gugik.ezamawiajacy.pl/pn/gugik/demand/notice/public/153649/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-21 12:00
Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje przez Platformę dostępną pod adresem https://gugik.ezamawiajacy.pl poprzez polecenie ,,Złóż ofertę"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-ZP.2610.1.2025.BDG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi sprzątania lokali biurowo-magazynowych oraz utrzymanie zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach użytkowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii, położonych w Warszawie i w Lesznowoli pod adresami:
1)00-926 Warszawa, ul. Żurawia 6/12;
2)01-102 Warszawa, ul. Olbrachta 94B;
3)05-506 Lesznowola, ul. Wojska Polskiego 85.
2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta z najniższą ceną
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
1)w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności,
2)w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności,
3)w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 300.000,00 zł;
4)w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
a)wykażą się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na świadczeniu usług sprzątania lokali biurowych lub biurowo-magazynowych i utrzymania zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach, przy czym wartość każdej z usług nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto.
UWAGA: Przez jedną usługę polegającą na świadczeniu usług sprzątania lokali biurowych lub biurowo-magazynowych i utrzymania zieleni i terenów utwardzonych na nieruchomościach Zamawiający rozumie usługę świadczoną w ramach jednej umowy.
Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać tylko te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne usługi na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, Zamawiający nie dopuszcza ogólnych zapisów np. ,,zgodne z SWZ" lub kopiowania wymagań podanych przez Zamawiającego.
b)będą dysponować na etapie realizacji zamówienia co najmniej 2 (dwiema) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą wykonywać usługę odśnieżania dachów. Każda z tych osób musi posiadać:
- aktualne orzeczenie lekarskie, stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wysokości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia
i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. po. 878 i 1222) oraz zgodnie z § 105 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. poz. 1650 ze zm.) - zgodnie z § 105 ust. 1 tego rozporządzenia pracą na wysokości jest praca wykonywana na powierzchni znajdującej się na wysokości co najmniej 1,0 m nad poziomem podłogi lub ziemi;
- zaświadczenie o odbytym szkoleniu w dziedzinie bhp, którego program obejmował zagadnienia dotyczące bhp pracy na wysokości (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
(Dz. U. 2024 r. poz. 1327 ze zm.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w oparciu o treść art. 58 ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Każdy Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest złożyć oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w Rozdziale VI, a także na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu.
3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Jeżeli osoby potencjalnych podwykonawców są znane na etapie składania ofert, wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie tych podwykonawców o braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w ust. 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, złoży następujące podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia:
1)dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie z wymogami Zamawiającego
o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 3,
2)wykaz wykonanych usług, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 lit. a, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 lit. b,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2.W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3.W przypadku gdy Wykonawca polega na sytuacji ekonomicznej podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 1, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert podmiot ten nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zakres zobowiązania podmiotu, winien obejmować w szczególności informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 ustawy Pzp. Z treści zobowiązania musi jednoznacznie wynikać, jaki zasób zostaje udostępniony oraz zakres realizacji części zamówienia, do którego wykonania zobowiązuje się dany podmiot odpowiednio do zakresu udostępnianych zasobów. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego, stosowne zobowiązanie musi zostać złożone wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w sekcji 5.6 ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z nich:
1) nie podlega wykluczeniu;
2) Wykonawcy - odpowiednio - samodzielnie lub łącznie, spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) warunek określony w Sekcji 5.4 ust. 1 pkt 3 winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) warunek określony w Sekcji 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. a winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3) warunek określony w Sekcji 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. b zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie będą go spełniać łącznie.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.
3. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - składają wraz z ofertą
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty zostały przewidziany w § 12 Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, a także dopuszczalne są w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta z najniższą ceną
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-02-19

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.