Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A
ul. Senatorska 1
30-106 Kraków
powiat: Kraków
tel: 12 42 42 392, 12 42 42 399, 12 42 42 484, 12 620 32 97, 12 620 32 40
barbara.bando@wodociagi.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 12 42 42 392, 1
Termin składania ofert: 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O WSTĘP NYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
pt. ,,Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych
przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa".
na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
dalej zwana WMK S.A. informują o
zamiarze prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych związanych z ogłoszeniem postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na ,,Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz
wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa".
Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest uzyskanie informacji/doradztwa, przekazania wiedzy na
temat obowiązujących norm, przepisów, regulacji prawnych, parametrów technicznych, dostępnych
technologii i urządzeń na rynku w zakresie niezbędnym do przygotowania postępowania i oraz
poinformowanie Podmiotów zainteresowanych o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia.
III. CEL PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH
Zamawiający oczekuje, że konsultacje rynkowe umożliwią uzyskanie niezbędnych informacji
technicznych w dziedzinie aspektów technicznych, technologii, a w szczególności norm, przepisów oraz
obowiązujących regulacji prawnych.
Zamawiający w ramach wstępnych konsultacji rynkowych dopuszcza możliwość wprowadzenia
odmiennego sposobu realizacji i rozliczenia zamówienia. Wykonawcy biorący udział w konsultacjach
mogą przedstawić swój sposób realizacji i rozliczenia zamówienia.
W związku z powyższymi założeniami co do wstępnych konsultacji rynkowych, do udziału zapraszamy
Podmioty Zainteresowane zdolne do usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz
wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa.
IV. PRZEDMIOT KONSULTACJI RYNKOWYCH
1. W związku z przeprowadzeniem wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający zamierza uzyskać
wiedzę na temat:
1) Właściwego przygotowania i określenia:
a) opisu przedmiotu zamówienia;
b) wykonalności w ramach zakładanego harmonogramu;
c) obowiązujących norm i wytycznych;
d) najważniejszych warunków umowy;
e) oszacowania kosztów umowy.
2) Elementów oceny podmiotowej i przedmiotowej w przyszłym postępowaniu:
a) warunków udziału w postępowaniu;
b) kryteriów selekcji i oceny ofert;
c) zgodności ze standardami i regulacjami.
3) Pozostałych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, zgodnie z powyższymi kryteriami,
przy wykorzystaniu doświadczenia, wiedzy oraz najlepszych praktyk Podmiotów
zainteresowanych.
2. Wstępne założenia do usuwania awarii na sieci wodociągowej oraz przyłączach oraz wykonanie
remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa objętych konsultacjami:
A. Założenia do wstępnych konsultacji rynkowych:
Zakres zamówienia będzie dotyczył następujących prac: Usuwanie awarii na sieci oraz przyłączach
wodociągowych, których wykonanie przekracza możliwości realizacji siłami własnymi WMK S.A.
(wymagających natychmiastowej reakcji);
a) Robót remontowych przyłączy wodociągowych, których realizacja wynika ze stanu awaryjnego
( nie wymaga natychmiastowej reakcji).
B. Wymagany czas reakcji (dot. robót awaryjnych):
? godz. 7: 00 - 17: 00 - 2 godz.;
? godz. 17: 00 - 7: 00 oraz w święta - 4 godz.
od przekazania Wykonawcy telefonicznie, drogą elektroniczną zgłoszenia o awarii lub
z wykorzystaniem komunikatorów internetowych.
Należy przez to rozumieć stawienie się przygotowanego zespołu do usuwania awarii wyposażonego
w podstawowy sprzęt niezbędny do podjęcia pracy (w tym koparka, wywrotka).
