dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu i wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DRINK BAR "PRZYSTANEK" S.C Juliana Tuwima 23A 47-225 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski 794794312 mailer0@vp.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211265 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 794794312 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozszerzenie działalności firmy DRINK BAR ,,PRZYSTANEK" S.C. poprzez wprowadzenie nowej usługi o restaurację i kawiarnie w miejscowości Kędzierzyn-Koźle Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-6809/24 - Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności Część 1 Zakup sprzętu i wyposażenia. Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Zakup wyposażenia i sprzętu Okres gwarancji 12 miesięcy Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia sprzętu i mebli w celu wprowadzenia nowej usługi: 1.Profesjonalna zmywarka do naczyń/kosz 500x500/2 dozowniki/600x600x820mm/3,4kW/230v/-1sztuka 2.Kostkarka do lodu /24kg/24h/zasobnik 5kg/nowoczesny czynnik R290/330x470x580 mm /-1sztuka 3.Ekspres do kawy automatyczny/ekran dotykowy/powiększony zbiornik na wodę 6l/-1sztuka 4.Piec konwekcyjny H90 4x438x315, 2,67 kW,230V/-1sztuka 5.Profesjonalna wyciskarka elektryczna /0,34kW/230V/-1sztuka 6.Restauracyjny system przywoławczy/-1sztuka 7.Frytownica elektryczna z kranem 2-komorowa/2x8 i 2x3 kW/-1sztuka 8.Szafa chłodnicza 700L/GN2/1 stal nierdzewna/drzwi lewe/653x842x2040mm/-1sztuka 9.Szafa mroźnicza 700L GN2/1 stal nierdzewna/drzwi lewe/653x842x2040mm/-1sztuka 10.Stół ze zlewem 2-kom.(P) z półką 1200x600x850mm/-2sztuki 11.Bateria umywalkowa z prysznicem/ - 2sztuki 12.Okap przyścienny skrzyniowy 1200x900x450mm/łapacz tłuszczu/oświetlenie LED/-1sztuka 13.Urządzenie do hot-dogów 3 szpikulce 230V,0.65kW/1sztuka 14.Płyta indukcyjna /-1sztuka 15.Czajnik z regulacją temperarury/-1sztuka 16.Gofrownica 1bw160-101/gofr brukselski/2,2 Kw/-1sztuka 17.Syfon automatyczny iSi Thermo XPress Whip PLUS 1,0l./-1sztuka 18.Kuchenka mikrofalowa/programowana portem USB/18L/3kW/563x420x340mm/-1sztuka 19.Ogrzewacz tarasowy gazowy/jezdny/h2220mm/-1sztuka 20.Półka wisząca podwójna 1000x600x850mm skręcany/-1sztuka 21.Stół przyścienny bez półki 1000x600x850mm skręcany /-1sztuka 22.Kosz na odpady 50l/-2sztuki 23.Stół przyścienny z półką 1200x600x850mm skręcany /-1sztuka 24.Półka wisząca podwójna 1200x300x390mm skręcany/-2sztuki 25.Szafa magazynowa, drzwi suwane 1200x500x1800mm/-1sztuka 26.Szafa porządkowa z umywalką 1000x500x2000 mm/-1sztuka 27.Grill elektryczny 545x410x205 mm-płyty ryflowane /-1szuk 28.Maszyna do waty cukrowej520x520x480 mm/-1sztuka 29.Blender 1500W 2,5l-270x250x550 mm/-1sztuka 30.Chodziarka podblatowa trzydrzwiowa 341 l-1350x515x850/230V/0,25kW/-1sztuka 31.Witryna chłodnicza nadblatowa 140l- 624x560x874 mm/230v/022kW/-1sztuka CPV: 42000000-6 Dokument nr: 2025-81572-211265 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-31 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 31.01.2025 do godz. 23:59 2. Miejsce składania ofert Ofertę należy złożyć poprzez system Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/). Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat kędzierzyńsko-kozielski Gmina Kędzierzyn-Koźle Miejscowość Kędzierzyn-Koźle Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-01 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta, b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe. d) Nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązująca dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą. e) Nastąpi zmiana w interpretacjach Wytycznych. f) Nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy. g) Wynikną rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony. h) Nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. i) Nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu. j) Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Warunki 1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej. 2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej. 3. Oferent może złożyć tylko 1 ofertę. 4. Termin związania ofertą: 90 dni. 3. Kompletna oferta musi zawierać: ? Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego ? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego ? Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik ? W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego. 4. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-13 Data ostatniej zmiany 2025-01-13 18:47:34 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów: Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) będą obliczone zgodnie ze wzorem: C=C_n/C_o *100 gdzie: C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty netto" (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). C_n - oznacza cenę netto najtańszej z ofert. C_o - oznacza cenę netto ocenianej oferty. Czy kryterium cenowe TAK Opis Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe z każdym z oferentów. Kontakt: Osoby do kontaktu Małgorzata Miler tel.: 794794312 e-mail: mailer0@vp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025