Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wodociągi Miasta Krakowa S.A ul. Senatorska 1 30-106 Kraków powiat: Kraków tel: 12 42 42 392, 12 42 42 399, 12 42 42 484, 12 620 32 97, 12 620 32 40 barbara.bando@wodociagi.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 12 42 42 392, 1 |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O WSTĘP NYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH pt. ,,Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa". na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Wodociągi Miasta Krakowa S.A. dalej zwana WMK S.A. informują o zamiarze prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych związanych z ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa". Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest uzyskanie informacji/doradztwa, przekazania wiedzy na temat obowiązujących norm, przepisów, regulacji prawnych, parametrów technicznych, dostępnych technologii i urządzeń na rynku w zakresie niezbędnym do przygotowania postępowania i oraz poinformowanie Podmiotów zainteresowanych o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia. III. CEL PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH Zamawiający oczekuje, że konsultacje rynkowe umożliwią uzyskanie niezbędnych informacji technicznych w dziedzinie aspektów technicznych, technologii, a w szczególności norm, przepisów oraz obowiązujących regulacji prawnych. Zamawiający w ramach wstępnych konsultacji rynkowych dopuszcza możliwość wprowadzenia odmiennego sposobu realizacji i rozliczenia zamówienia. Wykonawcy biorący udział w konsultacjach mogą przedstawić swój sposób realizacji i rozliczenia zamówienia. W związku z powyższymi założeniami co do wstępnych konsultacji rynkowych, do udziału zapraszamy Podmioty Zainteresowane zdolne do usuwanie awarii na sieci wodociągowej, przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa. IV. PRZEDMIOT KONSULTACJI RYNKOWYCH 1. W związku z przeprowadzeniem wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający zamierza uzyskać wiedzę na temat: 1) Właściwego przygotowania i określenia: a) opisu przedmiotu zamówienia; b) wykonalności w ramach zakładanego harmonogramu; c) obowiązujących norm i wytycznych; d) najważniejszych warunków umowy; e) oszacowania kosztów umowy. 2) Elementów oceny podmiotowej i przedmiotowej w przyszłym postępowaniu: a) warunków udziału w postępowaniu; b) kryteriów selekcji i oceny ofert; c) zgodności ze standardami i regulacjami. 3) Pozostałych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, zgodnie z powyższymi kryteriami, przy wykorzystaniu doświadczenia, wiedzy oraz najlepszych praktyk Podmiotów zainteresowanych. 2. Wstępne założenia do usuwania awarii na sieci wodociągowej oraz przyłączach oraz wykonanie remontów awaryjnych przyłączy domowych na terenie miasta Krakowa objętych konsultacjami: A. Założenia do wstępnych konsultacji rynkowych: Zakres zamówienia będzie dotyczył następujących prac: Usuwanie awarii na sieci oraz przyłączach wodociągowych, których wykonanie przekracza możliwości realizacji siłami własnymi WMK S.A. (wymagających natychmiastowej reakcji); a) Robót remontowych przyłączy wodociągowych, których realizacja wynika ze stanu awaryjnego ( nie wymaga natychmiastowej reakcji). B. Wymagany czas reakcji (dot. robót awaryjnych): ? godz. 7: 00 - 17: 00 - 2 godz.; ? godz. 17: 00 - 7: 00 oraz w święta - 4 godz. od przekazania Wykonawcy telefonicznie, drogą elektroniczną zgłoszenia o awarii lub z wykorzystaniem komunikatorów internetowych. Należy przez to rozumieć stawienie się przygotowanego zespołu do usuwania awarii wyposażonego w podstawowy sprzęt niezbędny do podjęcia pracy (w tym koparka, wywrotka). C. Szczególne warunki związane z przedmiotem zamówienia: Miejsce wykonania zamówienia: miasto Kraków oraz obszar obsługiwany przez WMK S.A; Zamawiający może zlecić jednorazowo (w ciągu 12 godzin) usunięcie 4 szt. awarii na miejskiej sieci wodociągowej. W przypadku konieczności wykonania napraw w większej ilości prace zostaną zlecone drugiemu Wykonawcy wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego; - Czas reakcji na zgłoszenie - godz. 7:00 - 