Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tuczno
Wolności 6
78-640 Tuczno
powiat: wałecki
tel. 67 250 81 89
a.tkacewicz@tuczno.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Tuczno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 67 250 81 89
Termin składania ofert: 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
,, Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
miasta Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej, Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego)"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest opracowanie sporządzenia zmiany
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej,
Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego)
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego
- Uchwała Nr VI/44/2024 Rady Miejskiej w Tucznie z dnia 3 października 2024 r. w sprawie przy-
stąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta
Tuczna w rejonie ulic Kwiatowej, Zamkowej, Szkolnej (Świerczewskiego).
Przedmiot umowy obejmuje:
1.Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do
sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na
środowisko itp.).
2. Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
3. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do poszczególnego planu,
4.Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne
obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
5. Współpracę z komisją urbanistyczno - architektoniczną, jak również udział w innych posiedzeniach
dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Tucznie,
6. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17
ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o
zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami
dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury)
oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych
uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby
planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia,
7. Przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże
się to konieczne),
8. Przygotowanie projektu planów do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli
okaże się to konieczne) oraz konsultacji społecznych wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami;
udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w
dyskusji publicznej,
9. Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do konsultowanego
publicznie projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z
uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,10.Przygotowanie projektów uchwał o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, celem przedłożenia
Radzie Miejskiej w Tucznie,
11. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów
Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego
zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404) do
przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa
12. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z
przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
13. Sporządzenie ,,podsumowania" oraz ,,uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42
ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz.
U. z 2020, poz. 283 z poźn. zm.),
14. Przygotowanie danych przestrzennych o których mowa w rozdziale 5a ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość opracowania w formie:
1. Analogowej (2 egzemplarze), jako kolorowy wydruk całości opracowania, tj. teksty planów
sporządzone w formacie A4 oraz rysunki dokumentów w formatach oryginalnych właściwych dla
skali opracowania,
2. Elektroniczny zapis planu jak również w formacie edytowalnym GeoTIFF/SHP
3. Dodatkowo w postaci analogowej i cyfrowej należy przekazać pozostałą dokumentację:
- prognozę oddziaływania na środowisko do planu;
- i inne wynikające z potrzeb opracowania
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, w tym:
1.Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024, poz.
1130 ze zm.),
2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego
zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404),
3. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Transportu z dnia 8 grudnia 2023. w sprawie projektu planu
ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z
niego wypisów i wyrysów (Dz. U z 2023r. poz. 2758),
4. Ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisk (Dz. U.
2024 r poz. 1112 z póź. zm.)
5. Uwzględnieniem uwag o zgłaszanych przez zamawiającego w trakcie realizacjo umowy
i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6. Innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do
przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego,
ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
7. Z przepisami szczególnymi niezbędnymi do uwzględnienia w tym zakresie.UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować
całość przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego

Otwarcie ofert: TERMIN OTWARCIA OFERT
Oferty zostaną otwarte w dniu 20.01.2025 roku o godz. 10:15.

Składanie ofert:
.Oferta powinna być przesłana na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) za pośrednictwem:
poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Tuczno, Ul. Wolności 6, 78-640
Tuczno lub pocztą elektroniczną na adres: a.tkacewicz@tuczno.pl do dnia 20.01.2025 r. do godz.
10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin rozpoczęcia prac: od podpisania umowy
Termin zakończenia prac: termin nie może być dłuższy niż 23 miesiące.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż sporządził w okresie ostatnich 3 lat
(licząc od daty wystawienia niniejszego postępowania): jednego miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego powierzchni mniejszej niż 10 ha, co najmniej 3 miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmian planów)
zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa oraz co najmniej 1-ego studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w tym zmiany). W oświadczeniu
należy podać numery uchwał, daty uchwalenie i publikacji.
Potwierdzeniem wykonania są odpowiednie, załączone rekomendacje, uchwały dotyczące
wykonanych studium.
2.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. .
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie spełnia/nie
spełnia.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia do sporządzenia projektów
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
- co najmniej jednej osoby spełniającej wymogi określone w art 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r, o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym z dnia 24 września
2023r.,
- osobą spełniającą wymogi określone w art., 74a ustawy z dnia 3 października 2008r, o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (dz. U. 2023 poz. 1094 ze zm.)IV OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT
1.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego
2.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz
zaproponuje najniższą cenę brutto
3.Zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków
realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej
przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu
przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie lub
elektronicznie
4.Składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA wykonania zamówienia - 100%
V INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓ-
WIENIA PODWYKONAWCOM
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda,
aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe,
oraz przedstawicieli . Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć wraz ofertą:
1.Formularz oferty , według wzoru stanowiącego załącznik 1,
2.Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym,
3.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
DODATKOWE INFORMACJE
1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2.Przedmiot umowy stanowi jedną całość,
3.Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do
składania ofertowego,
4.Oferty otrzymane po terminie składania, nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert
1. oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi ofert ważnej,
2. w ramach zapytania ofertowego Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty
jakie poniesie z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia,
3. wszystkie ceny i wartości określone w zapytaniu ofertowym oraz ostateczna cena oferty
winny być liczone w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku,
4. ceny określone przez Wykonawcę w zapytaniu ofertowym nie będą zmieniane w toku
realizacji zamówienia,
5. prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy,
6. w przypadku złożenia ofert o takiej samej najkorzystniejszej cenie lub przybliżonej,
Zamawiający zaprosi Wykonawców , którzy złożyli te oferty do negocjacji,
7. w przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do
złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta
jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie przez Zamawiającego za
nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty,
8. zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz
zaproponuje najniższą cenę za cały przedmiot umowy,
9. jeżeli Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uchyla się od podpisania umowy,
zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ważnych ofert bez
przeprowadzenia ponownej procedury ich badania i oceny10. zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy
wykonać zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projekcie umowy, w
której zawarte są szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zgodnie z ofertą
11. zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny
12. niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy
13. do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy
Kodeksu Cywilnego.

Kontakt:
WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marta Lament - Kierownik Referatu Budownictwa, Inwestycji i Rozwoju - m.lament@tuczno.pl
tel. 67 250 81 89
Anna Tkacewicz-mail: - Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, budownictwa
a.tkacewicz@tuczno.pl telefon: 672508189

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.