Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI"
ul. Dąbrowskiego 8
64-920 Piła
powiat: pilski
prgok@prgok.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na budowach PSZOK-ów na terenie działania Związku Międzygminnego PRGOK w gminach członkowskich Białośliwie i Wysoka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i koordynowania oraz monitorowania i rozliczania realizowanych inwestycji budowy dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( dalej PSZOK ) w Gminach członkowskich Związku Międzygminnego ,,PRGOK" Białośliwie i Wysoka, w ramach Projektu dofinansowanego z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 8/2023/1337/PolskiLad i NR Edycja 8/2023/1343/PolskiLad.
W wyniku zrealizowania inwestycji powstaną dwa PSZOK-i, które zapewnią łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gmin, gdzie będą mogli dostarczać odpady powstające w gospodarstwach domowych, w tym odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz odpady tekstyliów i odzieży.
PSZOK w m. Wysoka znajduje się na wydzielonej część działki oznaczonej geodezyjnie nr 490 obręb 0001 Wysoka i obejmuje powierzchnię ok. 3500 m^2.
Działka położona jest przy oczyszczalni ścieków w Wysokiej, która zgodnie z obowiązującymi zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest na terenie oznaczonym symbolem ,,O/K" - tereny infrastruktury technicznej, gospodarka odpadami z oczyszczalnią ścieków.
PSZOK w m. Białośliwie znajduje się na wydzielonej część działki oznaczonej geodezyjnie nr 409/4 obręb Białośliwie obejmuje powierzchnię ok. 2500 m^2.
Działka położona jest przy oczyszczalni ścieków w Białośliwiu, która zgodnie z obowiązującymi zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest na terenie oznaczonym symbolem ,,O" - tereny infrastruktury technicznej, gospodarka odpadami.
Nadzór Inwestorski będzie pełnić swe obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2025/BZP 00028950, PZP.271.I.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-938e5cbe-cd52-4275-b59f-2f1164c4cbb8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.I.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i koordynowania oraz monitorowania i rozliczania realizowanych inwestycji budowy dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( dalej PSZOK ) w Gminach członkowskich Związku Międzygminnego ,,PRGOK" Białośliwie i Wysoka, w ramach Projektu dofinansowanego z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 8/2023/1337/PolskiLad i NR Edycja 8/2023/1343/PolskiLad.
W wyniku zrealizowania inwestycji powstaną dwa PSZOK-i, które zapewnią łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gmin, gdzie będą mogli dostarczać odpady powstające w gospodarstwach domowych, w tym odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz odpady tekstyliów i odzieży.
PSZOK w m. Wysoka znajduje się na wydzielonej część działki oznaczonej geodezyjnie nr 490 obręb 0001 Wysoka i obejmuje powierzchnię ok. 3500 m^2.
Działka położona jest przy oczyszczalni ścieków w Wysokiej, która zgodnie z obowiązującymi zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest na terenie oznaczonym symbolem ,,O/K" - tereny infrastruktury technicznej, gospodarka odpadami z oczyszczalnią ścieków.
PSZOK w m. Białośliwie znajduje się na wydzielonej część działki oznaczonej geodezyjnie nr 409/4 obręb Białośliwie obejmuje powierzchnię ok. 2500 m^2.
Działka położona jest przy oczyszczalni ścieków w Białośliwiu, która zgodnie z obowiązującymi zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest na terenie oznaczonym symbolem ,,O" - tereny infrastruktury technicznej, gospodarka odpadami.
Nadzór Inwestorski będzie pełnić swe obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ( tu - Nadzór Inwestorski ), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie :
a) Doświadczenia :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem budowy obiektów, na które składały się m.in. roboty drogowe (drogi, place, parkingi ), roboty instalacyjne elektryczne ( budowa sieci energetycznej zasilającej obiekt, budowa oświetlenia drogowego ), instalacyjne sanitarne ( przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, instalacje sanitarne w obiektach ), ogrodzenie terenu - o wartości każdego z obiektów nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto, na które została wydana decyzja pozwolenia na użytkowanie lub organ nadzoru budowlanego nie wniósł zastrzeżeń.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) Dysponują :
Inspektorem nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej pełniącym jednocześnie funkcję koordynatora - posiadającym wykształcenie wyższe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie ( liczone od daty wydania uprawnień ) w kierowaniu budową lub jako inspektor nadzoru inwestorskiego na co najmniej dwóch budowach o wartości każdej min. 2.000.000 zł brutto, zakończonych wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie,
Inspektorem nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającym min. 5 letnie doświadczenie zawodowe ( liczone od daty wydania uprawnień ) w wykonawstwie, jako kierownik budowy lub w nadzorze, jako inspektor nadzoru,
Inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe ( liczone od daty wydania uprawnień ) w wykonawstwie, jako kierownik budowy lub w nadzorze, jako inspektor nadzoru,
Inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe ( liczone od daty wydania uprawnień ) w wykonawstwie, jako kierownik budowy lub w nadzorze, jako inspektor nadzoru,
Specjalistą ds. rozliczeń budowy - posiadającym doświadczenie w rozliczaniu co najmniej dwóch budów, zakończone wydaniem poświadczenia rozliczenia każdej budowy przyjętym bez zastrzeżeń przez Inwestora.
Ocena spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg wzory załącznika Nr 2 do SWZ oraz na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osoby wskazane do wykonywania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie dla tych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 7 ),
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7 - 10 ustawy,
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 - 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy ( wg wzoru - załącznika nr 5 );
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru - załącznika Nr 4).
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w ppkt. 1), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
3) w stosunku do żadnego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024r. poz. 507 ),
4) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
5) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
6) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie wg załącznika Nr 8, z którego będzie wynikać, które usługi będą wykonywać poszczególni wykonawcy,
8) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ pn. Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-02-20

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.