C. Szczególne warunki związane z przedmiotem zamówienia:
Miejsce wykonania zamówienia: miasto Kraków oraz obszar obsługiwany przez WMK S.A;
Zamawiający może zlecić jednorazowo (w ciągu 12 godzin) usunięcie 4 szt. awarii na miejskiej
sieci wodociągowej. W przypadku konieczności wykonania napraw w większej ilości prace
zostaną zlecone drugiemu Wykonawcy wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego;
- Czas reakcji na zgłoszenie - godz. 7:00 - 17:00 - 2 godz.; godz. 17:00 - 7:00 oraz w święta - 4
godz. od przekazania Wykonawcy telefonicznie zgłoszenia o awarii;
- W przypadku zlecenia usunięcia awarii Zamawiający ponosi koszty zajęcia pasa drogowego
maksymalnie do trzech dni. Odbudowa nawierzchni winna być wykonana niezwłocznie po
zakończeniu usuwania awarii;
- Wykonawca prowadzi dokumentację fotograficzną każdego etapu prac, wykonując
dokumentację fotograficzną terenu prac przed rozpoczęciem usuwania awarii, obmiary
wykopów, sposób zabezpieczenia wykopów, zasyp oraz dokumentację po zakończeniu prac;
Dokumentacje fotograficzna dostarczyć elektronicznie do Zamawiającego przed podpisaniem
protokołu odbioru.
- Wymagany termin gwarancji na wykonane roboty awaryjne - 3 lata;
- Po rozstrzygnięciu przetargu zostanie ustalony harmonogram prac dla firm wykonujących
naprawy awaryjne dla Zakładu Sieci Wodociągowej;
- Dyżury firm realizowane będą według następującego schematu:
o firma wyłoniona w ramach przetargu oferująca najniższą cenę będzie w ciągu roku
realizowała dyżury w okresie 26 tygodni, druga firma pod względem ceny 16 dyżurów,
trzecia 10 dyżurów.
o zamawiający dopuszcza inne propozycje realizacji dyżurów.
FirmaIlość dyżurów w ciągu roku% udział dyżurów
[I] Najtańsza
[II] 2 cena
[III] Najdroższa26
16
1050%
31%
19%
52 tygodnie
Roczny harmonogram dyżurów:
-
Kwartały
Miesiące
I
1I
2 II
3I
4 III
I
II
1I
2 II
3I
4 II
II
III
1I
2 II
3I
4 III
5I
IV
V
1 II
2 III
3I
4 II
VI
1I
2 II
3I
4 III
VII
1I
2 II
3I
4 III
5I
Strona 4
1 II
2I
3 III
4I
III
VIII
1 II
2I
3 III
4I
5 II
IX
1I
2 II
3I
4 III
X
1I
2 II
3I
4 III
IV
XI
1I
2 II
3I
4 II
5I
XII
1 III
2I
3 II
Po przeprowadzeniu postepowania przetargowego Zamawiający zamierza wybrać trzech wykonawców
w kolejności od najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie stawia warunku posiadania minimalnego doświadczenia w celu wzięcia udziału w
wstępnych konsultacjach rynkowych.
V. ZASADY PROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH
1. Niniejsze wstępne konsultacje rynkowe prowadzone są w oparciu o przepisy art. 84 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
2. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w sposób zapewniający uczciwą konkurencję i równe
traktowanie potencjalnych uczestników oraz proponowanych przez nich rozwiązań.
3. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w języku polskim.
4. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w oparciu o informacje niezastrzeżone. Zamawiający
nie ujawni żadnych informacji poufnych, które zostały przekazane przez Podmioty
zainteresowane jako poufne lub tych, które zostaną zastrzeżone jako tajemnica
przedsiębiorstwa.
5. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w formie spotkań - Ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku i/lub obrazu podczas
prowadzonych spotkań.
7. Zamawiający sporządzi pisemny, uproszczony protokół ze spotkań.
8. W ramach prowadzonych konsultacji rynkowych dopuszcza się przekazywanie materiałów,
informacji, treści związanych z przedmiotem konsultacji rynkowych przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych z Podmiotami,
które zostaną dopuszczone do udziału, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale VI
niniejszego Ogłoszenia. Podmioty, które spełniają warunki udziału, będą zaproszone do wzięcia
w nim udziału.
10. Uczestnicy konsultacji rynkowych nie otrzymują wynagrodzenia ani jakiejkolwiek formy zwrotu
kosztów uczestnictwa.
11. Podmioty uczestniczące w konsultacjach rynkowych wyrażają nieodwołalną i bezwarunkową
zgodę na wykorzystanie informacji przez nie dostarczonych w celu przygotowania zakresu
zadań, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, a także warunków umowy
zamówienia publicznego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych oddzielnie z
każdym z Podmiotów, który zostanie dopuszczony do konsultacji.
