Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi porządkowe w pomieszczeniach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi porządkowe w pomieszczeniach

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Jana III Sobieskiego 15
32-600 Oświęcim
powiat: oświęcimski
tel. 33 847 90 05
mops.biuro@mops-oswiecim.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 847 90 05
Termin składania ofert: 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający: Miasto Oświęcim - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu zaprasza
do złożenia oferty cenowej, której przedmiotem są usługi porządkowe w pomieszczeniach
i wiatrołapie Ogrzewalni miejskiej w Oświęcimiu przy Ul. Dąbrowskiego 139 oraz usługi higieniczno
- dezynfekcyjne w stosunku do osób bezdomnych w Ogrzewalni miejskiej, bezdomnych ulicznych
i przyjmowanych do Schroniska dla osób bezdomnych w Oświęcimiu przy ulicy Dąbrowskiego 139.
Do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r.
poz. 1320) art. 2 ust. 1 pkt 1., wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
Postępowanie dotyczy wyłonienia 1 Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą liczbę
punktów.
Zakres usług porządkowych w Ogrzewalni miejskiej w Oświęcimiu przy Ul. Dąbrowskiego 139:
? Usunięcie nieczystości,
? Zamiatanie w pomieszczeniach i przed wejściem,
? Mycie podłóg, ścian, okien, parapetów, sanitariatów itp.
Zakres usług higieniczno - dezynfekcyjnych:
? Udzielanie pomocy w zakresie kąpieli i zmiany odzieży,
? Przeprowadzenie zabiegu dezynfekcji i dezynsekcji przy pomocy odpowiednich środków
leczniczych,
? Strzyżenie lub usunięcie owłosienia.
Liczba osób wykonujących usługi porządkowe i higieniczno - dezynfekcyjne: 1.
Ogółem ilość godzin usług porządkowych: od stycznia do grudnia 2025 r. - w ilości 8 godzin
zegarowych w miesiącu styczniu, od lutego do grudnia 20 godzin zegarowych miesięcznie,
ogółem do 228 godzin zegarowych przez cały okres trwania umowy.
Ogółem ilość godzin usług higieniczno - dezynfekcyjnych: od stycznia do grudnia 2025 r. -
w ilości 20 godzin zegarowych w miesiącu styczniu, od lutego do grudnia 50 godzin zegarowych
miesięcznie, ogółem do 570 godzin zegarowych przez cały okres trwania umowy.
Warunki współpracy:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Oferta musi
obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, indywidualnie jako osoba fizyczna.
3. Oferta i wszystkie załączone do niej dokumenty oraz oświadczenia muszą być złożone
w języku polskim, w formie pisemnej na papierze przy użyciu nośnika pisma, którynie ulega usunięciu, tj. na maszynie, komputerze lub ręcznie - pismem czytelnym, podpisana
przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. Wszystkie załączniki, dokumenty
i oświadczenia stanowiące ofertę Wykonawcy winny być również podpisane przez
Wykonawcę lub przedstawiciela upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy.
4. Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę cywilnoprawną. Usługa realizowana
będzie od 20.01.2025 r. do 20.12.2025 r.
5. Przedmiot usługi będzie realizowany w ustalonych dniach i godz.ch w łącznej ilości
w zakresie usług porządkowych: od stycznia do grudnia 2025 r. - w ilości 8 godzin
zegarowych w miesiącu styczniu, od lutego do grudnia 20 godzin zegarowych miesięcznie,
w zakresie usług higieniczno - dezynfekcyjnych: od stycznia do grudnia 2025 r. - w ilości
20 godzin zegarowych w miesiącu styczniu, od lutego do grudnia 50 godzin zegarowych
miesięcznie.
6. Przedmiot usługi realizowany będzie po uzgodnieniach z wyznaczonym pracownikiem
Zamawiającego.
7. Rozliczenie z tytułu wykonywania usług porządkowych i higieniczno - dezynfekcyjnych
następować będzie każdorazowo, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/faktury.
8. W miesiącu grudniu 2025 r. rachunek zostanie wystawiony przez Wykonawcę w terminie
do dnia 22 grudnia 2025 r.

Dokument nr: KA.2811.31.2025.MK18

Składanie ofert:
Sposób i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty po podpisaniu przez osoby uprawnione, opatrzone pieczęcią (jeżeli dotyczy)
należy składać zeskanowane e-mailem na adres: mops.biuro@mops-oswiecim.pl
bądź osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, Ul. Jana III Sobieskiego 15B,
w kopercie z dopiskiem: ,,Usługi porządkowe w pomieszczeniach i wiatrołapie Ogrzewalni
miejskiej oraz usługi higieniczno - dezynfekcyjne w stosunku do osób bezdomnych
w Ogrzewalni miejskiej, bezdomnych ulicznych i przyjmowanych do Schroniska dla osób
bezdomnych w Oświęcimiu przy ulicy Dąbrowskiego 139"
w terminie do dnia 16.01.2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Ośrodka).

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji usługi: Ogrzewalnia miejska w Oświęcimiu przy Ul. Dąbrowskiego 139.
Przedmiot zamówienia zgodny z warunkami zaproszenia.
Przewidywany termin wykonania zamówienia - od 20.01.2025 r. do 20.12.2025 r.