17:00 - 2 godz.; godz. 17:00 - 7:00 oraz w święta - 4 godz. od przekazania Wykonawcy telefonicznie zgłoszenia o awarii; - W przypadku zlecenia usunięcia awarii Zamawiający ponosi koszty zajęcia pasa drogowego maksymalnie do trzech dni. Odbudowa nawierzchni winna być wykonana niezwłocznie po zakończeniu usuwania awarii; - Wykonawca prowadzi dokumentację fotograficzną każdego etapu prac, wykonując dokumentację fotograficzną terenu prac przed rozpoczęciem usuwania awarii, obmiary wykopów, sposób zabezpieczenia wykopów, zasyp oraz dokumentację po zakończeniu prac; Dokumentacje fotograficzna dostarczyć elektronicznie do Zamawiającego przed podpisaniem protokołu odbioru. - Wymagany termin gwarancji na wykonane roboty awaryjne - 3 lata; - Po rozstrzygnięciu przetargu zostanie ustalony harmonogram prac dla firm wykonujących naprawy awaryjne dla Zakładu Sieci Wodociągowej; - Dyżury firm realizowane będą według następującego schematu: o firma wyłoniona w ramach przetargu oferująca najniższą cenę będzie w ciągu roku realizowała dyżury w okresie 26 tygodni, druga firma pod względem ceny 16 dyżurów, trzecia 10 dyżurów. o zamawiający dopuszcza inne propozycje realizacji dyżurów. FirmaIlość dyżurów w ciągu roku% udział dyżurów [I] Najtańsza [II] 2 cena [III] Najdroższa26 16 1050% 31% 19% 52 tygodnie Roczny harmonogram dyżurów: - Kwartały Miesiące I 1I 2 II 3I 4 III I II 1I 2 II 3I 4 II II III 1I 2 II 3I 4 III 5I IV V 1 II 2 III 3I 4 II VI 1I 2 II 3I 4 III VII 1I 2 II 3I 4 III 5I Strona 4 1 II 2I 3 III 4I III VIII 1 II 2I 3 III 4I 5 II IX 1I 2 II 3I 4 III X 1I 2 II 3I 4 III IV XI 1I 2 II 3I 4 II 5I XII 1 III 2I 3 II Po przeprowadzeniu postepowania przetargowego Zamawiający zamierza wybrać trzech wykonawców w kolejności od najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie stawia warunku posiadania minimalnego doświadczenia w celu wzięcia udziału w wstępnych konsultacjach rynkowych. V. ZASADY PROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH 1. Niniejsze wstępne konsultacje rynkowe prowadzone są w oparciu o przepisy art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) 2. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w sposób zapewniający uczciwą konkurencję i równe traktowanie potencjalnych uczestników oraz proponowanych przez nich rozwiązań. 3. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w języku polskim. 4. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w oparciu o informacje niezastrzeżone. Zamawiający nie ujawni żadnych informacji poufnych, które zostały przekazane przez Podmioty zainteresowane jako poufne lub tych, które zostaną zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa. 5. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w formie spotkań - Ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku i/lub obrazu podczas prowadzonych spotkań. 7. Zamawiający sporządzi pisemny, uproszczony protokół ze spotkań. 8. W ramach prowadzonych konsultacji rynkowych dopuszcza się przekazywanie materiałów, informacji, treści związanych z przedmiotem konsultacji rynkowych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych z Podmiotami, które zostaną dopuszczone do udziału, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale VI niniejszego Ogłoszenia. Podmioty, które spełniają warunki udziału, będą zaproszone do wzięcia w nim udziału. 10. Uczestnicy konsultacji rynkowych nie otrzymują wynagrodzenia ani jakiejkolwiek formy zwrotu kosztów uczestnictwa. 11. Podmioty uczestniczące w konsultacjach rynkowych wyrażają nieodwołalną i bezwarunkową zgodę na wykorzystanie informacji przez nie dostarczonych w celu przygotowania zakresu zadań, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, a także warunków umowy zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych oddzielnie z każdym z Podmiotów, który zostanie dopuszczony do konsultacji. 13. Zamawiający niezwłocznie poinformuje uczestniczące Podmioty o zakończeniu konsultacji rynkowych, zamieszczając na stronie prowadzonych konsultacji uproszczony protokół. 14. Udział w konsultacjach rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się o jakiekolwiek zamówienie publiczne w przyszłości, w tym udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wyboru wykonawcy planowanego postępowania. 15. Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub wyższej od progów UE, które poprzedzone było wstępnymi konsultacjami rynkowymi, to Zamawiający poinformuje Uczestników o tym, że udział w konsultacjach rynkowych jest traktowany jako zaangażowanie w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz o wynikającej z tego konieczności uwzględnienia ww. faktu przy wypełnianiu formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia. Zamawiający podejmie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział Uczestników w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji. 16. Zamawiający nie ma obowiązku wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wyniku przeprowadzonych konsultacji rynkowych. 17. Niniejsza informacja nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.). VI. WARUNKI UDZIAŁU 1. Uczestnikami wstępnych konsultacji rynkowych mogą być dowolne Podmioty, w szczególności osoby fizyczne, osoby prawne, grupy badawcze, uczelnie, instytuty badawcze, koła studenckie oraz inne. 2. Podmioty zainteresowane uczestnictwem w konsultacjach rynkowych są zobowiązane dostarczyć: a) Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia; b) Dokumenty potwierdzające, iż osoba podpisująca Wniosek jest upoważniona do reprezentowania Podmiotu zainteresowanego uczestnictwem w konsultacjach rynkowych (jeżeli dotyczy). Jeżeli uprawnienie do podpisania Wniosku nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy lub Podmiotu zainteresowanego (odpisu z właściwego rejestru), to do Wniosku należy dołączyć oryginał lub kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy lub Podmiotu zainteresowanego przez osoby do tego upełnomocnione. Ponadto, jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub Podmiotu zainteresowanego lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania uprawnionych jest łącznie kilka osób, wówczas Wniosek musi być podpisany przez wszystkie te osoby. 3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z uczestnikiem konsultacji lub jego pełnomocnikiem. 4. Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych (załącznik nr 1) musi być sporządzony w postaci elektronicznej w języku polskim, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz musi zawierać w szczególności następujące dane: a) nazwę / imię i nazwisko zainteresowanego Podmiotu; b) adres Podmiotu; c) adres e-mail; d) numer telefonu; e) pozostałe dane wskazane w załączniku nr 1. 5. Dokumenty (inne niż Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych oraz załącznik nr 1) sporządzone w języku obcym powinny mieć dołączone tłumaczenie na język polski. 6. Każdy Podmiot zainteresowany uczestnictwem w konsultacjach rynkowych może złożyć wyłącznie jeden wniosek. 7. W przypadku, gdy Podmiot wnioskujący o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych nie dołączył w określonym przez Zamawiającego terminie wymaganych dokumentów, Zamawiający ma prawo wezwać taki Podmiot do uzupełnienia dokumentacji pod rygorem pominięcia o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych. 8. Zamawiający będzie dopuszczał do konsultacji rynkowych Podmioty wnioskujące, oceniając przydatność proponowanego przedmiotu/tematu konsultacji , o którym mowa w rozdziale IV ust. 2, pod kątem przydatności dla Zamawiającego przy przygotowaniu postępowania w sprawie wyboru wykonawców planowanego postępowania. Dokument nr: 1/2025 Składanie ofert: Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w Wstępnych konsultacji rynkowych (załącznik nr 1) musi być sporządzony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłany do WMK S.A. do 20.01.2025r do godz. 9:00. Za termin złożenia Wniosku przyjęty będzie dzień i godz. jego otrzymania przez Zamawiającego w postaci elektronicznej, przesłany na adres: barbara.bando@wodociagi.krakow.pl. Miejsce i termin realizacji: Zamawiający planuje przeprowadzenie konsultacji rynkowych w terminie do 17.02.2025 roku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu prowadzenia konsultacji rynkowych. Wymagania: 2. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić konsultacje rynkowe ze wszystkimi podmiotami składającymi wniosek o dopuszczenie, jednak ze względu na ograniczony czas trwania konsultacji i ograniczenia organizacyjnymi, Zamawiający zachęca do składania wniosków o dopuszczenie do konsultacji rynkowych w możliwie krótkim terminie od ich ogłoszenia. Zamawiający będzie rozpatrywał wnioski o dopuszczenie do konsultacji rynkowych wg kolejności wpływu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia konsultacji rynkowych wcześniej niż w terminie wskazanym w ust. 1, bez podania przyczyny, przy czym o takim zamiarze poinformuje na 3 dni roboczych wcześniej, umieszczając informację o planowanym terminie zakończenia konsultacji rynkowych na stronie internetowej prowadzonych konsultacji. 4. Miejsce i termin spotkań w ramach konsultacji rynkowych będą każdorazowo uzgadniane z Podmiotami zaproszonymi przez Zamawiającego do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca prowadzenia konsultacji rynkowych. Podmioty dopuszczone do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, licząc od dnia otrzymania informacji o zaproszeniu, przy czym informacja ta będzie przekazana drogą elektroniczną. 2. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenie terminu składnia wniosków, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej prowadzonych konsultacji oraz przyjęcie wniosku złożonego po terminie. Uwagi: IX. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach postępowań przetargowych prowadzonych przez Wodociągi Miasta Krakowa S.A. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informujemy, że w przypadku uczestnictwa w procesie udzielania zamówień: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Wodociągi Miasta Krakowa S.A. (dalej jako: ,,WMK S.A." lub ,,administrator"), z siedzibą w Krakowie przy ulicy Senatorskiej 1. 2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@wodociagi.krakow.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) W związku z prowadzeniem w/w postępowań lub zawieraniem umów WMK S.A. gromadzi: a) dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby fizycznej biorącej udział w w/w postępowaniu; b) dane osobowe przekazane do WMK S.A. przez osoby lub podmioty biorące udział w w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK S.A. lub zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego jako dane osobowe osób reprezentujących te podmioty; c) dane osobowe podwykonawców lub osób reprezentujących podwykonawców, które zostały przekazane do WMK S.A. przez osoby lub podmioty biorące udział w w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK S.A. lub zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w tym dane osobowe zawarte w udostępnionych dokumentach; d) dane osobowe innych osób zawarte w dokumentach udostępnionych przez osoby lub podmioty biorące udział w w/w postępowaniach prowadzonych przez WMK S.A. lub zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Pani/Pana dane osobowe przekazane WMK S.A. w w/w przypadkach obejmują w szczególności dane osobowe ujawnione w zgłoszeniu do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych, w ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a także w umowie o udzielenie zamówienia publicznego oraz w oświadczeniach do niej składanych. Dane te to w szczególności: informacje dotyczące kwalifikacji, wiedzy lub doświadczenia, informacje zawarte w zaświadczeniach przekazanych w trakcie postępowania, m.in. zaświadczeniach wydanych przez Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Krajowy Rejestr Karny, lub uprawnieniach budowlanych, a w przypadku osób reprezentujących podmiot wpisany do KRS również informacje ujawnione w KRS. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez WMK S.A. w oparciu o poniżej wskazane podstawy prawne oraz w ramach realizacji wskazanych poniżej celów: a) ponieważ jest to niezbędne do wykonania obowiązków prawnych ciążących na WMK S.A., wynikających z odpowiednich przepisów prawa (w tym Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości) dla celów: - związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym wstępnych konsultacji rynkowych, jeżeli będą przeprowadzone), - archiwizacyjnych, - rozliczeń podatkowych, - prowadzenia rachunkowości; b) ponieważ jest to niezbędne dla realizacji następujących celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez WMK S.A., którymi są: - przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - zawarcie i wykonanie umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana w postępowaniu jako najkorzystniejsza oraz w celu prawidłowego wykonania obowiązków oraz uprawnień stron wynikających z takiej umowy, w tym także w celach kontaktowych związanych z realizacją umowy, - zabezpieczenie możliwości ustalenia, dochodzenia i egzekwowania roszczeń, a także obrony przed roszczeniami, - w przypadku, gdy Pani/Pan uzyskuje dostęp do pomieszczeń lub obiektów należących do WMK S.A., kontrola dostępu do pomieszczeń i obiektów należących WMK S.A. oraz kontrola przestrzegania zasad organizacyjnych, porządkowych oraz zasad bezpieczeństwa (w tym BHP i PPOŻ) na terenie obiektów WMK S.A., - udokumentowanie prawidłowego wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego (w tym obowiązków sprawozdawczych dotyczących zgłaszania schematów podatkowych wynikających z przepisów Ustawy Ordynacja Podatkowa). 7) WMK S.A. informuje, że podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz - w zakresie w jakim obowiązek podania danych wynika z przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów postępowania (w tym SWZ) - jest jednocześnie niezbędne do wzięcia przez Panią/Pana lub podmiot, który udostępnił Pani/Pana dane osobowe, udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz - w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej - także do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (niepodanie takich danych uniemożliwi udział w postępowaniu oraz zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia). 8) WMK S.A. będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także przez okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku danych przekazanych przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu), w zakresie danych osobowych których przetwarzanie wynika z obowiązku prawnego ciążącego na WMK S.A. Pani/Pana dane będą przetwarzane także przez okres niezbędny w celu prawidłowego wykonania takiego obowiązku prawnego oraz przez okres konieczny w celu zabezpieczenia możliwości ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a w zakresie w którym przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych służy realizacji innego uzasadnionego interesu administratora, do czasu wniesienia sprzeciwu, skutkującego obowiązkiem WMK S.A. do zaprzestania przetwarzania danych osobowych. 9) Pani/Pana dane mogą być przekazywane w niezbędnym zakresie następującym kategoriom odbiorców: organy jednostek samorządu terytorialnego (tj. w szczególności Gmina Miejska Kraków), organy administracji publicznej oraz inne podmioty i osoby, które mogą żądać udostępnienia danych na podstawie przepisów prawa, spółki zależne WMK S.A., podmioty działające na zlecenie WMK S.A. (na podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania) w tym podmioty świadczące na rzecz WMK S.A. usługi doradcze, obsługę informatyczną działalności WMK S.A., usługi w zakresie ochrony mienia. 10) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, uzupełnienia, a także w przypadkach określonych przepisami prawa uprawnienie do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 2. b) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji wskazanych powyżej prawnie uzasadnionych interesów WMK S.A.; c) w celu skorzystania z któregokolwiek z w/w przysługujących Pani/Panu praw, prosimy przesłać swoje żądanie na adres: iod@wodociagi.krakow.pl; d) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Informację jak złożyć skargę można znaleźć na stronie: Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępnych jest na stronie internetowej WMK S.A. pod adresem: www.wodociagi.krakow.pl.. Kontakt: II. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO Barbara Bańdo Telefon: +48 12 620 32 40. E-mail: barbara.bando@wodociagi.krakow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025