13. Zamawiający niezwłocznie poinformuje uczestniczące Podmioty o zakończeniu konsultacji
rynkowych, zamieszczając na stronie prowadzonych konsultacji uproszczony protokół.
14. Udział w konsultacjach rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się o jakiekolwiek zamówienie
publiczne w przyszłości, w tym udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
dotyczącego wyboru wykonawcy planowanego postępowania.
15. Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości równej lub wyższej od progów UE, które poprzedzone było wstępnymi
konsultacjami rynkowymi, to Zamawiający poinformuje Uczestników o tym, że udział w
konsultacjach rynkowych jest traktowany jako zaangażowanie w przygotowanie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz o wynikającej z tego konieczności uwzględnienia
ww. faktu przy wypełnianiu formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
Zamawiający podejmie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział Uczestników w
planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji.
16. Zamawiający nie ma obowiązku wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w wyniku przeprowadzonych konsultacji rynkowych.
17. Niniejsza informacja nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu przepisu art. 66
Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy z
dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
VI. WARUNKI UDZIAŁU
1. Uczestnikami wstępnych konsultacji rynkowych mogą być dowolne Podmioty, w szczególności
osoby fizyczne, osoby prawne, grupy badawcze, uczelnie, instytuty badawcze, koła studenckie
oraz inne.
2. Podmioty zainteresowane uczestnictwem w konsultacjach rynkowych są zobowiązane
dostarczyć:
a) Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych, którego wzór
stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
b) Dokumenty potwierdzające, iż osoba podpisująca Wniosek jest upoważniona do
reprezentowania Podmiotu zainteresowanego uczestnictwem w konsultacjach
rynkowych (jeżeli dotyczy). Jeżeli uprawnienie do podpisania Wniosku nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy lub Podmiotu
zainteresowanego (odpisu z właściwego rejestru), to do Wniosku należy dołączyć
oryginał lub kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy lub
Podmiotu zainteresowanego przez osoby do tego upełnomocnione. Ponadto, jeżeli z
dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub Podmiotu zainteresowanego
lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania uprawnionych jest łącznie kilka
osób, wówczas Wniosek musi być podpisany przez wszystkie te osoby.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z uczestnikiem konsultacji lub jego
pełnomocnikiem.
4. Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych (załącznik nr 1) musi być
sporządzony w postaci elektronicznej w języku polskim, opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym oraz musi zawierać w szczególności następujące dane:
a) nazwę / imię i nazwisko zainteresowanego Podmiotu;
b) adres Podmiotu;
c) adres e-mail;
d) numer telefonu;
e) pozostałe dane wskazane w załączniku nr 1.
5. Dokumenty (inne niż Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych
oraz załącznik nr 1) sporządzone w języku obcym powinny mieć dołączone tłumaczenie na
język polski.
6. Każdy Podmiot zainteresowany uczestnictwem w konsultacjach rynkowych może złożyć
wyłącznie jeden wniosek.
7. W przypadku, gdy Podmiot wnioskujący o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach
rynkowych nie dołączył w określonym przez Zamawiającego terminie wymaganych
dokumentów, Zamawiający ma prawo wezwać taki Podmiot do uzupełnienia dokumentacji
pod rygorem pominięcia o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych.
8. Zamawiający będzie dopuszczał do konsultacji rynkowych Podmioty wnioskujące, oceniając
przydatność proponowanego przedmiotu/tematu konsultacji , o którym mowa w rozdziale IV
ust. 2, pod kątem przydatności dla Zamawiającego przy przygotowaniu postępowania w
sprawie wyboru wykonawców planowanego postępowania.

Dokument nr: 1/2025

Składanie ofert:
Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w Wstępnych konsultacji rynkowych (załącznik nr 1)
musi być sporządzony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym i przesłany do WMK S.A. do 20.01.2025r do godz. 9:00. Za termin złożenia
Wniosku przyjęty będzie dzień i godz. jego otrzymania przez Zamawiającego w postaci
elektronicznej, przesłany na adres: barbara.bando@wodociagi.krakow.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający planuje przeprowadzenie konsultacji rynkowych w terminie do 17.02.2025 roku,
przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu prowadzenia
konsultacji rynkowych.

