Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup kruszyw drogowych kamiennych do przebudowy i remontu dróg gminnych, wewnętrznych i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kruszyw drogowych kamiennych do przebudowy i remontu dróg gminnych, wewnętrznych i innych obiektów

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sobków
Pl. Wolności 12
28-305 Sobków
powiat: jędrzejowski
tel. 41 387 10 22, wew. 44
sekretariat@sobkow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sobków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 387 10 22, w
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup kruszyw drogowych kamiennych do przebudowy i remontu dróg gminnych, wewnętrznych i innych obiektów w 2025 roku.
NR ZADANIA Rodzaj kruszywa Ilość
I 1. Kruszywo drogowe dolomitowe KŁSM 0-31,5 - NORMOWE 2. Kruszywo drogowe dolomitowe KŁSM 0-31,5 - NIESORT 1700 ton 200 ton
II 1. Kruszywo drogowe wapienne 0-31,5 2. Kruszywo drogowe wapienne 0-63 3. Kruszywo drogowe wapienne 31,5-63 - tłuczeń 1 200 ton 500 ton 150 ton O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
2 1. Powyższe kruszywa muszą posiadać odpowiednią, jakość i spełniać normę
PN-EN 13242, dla kruszyw odpowiednio na podbudowę zasadniczą lub pomocniczą
stabilizowaną mechanicznie niezależnie od kategorii obciążenia ruchem - do oferty
załączyć deklaracje zgodności (atesty). 2 2. Odległość kopalni lub składu kruszyw nie może przekraczać 30 km od siedziby
Zamawiającego biorąc pod uwagę najkrótszą drogę publiczną o nawierzchni ulepszonej
dostępną dla pojazdów ciężarowych o rzeczywistej masie całkowitej powyżej 20 ton. 2 3. Odbiór pojazdami ciężarowymi Zamawiającego o ładowności powyżej 14 ton z różną
ilością w poszczególnych miesiącach i dniach. 2 4. Załadunek kruszywa na środek transportu Zamawiającego zapewni Wykonawca
w ramach ceny jednostkowej za kruszywo. 2 5. Czas oczekiwania na załadunek kruszywa na pojazdy Zamawiającego nie może
przekraczać 1 godz.. 2 6. Odbiór kruszywa odbywać się będzie każdorazowo po telefonicznym zgłoszeniu na
1 dzień przed dniem odbioru. 2 7. Podane ilości kruszywa są określone szacunkowo i mogą ulec zmianie. 2 8. Zamawiający zastrzega sobie zakup mniejszej lub większej ilości wyżej wymienionych
rodzajów kruszyw po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 2 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian pomiędzy ilością
poszczególnych frakcji w stosunku do tego, co zostało określone w przedmiocie
zamówienia, przy czym wartość zamówienia zgodnie z umową nie może przekroczyć
kwoty umowy.
Ogółem 3 750 ton

Dokument nr: BI.271.1.2.2025

Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert: 21.01.2025r. godz. 10.30 Urząd Miasta i Gminy w Sobkowie - sala konferencyjna. Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje udziału Oferentów.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 21.01.2025 r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Sobkowie Pl. Wolności 12, 28-305 Sobków lub elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@sobkow.pl z opisem ,,Oferta na zakup kruszyn' w 2025 roku".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Sobków Nr 1.2024 z dnia 2 stycznia 2024 roku w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2024 i\\\\, poz. 1320) oraz z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.) Zamawiający zaprasza do złożenia oferty.
2 10. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze z lytulu sprzedaży niniejszej ilości kruszywa niż określono w zapytaniu.
2 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20 % zamówienia podstawowego z zastosowaniem cen jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym.
2 12. Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art.
7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. 2 13. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 2.12
niniejszego zapytania ofertowego podlegają:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, sir. 1. z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2 14. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2.13 niniejszego zapytania ofertowego następuje na okres trwania ww. okoliczności.
a) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 2.13 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
b) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, w oparciu o przesłanki, o których mowa w pkt 2.13 niniejszego zapytania ofertowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, zmiany (ograniczenia lub zwiększenia) zakresu zamówienia oraz unieważnienia postępowania w przypadku braku wystarczającej ilości środków finansowych na zrealizowanie zadania lub bez podania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Warunki płatności: przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
8. Sposób przygotowania oferty: Ofertę cenową należy złożyć wypełniając formularz ofertowy wg załączonego wzoru.
9. Opis sposobu przygotowania ceny oferty:
9.1 Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w PLN).
9.2 Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9.3 Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny.
- cena: waga 90% - 90 pkt.
- odległość od siedziby Miasta i Gminy: waga 10% - 10 pkt. Kryterium - cena (C)
Ocena punktowa poszczególnych ofert w oparciu o kryterium cena dokonana będzie wg wzoru:
C - cena najniższa x 100 x 90%
cena oferty ocenianej
Kryterium - Odległość od kopalni - składu (O)
Ocena punktowa poszczególnych ofert w oparciu o kryterium odległość od kopalni -składu dokonana będzie wg wzoru:
O - najkrótsza odległość x 100 x 10%
odległość oferty ocenianej
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzjelenia zamówienia:
11.1 Informację o dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający prześle pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres wskazany w formularzu oferty.
11.2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
11.3. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z posiadanymi środkami.
11.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli ofertę do uzupełnienia ewentualnych braków formalnych.
12. Gwarancja: nie dotyczy

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna dotycząca RODO na okoliczność pozyskania danych osobowych od osoby fizycznej, której dane te dotyczą:
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administrator Danych
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Burmistrz Miasta i Gminy Sobków z siedzibą w Sobkowie, przy ul. Pl. Wolności 12 Możesz się z nami skontaktować:
- listowanie: ul. Pl. Wolności 12, 28-305 Sobków;
-- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie http://www.sobkow.pl;
- telefonicznie: +48 41 387 10 37;
-- drogą mailową: sekretariat@sobkow.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Inspektorem Ochrony Danych (10D) jest Pan Mariusz Piskorczyk Można się z nim skontaktować emailem: biuro@ochrona-danych.net lub telefonicznie pod numerem telefonu: 66 55 86 173.
Cel i podstawa przetwarzania oraz okres przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);
2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ";
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. I lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanówień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz. nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Insp. ds. drogownictwa- Tomasz Banaszek tel. 41 387 10 22, wew. 44

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.