Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tuczno Wolności 6 78-640 Tuczno powiat: wałecki tel. 67 250 81 89 a.tkacewicz@tuczno.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Tuczno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 67 250 81 89 |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ,, Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej, Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego)" OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej, Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego) Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego - Uchwała Nr VI/44/2024 Rady Miejskiej w Tucznie z dnia 3 października 2024 r. w sprawie przy- stąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej, Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego). Przedmiot umowy obejmuje: 1.Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko itp.). 2. Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 3. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do poszczególnego planu, 4.Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz, 5. Współpracę z komisją urbanistyczno - architektoniczną, jak również udział w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Tucznie, 6. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia, 7. Przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne), 8. Przygotowanie projektu planów do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz konsultacji społecznych wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami; udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej, 9. Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do konsultowanego publicznie projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,10.Przygotowanie projektów uchwał o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Tucznie, 11. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa 12. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, 13. Sporządzenie ,,podsumowania" oraz ,,uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 283 z poźn. zm.), 14. Przygotowanie danych przestrzennych o których mowa w rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość opracowania w formie: 1. Analogowej (2 egzemplarze), jako kolorowy wydruk całości opracowania, tj. teksty planów sporządzone w formacie A4 oraz rysunki dokumentów w formatach oryginalnych właściwych dla skali opracowania, 2. Elektroniczny zapis planu jak również w formacie edytowalnym GeoTIFF/SHP 3. Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy przekazać pozostałą dokumentację: - prognozę oddziaływania na środowisko do planu; - i inne wynikające z potrzeb opracowania Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: 1.Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024, poz. 1130 ze zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404), 3. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Transportu z dnia 8 grudnia 2023. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U z 2023r. poz. 2758), 4. Ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisk (Dz. U. 2024 r poz. 1112 z póź. zm.) 5. Uwzględnieniem uwag o zgłaszanych przez zamawiającego w trakcie realizacjo umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6. Innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg. 7. Z przepisami szczególnymi niezbędnymi do uwzględnienia w tym zakresie.UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego Otwarcie ofert: TERMIN OTWARCIA OFERT Oferty zostaną otwarte w dniu 20.01.2025 roku o godz. 10:15. Składanie ofert: .Oferta powinna być przesłana na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Tuczno, Ul. Wolności 6, 78-640 Tuczno lub pocztą elektroniczną na adres: a.tkacewicz@tuczno.pl do dnia 20.01.2025 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin rozpoczęcia prac: od podpisania umowy Termin zakończenia prac: termin nie może być dłuższy niż 23 miesiące. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż sporządził w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty wystawienia niniejszego postępowania): jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powierzchni mniejszej niż 10 ha, co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmian planów) zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa oraz co najmniej 1-ego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w tym zmiany). W oświadczeniu należy podać numery uchwał, daty uchwalenie i publikacji. Potwierdzeniem wykonania są odpowiednie, załączone rekomendacje, uchwały dotyczące wykonanych studium. 2.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie spełnia/nie spełnia. 3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia do sporządzenia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: - co najmniej jednej osoby spełniającej wymogi określone w art 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym z dnia 24 września 2023r., - osobą spełniającą wymogi określone w art., 74a ustawy z dnia 3 października 2008r, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (dz. U. 2023 poz. 1094 ze zm.)IV OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT 1.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego 2.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę brutto 3.Zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie lub elektronicznie 4.Składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: CENA wykonania zamówienia - 100% V INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓ- WIENIA PODWYKONAWCOM Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe, oraz przedstawicieli . Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani. VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć wraz ofertą: 1.Formularz oferty , według wzoru stanowiącego załącznik 1, 2.Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym, 3.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. .Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. DODATKOWE INFORMACJE 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2.Przedmiot umowy stanowi jedną całość, 3.Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofertowego, 4.Oferty otrzymane po terminie składania, nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert 1. oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi ofert ważnej, 2. w ramach zapytania ofertowego Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty jakie poniesie z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, 3. wszystkie ceny i wartości określone w zapytaniu ofertowym oraz ostateczna cena oferty winny być liczone w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku, 4. ceny określone przez Wykonawcę w zapytaniu ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, 5. prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy, 6. w przypadku złożenia ofert o takiej samej najkorzystniejszej cenie lub przybliżonej, Zamawiający zaprosi Wykonawców , którzy złożyli te oferty do negocjacji, 7. w przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty, 8. zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę za cały przedmiot umowy, 9. jeżeli Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uchyla się od podpisania umowy, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ważnych ofert bez przeprowadzenia ponownej procedury ich badania i oceny10. zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projekcie umowy, w której zawarte są szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zgodnie z ofertą 11. zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny 12. niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy 13. do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Kontakt: WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Marta Lament - Kierownik Referatu Budownictwa, Inwestycji i Rozwoju - m.lament@tuczno.pl tel. 67 250 81 89 Anna Tkacewicz-mail: - Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, budownictwa a.tkacewicz@tuczno.pl telefon: 672508189 |
© eurobudowa.pl 2004-2025