Wymagania:
2. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić konsultacje rynkowe ze wszystkimi
podmiotami składającymi wniosek o dopuszczenie, jednak ze względu na ograniczony czas
trwania konsultacji i ograniczenia organizacyjnymi, Zamawiający zachęca do składania
wniosków o dopuszczenie do konsultacji rynkowych w możliwie krótkim terminie od ich
ogłoszenia. Zamawiający będzie rozpatrywał wnioski o dopuszczenie do konsultacji rynkowych
wg kolejności wpływu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia konsultacji rynkowych
wcześniej niż w terminie wskazanym w ust. 1, bez podania przyczyny, przy czym o takim
zamiarze poinformuje na 3 dni roboczych wcześniej, umieszczając informację o planowanym
terminie zakończenia konsultacji rynkowych na stronie internetowej prowadzonych
konsultacji.
4. Miejsce i termin spotkań w ramach konsultacji rynkowych będą każdorazowo uzgadniane z
Podmiotami zaproszonymi przez Zamawiającego do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca prowadzenia konsultacji rynkowych.
Podmioty dopuszczone do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych otrzymają zaproszenie do
udziału w spotkaniu z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, licząc od dnia otrzymania
informacji o zaproszeniu, przy czym informacja ta będzie przekazana drogą elektroniczną.
2. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenie terminu składnia wniosków, zamieszczając
stosowną informację na stronie internetowej prowadzonych konsultacji oraz przyjęcie
wniosku złożonego po terminie.

Uwagi:
IX. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach postępowań przetargowych
prowadzonych przez Wodociągi Miasta Krakowa S.A. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informujemy, że w przypadku
uczestnictwa w procesie udzielania zamówień:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Wodociągi Miasta Krakowa
S.A. (dalej jako: ,,WMK S.A." lub ,,administrator"), z siedzibą w Krakowie przy ulicy
Senatorskiej 1.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@wodociagi.krakow.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielnie zamówienia publicznego/realizacji umowy zawartej w wyniku
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) W związku z prowadzeniem w/w postępowań lub zawieraniem umów WMK S.A.
gromadzi:
a) dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby fizycznej
biorącej udział w w/w postępowaniu;
b) dane osobowe przekazane do WMK S.A. przez osoby lub podmioty biorące udział
w w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK S.A. lub zawarciu umowy o
udzielenie zamówienia publicznego jako dane osobowe osób reprezentujących te
podmioty;
c) dane osobowe podwykonawców lub osób reprezentujących podwykonawców,
które zostały przekazane do WMK S.A. przez osoby lub podmioty biorące udział w
w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK S.A. lub zawarciu umowy o
udzielenie zamówienia publicznego, w tym dane osobowe zawarte w
udostępnionych dokumentach;
d) dane osobowe innych osób zawarte w dokumentach udostępnionych przez osoby
lub podmioty biorące udział w w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK
S.A. lub zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe przekazane WMK S.A. w w/w przypadkach obejmują w
szczególności dane osobowe ujawnione w zgłoszeniu do udziału we wstępnych
konsultacjach rynkowych, w ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a także w umowie o udzielenie zamówienia publicznego oraz w
oświadczeniach do niej składanych. Dane te to w szczególności: informacje dotyczące
kwalifikacji, wiedzy lub doświadczenia, informacje zawarte w zaświadczeniach
przekazanych w trakcie postępowania, m.in. zaświadczeniach wydanych przez Urząd
Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Krajowy Rejestr Karny, lub uprawnieniach
budowlanych, a w przypadku osób reprezentujących podmiot wpisany do KRS również
informacje ujawnione w KRS.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez WMK S.A. w oparciu o poniżej
wskazane podstawy prawne oraz w ramach realizacji wskazanych poniżej celów:
a) ponieważ jest to niezbędne do wykonania obowiązków prawnych ciążących na WMK
S.A., wynikających z odpowiednich przepisów prawa (w tym Ustawy Prawo zamówień
publicznych, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, prawa
podatkowego, przepisów o rachunkowości) dla celów:
- związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (w tym wstępnych konsultacji rynkowych, jeżeli będą
