Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup sprzętu i wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup sprzętu i wyposażenia

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: DRINK BAR "PRZYSTANEK" S.C
Juliana Tuwima 23A
47-225 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
794794312
mailer0@vp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211265
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: 794794312
Termin składania ofert: 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozszerzenie działalności firmy DRINK BAR ,,PRZYSTANEK" S.C. poprzez wprowadzenie nowej usługi o restaurację i kawiarnie w miejscowości Kędzierzyn-Koźle
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-6809/24 - Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności

Część 1
Zakup sprzętu i wyposażenia.

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Zakup wyposażenia i sprzętu
Okres gwarancji
12 miesięcy
Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia sprzętu i mebli w celu wprowadzenia nowej usługi:
1.Profesjonalna zmywarka do naczyń/kosz 500x500/2 dozowniki/600x600x820mm/3,4kW/230v/-1sztuka
2.Kostkarka do lodu /24kg/24h/zasobnik 5kg/nowoczesny czynnik R290/330x470x580 mm
/-1sztuka
3.Ekspres do kawy automatyczny/ekran dotykowy/powiększony zbiornik na wodę 6l/-1sztuka
4.Piec konwekcyjny H90 4x438x315, 2,67 kW,230V/-1sztuka
5.Profesjonalna wyciskarka elektryczna /0,34kW/230V/-1sztuka
6.Restauracyjny system przywoławczy/-1sztuka
7.Frytownica elektryczna z kranem 2-komorowa/2x8 i 2x3 kW/-1sztuka
8.Szafa chłodnicza 700L/GN2/1 stal nierdzewna/drzwi lewe/653x842x2040mm/-1sztuka
9.Szafa mroźnicza 700L GN2/1 stal nierdzewna/drzwi lewe/653x842x2040mm/-1sztuka
10.Stół ze zlewem 2-kom.(P) z półką 1200x600x850mm/-2sztuki
11.Bateria umywalkowa z prysznicem/ - 2sztuki
12.Okap przyścienny skrzyniowy 1200x900x450mm/łapacz tłuszczu/oświetlenie LED/-1sztuka
13.Urządzenie do hot-dogów 3 szpikulce 230V,0.65kW/1sztuka
14.Płyta indukcyjna /-1sztuka
15.Czajnik z regulacją temperarury/-1sztuka
16.Gofrownica 1bw160-101/gofr brukselski/2,2 Kw/-1sztuka
17.Syfon automatyczny iSi Thermo XPress Whip PLUS 1,0l./-1sztuka
18.Kuchenka mikrofalowa/programowana portem USB/18L/3kW/563x420x340mm/-1sztuka
19.Ogrzewacz tarasowy gazowy/jezdny/h2220mm/-1sztuka
20.Półka wisząca podwójna 1000x600x850mm skręcany/-1sztuka
21.Stół przyścienny bez półki 1000x600x850mm skręcany /-1sztuka
22.Kosz na odpady 50l/-2sztuki
23.Stół przyścienny z półką 1200x600x850mm skręcany /-1sztuka
24.Półka wisząca podwójna 1200x300x390mm skręcany/-2sztuki
25.Szafa magazynowa, drzwi suwane 1200x500x1800mm/-1sztuka
26.Szafa porządkowa z umywalką 1000x500x2000 mm/-1sztuka
27.Grill elektryczny 545x410x205 mm-płyty ryflowane /-1szuk
28.Maszyna do waty cukrowej520x520x480 mm/-1sztuka
29.Blender 1500W 2,5l-270x250x550 mm/-1sztuka
30.Chodziarka podblatowa trzydrzwiowa 341 l-1350x515x850/230V/0,25kW/-1sztuka
31.Witryna chłodnicza nadblatowa 140l- 624x560x874 mm/230v/022kW/-1sztuka

CPV: 42000000-6

Dokument nr: 2025-81572-211265

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-31
1. TERMIN SKŁADANIA ofert:
31.01.2025 do godz. 23:59
2. Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć poprzez system Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/).

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
kędzierzyńsko-kozielski
Gmina
Kędzierzyn-Koźle
Miejscowość
Kędzierzyn-Koźle
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-03-01
Koniec realizacji
2025-03-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe.
d) Nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązująca dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą.
e) Nastąpi zmiana w interpretacjach Wytycznych.
f) Nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy.
g) Wynikną rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony.
h) Nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
i) Nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu.
j) Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunki
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Oferent może złożyć tylko 1 ofertę.
4. Termin związania ofertą: 90 dni.

3. Kompletna oferta musi zawierać:
? Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
? Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
? W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
4. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 18:47:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów:
Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %)
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) będą obliczone zgodnie ze wzorem:
C=C_n/C_o *100
gdzie:
C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty netto" (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
C_n - oznacza cenę netto najtańszej z ofert.
C_o - oznacza cenę netto ocenianej oferty.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
W przypadku równej ilości punktów Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe z każdym z oferentów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Małgorzata Miler
tel.: 794794312
e-mail: mailer0@vp.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.