Wymagania:
Zamawiający wymaga osobistego świadczenia usługi przez Wykonawcę.
Wymagane kwalifikacje:
Doświadczenie w pracy usług porządkowych oraz higieniczno - dezynfekcyjnych dotyczących osób
wykluczonych społecznie i zagrożonych tym zjawiskiem w zakresie odpowiadającym zakresowi
przedmiotowego zaproszenia.
Wymagania dodatkowe:
1. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych.
3. Dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty:
1. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej (stosunek pracy, umowy
cywilnoprawne, staż lub inne formy) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego
zaproszenia. CV musi być opatrzone klauzulą :
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Oświęcimiu zawartych w zaproszeniu i dołączonych do niej załącznikach dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyboru Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) / Dz. Urz. UE. L. 119 z dnia 04.05.2016 r./"
Wymaga się własnoręcznego podpisu pod klauzulą.
2. Oświadczenie w zakresie zdobytego przez Wykonawcę doświadczenia (wg załączonego
wzoru - załącznik nr 2).
3. Oferta cenowa sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1).Punktacja i kryteria oceny oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem najkorzystniejszego
bilansu ceny i doświadczenia:
o Kryterium cena- waga 60%
o Kryterium doświadczenie- waga 40%
Sposób obliczeń punktów w kryterium cena:
Cn
------ x 100 x 60 % = liczba punktów
Cx
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez Wykonawcę
Cx - cena przedstawiona przez badanego Wykonawcę
Liczba 100 - jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów
w liczbach
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny
Zapewniając zachowanie zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców
w cenie oferty winny zostać uwzględnione wszelkie koszty składające się na zamówienie (koszt
usługi), takie jak podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych
przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem
akcyzowym.
W przypadku oferentów będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności
gospodarczej w cenie oferty należy ująć kwotę brutto (tj. przed potrąceniem podatku
oraz składek ZUS) wynikającą z indywidualnej sytuacji oferenta, z którym zostanie zawarta
umowa cywilno-prawna oraz obowiązkowe koszty obciążające Zamawiającego związane
z obowiązkiem naliczania składek na ubezpieczenia tj. składki emerytalnej, rentowej,
wypadkowej oraz składek na fundusz pracy i fundusz gwarantowanych świadczeń
pracowniczych.
Oferta złożona przez oferenta będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej
musi być porównywalna w tym zakresie na jasnych, równych zasadach wynikających z przepisów
prawa z ofertą złożoną przez inny podmiot, czyli cena winna zawierać wszystkie obciążenia
podatkowe wynikające z przepisów prawa.
W związku z powyższym wynagrodzenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą
działalności gospodarczej, określane w umowie zawieranej pomiędzy stronami może się różnić
od ceny brutto, ponieważ z powodów wyżej opisanych zostanie ono odpowiednio pomniejszone
o obowiązkowe obciążenia.
Wykonawca jest zobowiązany do rzetelnego skalkulowania przedstawionej oferty cenowej,
tak aby spełniała ona wymagania określone w art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1773.).
Niespełnienie ww. wymagań jest podstawą do odrzucenia przez Zamawiającego oferty
Wykonawcy.
Sposób obliczenia punktów w kryterium doświadczenie:
Doświadczenie w pracy usług porządkowych oraz higieniczno - dezynfekcyjnych dotyczących osób
wykluczonych społecznie i zagrożonych tym zjawiskiem:
powyżej 1 do 2 lat- 20 pkt
powyżej 2 lat- 40 pkt
Dogrywka
W przypadku ofert, które otrzymały taką samą ilość punktów (cena + doświadczenie) zostanie
wybrana oferta z niższą ceną.W przypadku wystąpienia ofert o takiej samej cenie i o takim samym doświadczeniu
uniemożliwiającej dokonanie wyboru przez Zamawiającego.
Zamawiający zwróci się do tych oferentów, w celu złożenia przez nich ofert dodatkowych.
Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe od cen zaoferowanych w pierwotnie złożonych
ofertach.
Zamawiający dopuszcza unieważnienie
przypadkach, w szczególności:
niniejszego
postępowania
w
następujących
a) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
b) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy,
c) cena najkorzystniejszej oferty nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę
do ceny najkorzystniejszej oferty,
d) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Oferty, które wpłyną do Ośrodka po terminie nie będą rozpatrywane.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy z Wykonawcą/Zleceniobiorcą:
Kary umowne - Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych w następujących
przypadkach oraz wysokościach:
a) w razie nie stawienia się Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia w terminach
i godzinach ustalonych z pracownikiem merytorycznie odpowiedzialnym w wysokości 1%
maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie, za każdy taki przypadek,
b) w przypadku rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy lub w przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy w wysokości 20% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie,
c) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia
w wysokości 20% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie.
Za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się takie wykonanie przedmiotu
zamówienia, które narusza postanowienia umowy, w tym zakresie zastosowanych przez Wykonawcę
metod pracy, naruszenia tajemnicy i godności osób wspieranych.Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kar umownych z należnego Wykonawcy
wynagrodzenia.
Rozwiązanie umowy może nastąpić:
? Za uprzednim 2 tygodniowym wypowiedzeniem złożonym na piśmie lub w każdej chwili,
w drodze porozumienia stron.
? Ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę
postanowień niniejszej umowy, w tym w zakresie zastosowanych przez Wykonawcę metod
pracy, naruszenia tajemnicy i godności osób wspieranych oraz rażącego naruszenia
postanowień niniejszej umowy.
Sposób odbioru wykonanych prac:
Wynagrodzenie - stawka brutto za godzinę zegarową wykonanych usług w danym miesiącu
potwierdzonych przez pracownika merytorycznie odpowiedzialnego.
Okoliczności uprawniające do zmiany treści umowy - w każdym zakresie za zgodą obu stron umowy
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
Pani Marta Kuszaj, tel. 33 847 90 05
Pani Monika Klima, tel. 33 847 90 03
Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego,
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.