przeprowadzone),
- archiwizacyjnych,
- rozliczeń podatkowych,
- prowadzenia rachunkowości;
b) ponieważ jest to niezbędne dla realizacji następujących celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez WMK S.A., którymi są:
- przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych lub postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego,
- zawarcie i wykonanie umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana w
postępowaniu jako najkorzystniejsza oraz w celu prawidłowego wykonania
obowiązków oraz uprawnień stron wynikających z takiej umowy, w tym także w
celach kontaktowych związanych z realizacją umowy,
- zabezpieczenie możliwości ustalenia, dochodzenia i egzekwowania roszczeń, a
także obrony przed roszczeniami,
- w przypadku, gdy Pani/Pan uzyskuje dostęp do pomieszczeń lub obiektów
należących do WMK S.A., kontrola dostępu do pomieszczeń i obiektów
należących WMK S.A. oraz kontrola przestrzegania zasad organizacyjnych,
porządkowych oraz zasad bezpieczeństwa (w tym BHP i PPOŻ) na terenie
obiektów WMK S.A.,
- udokumentowanie prawidłowego wypełniania obowiązków wynikających z
przepisów prawa podatkowego (w tym obowiązków sprawozdawczych
dotyczących zgłaszania schematów podatkowych wynikających z przepisów
Ustawy Ordynacja Podatkowa).
7) WMK S.A. informuje, że podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz - w
zakresie w jakim obowiązek podania danych wynika z przepisów Ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz dokumentów postępowania (w tym SWZ) - jest
jednocześnie niezbędne do wzięcia przez Panią/Pana lub podmiot, który udostępnił
Pani/Pana dane osobowe, udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz - w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej - także
do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (niepodanie takich
danych uniemożliwi udział w postępowaniu oraz zawarcie umowy w sprawie udzielenia
zamówienia).
8) WMK S.A. będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe przez okres prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także przez okres realizacji
umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku danych przekazanych przez
wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu), w
zakresie danych osobowych których przetwarzanie wynika z obowiązku prawnego
ciążącego na WMK S.A. Pani/Pana dane będą przetwarzane także przez okres niezbędny
w celu prawidłowego wykonania takiego obowiązku prawnego oraz przez okres
konieczny w celu zabezpieczenia możliwości ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń
lub obrony przed roszczeniami, a w zakresie w którym przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych służy realizacji innego uzasadnionego interesu administratora, do czasu
wniesienia sprzeciwu, skutkującego obowiązkiem WMK S.A. do zaprzestania
przetwarzania danych osobowych.
9) Pani/Pana dane mogą być przekazywane w niezbędnym zakresie następującym
kategoriom odbiorców: organy jednostek samorządu terytorialnego (tj. w szczególności
Gmina Miejska Kraków), organy administracji publicznej oraz inne podmioty i osoby,
które mogą żądać udostępnienia danych na podstawie przepisów prawa, spółki zależne
WMK S.A., podmioty działające na zlecenie WMK S.A. (na podstawie stosownej umowy
powierzenia przetwarzania) w tym podmioty świadczące na rzecz WMK S.A. usługi
doradcze, obsługę informatyczną działalności WMK S.A., usługi w zakresie ochrony
mienia.
10) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu
następujące uprawnienia:
a) prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania,
uzupełnienia, a także w przypadkach określonych przepisami prawa uprawnienie
do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
2.
b) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji wskazanych
powyżej prawnie uzasadnionych interesów WMK S.A.;
c) w celu skorzystania z któregokolwiek z w/w przysługujących Pani/Panu praw,
prosimy przesłać swoje żądanie na adres: iod@wodociagi.krakow.pl;
d) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy
dotyczące ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa. Informację jak złożyć skargę można znaleźć na stronie: Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępnych jest na stronie
internetowej WMK S.A. pod adresem: www.wodociagi.krakow.pl..

Kontakt:
II. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO
Barbara Bańdo
Telefon: +48 12 620 32 40.
E-mail: barbara.bando@wodociagi.krakow.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.