dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Biesiekierz Biesiekierz 103 76-039 Biesiekierz powiat: koszaliński tel. +48 664 487 492, tel. +48 943 180 955 obiekty@biesiekierz.eu |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Biesiekierz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 664 487 492 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracam się z zapytaniem ofertowym na usługę ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków należących do Gminy Biesiekierz. II. Zakres usługi obejmuje: 1. całodobowy elektroniczny monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych znajdujących się w następujących obiektach: 1) Urząd Gminy w Biesiekierzu 103 (od dnia 1 maja 2025 r.), 2) Świetlica Wiejska w Biesiekierzu 13 ( do dnia 31 marca 2025 r.), 3) Świetlica Wiejska w Cieszynie 8b, 4) Świetlica Wiejska w Gniazdowie 25, 5) Świetlica Wiejska w Kraśniku Koszalińskim 5, 6) Świetlica Wiejska w Laskach Koszalińskich 25b, 7) Świetlica Wiejska w Nowych Bielicach 13, 8) Świetlica Wiejska w Kotłowie 9a, 9) Świetlica Wiejska w Świeminie 17, 10) Świetlica Wiejska w Warninie 6a; 11) Ochotnicza Straż Pożarna w Warninie; 12) Świetlica Wiejska w Parsowie 19A; 13) Remiza Strażacka w Biesiekierzu 18, 14) Remiza Strażacka w Starych Bielicach Ul. Bałtycka 49 ; (nowy budynek wymaga montażu nadajnika systemu alarmowego wraz z osprzętem - kpl.); 15) Świetlica Wiejska w Starych Bielicach Ul. Kościelna 3 (nowy budynek wymaga montażu nadajnika systemu alarmowego wraz z osprzętem - kpl.); 2) montaż zespołu komunikatora wraz z oprogramowaniem (nadajnika) w każdym z obiektów wymienionych w ust. 1 w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Nadajniki pozostają własnością Wykonawcy na czas obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu Wykonawca obowiązany jest do ich demontażu; 3) nadanie nowych kodów do uzbrajania i rozbrajania systemów alarmowych w ilości po 4 kody dla każdego z obiektów wymienionych w ust. 1; 4) całodobowy monitoring obiektów wymienionych w ust. 1 w zakresie powiadamiania o włamaniu, napadzie, sygnałach technicznych i innych zdarzeniach sygnalizowanych przez system - w tym alarmach ppoż; 5) rejestrowanie przychodzących z obiektów wskazanych w ust. 1 sygnałów alarmowych i informacyjnych oraz przechowywanie ich w formie elektronicznej przez okres trwania umowy; 6) w razie wykrycia naruszenia integralności dozorowanego obiektu na skutek włamania, dewastacji lub innych zdarzeń - powiadomienie o podjęciu działań interwencyjnych Dyżurnego Komendy Policji w Koszalinie, przedstawiciela Zamawiającego oraz innych służb właściwych dla danego rodzaju zdarzenia; 7) w przypadku otrzymania sygnału alarmowego bezzwłoczne zapewnienie interwencji patrolu (maksymalny czas dojazdu - 20 minut od przekazania sygnału; czas dojazdu może ulec wydłużeniu z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych lub drogowych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy); 8) dokonywanie konserwacji systemów alarmowych (w tym również p.poż) gwarantującą ich prawidłowe działanie; 9) przedstawienie Zamawiającemu miesięcznego raportu uzbrojenia i rozbrojenia obiektów wskazanych w ust. 1, obejmującego miesiąc poprzedzający sporządzenie raportu - w wersji drukowanej i elektronicznej w terminie do 10-ego dnia każdego miesiąca na adres e-mail: obiekty@biesiekierz.eu; 10) dostarczenie wszelkich informacji niezbędnych do wyjaśnienia ewentualnych sporów i reklamacji. CPV: 79711000-1 Dokument nr: UG.SR.7021.1.2025.OG Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 stycznia 2025 roku o godz. 11:00 w tymczasowej siedzibie Urzędu Gminy w Biesiekierzu. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 24 stycznia 2025 roku do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie tymczasowo zlokalizowanym w budynku Biblioteki Gminy Biesiekierz - adres Biesiekierz 13) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 13, 76 - 039 Biesiekierz z dopiskiem: Oferta na usługę ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków należących do Gminy Biesiekierz Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej na adres: obiekty@biesiekierz.eu Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - od dnia 1 lutego 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku. Wymagania: Zamawiającemu przysługuje prawo czasowego zawieszenia świadczenia usługi ochrony mienia w przypadku stwierdzenia awarii systemu alarmowego do czasu naprawy systemu alarmowego. Za okres zawieszenia świadczenia usługi Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. II. Weryfikacja spełnienia warunków określonych w pkt 1 - 4 dokonywana będzie w oparciu o załączone do formularza ofertowego oświadczenie Wykonawcy. III. IV. V. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 - 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające warunków udziału w postępowaniu. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY I. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. II. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w celu uzgodnienia terminu podpisania umowy. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle Zamawiającemu podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie. III. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczyć: 1. kopię koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia. 2. kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 zł. IV. Koszt umowy lub umów, o których mowa w ust. III pkt 2, w szczególności składki ubezpieczeniowe, pokrywa w całości Wykonawca. V. W razie wydłużenia czasu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do stosownego przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zawarcie umowy ubezpieczenia, w tym w szczególności kopię opłaconej polisy ubezpieczenia. VI. Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania zmian warunków ubezpieczenia na niekorzyść Zamawiającego bez uprzedniej zgody Zamawiającego. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty. II. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia. Cena za realizację przedmiotu zamówienia jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy. OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium: cena - 100% która dokonywana będzie w niżej określony sposób: a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 100 pkt.; b) oferta z najniższą oferowaną ceną ,,CN" otrzyma 100 pkt.; c) każda inna oferta ,,COB" otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru: C? CN ? 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) C OB gdzie: C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena CN - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I. W ofercie należy podać cenę netto i brutto. Do oferty sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na realizację zamówienia. III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych na realizację zamówienia. IV. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy albo osobę działającą na podstawie pełnomocnictwa. Wszystkie kartki należy ponumerować i spiąć w sposób uniemożliwiający dekompletację. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty zawierające cenę oraz spełniają wymagania w zakresie właściwości przedmiotowej zamówienia. Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert bądź po podpisaniu umowy. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. WYNIK POSTĘPOWANIA I. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców. II. Zamawiającemu przysługuje prawo zakończenia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert. I. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksu, z zastrzeżeniem ust. III. II. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania. III. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą. Kontakt: IV. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. Oliwia Gryglicka - Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 13, 76 - 039 Biesiekierz; tel. +48 664 487 492, adres e-mail: obiekty@biesiekierz.eu, |
© eurobudowa.pl 2004-2025