dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa urządzenia dźwigowego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie ul. Lwowskiej 178A 33-100 Tarnów powiat: Tarnów tel. 14 63-15-313, tel 14 63-15-202 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 14 63-15-313, t |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ NA ZADANIE PN.: ,,Naprawa urządzenia dźwigowego o numerze ewidencyjnym N3125002153 zainstalowanego w Pawilonie ,,E" Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie" 2. Opis przedmiotu zamówienia: -szczegółowy opis załącznik nr 1A CPV: 20750000-7 Dokument nr: 16/2025 Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej: Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 17 stycznia 2025 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Ul. Lwowskiej 178a 33-100 Tarnów, pok. nr 49, II piętro budynek główny D. Składanie ofert: Propozycję cenową należy złożyć pisemnie w terminie do dnia 17 stycznia 2025 r. do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Kancelarii Ogólnej Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przy Ul. Lwowskiej 178a 33-100 Tarnów. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji umowy : do 28 dni od daty zawarcia umowy Wymagania: 1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej: a) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, b) na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn.: ,,Naprawa urządzenia dźwigowego o numerze ewidencyjnym N3125002153 zainstalowanego w Pawilonie ,,E" Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie" spr. 16/2025 c) wartość wynagrodzenia w niej ma być wyrażona cyfrowo i słownie, d) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, e) ma obejmować całość przedmiotu zamówienia. 1) każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę; złożenie większej liczby ofert lub oferty za-wierającej propozycje wariantowe spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu; 2) cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować za-mówienie z najwyższą starannością. 4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - 100 % 5. Proponowane warunki płatności Forma płatności - przelew bankowy Termin płatności - 30 dni od dostarczenia faktury 6. Wykonawca, składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty: - Wypełniony formularz oferty cenowej uwzględniający całość przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje przedsiębiorca będący osobą fizyczną, celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Zaparafowany Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1A - Wypełniony i zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 2 - Oświadczenie RODO - Załącznik nr 3 - aktualne uprawnienia dla co najmniej 1 osoby: a) do konserwacji urządzeń dźwigowych wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego b) uprawnienia kategorii: - I- dźwigi z dowolnym sterowaniem lub - dla dźwigów z układem stycznikowo-przekaźnikowym oraz dla dźwigów z układami mikroprocesowymi - uprawnienia w zakresie badań instalacji elektrycznych (napięcie do 1 KV) w zakresie eksploatacji i dozoru obejmujących również pomiary instalacji elektrycznych na dźwigach c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przystępujący do postępowania posiadali doświadczenie w branży usług konserwujących oraz naprawczych. Na spełnienie kryterium należy wykazać: - minimum 5 lat pracy w branży dźwigów osobowych oraz znajomość norm i przepisów potwierdzonych egzaminem. Spełnienie warunku należy potwierdzić kopią Świadectwa egzaminu do uprawnień na modernizację lub kopią uprawnień do dokonywania przeglądów konserwacyjnych czy też napraw. Powyższe dokumenty powinny być wydane co najmniej 5 lat przed datą zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku innym dokumentem potwierdzającym posiadane kwalifikacje np. uprawnienia UTD do dokonywania modernizacji dźwigów lub uprawnienia budowlane w zakresie instalacji dźwigowych. 7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: W wartość wynagrodzenia należy wliczyć: a) wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT, opłatę parkingową. Wysokość wynagrodzenia podana przez Wykonawcę za przedmiot zamówienia jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wy-konawcy nie otwarta. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie pro-pozycję przed terminem upływu jego składania. Wszelkie pytania można kierować na adres: kflorek@lukasz.med.pl w terminie do 13 stycznia 2025 r. do godz. 10.00 11. Informacje dotyczące zawarcia umowy: Niezwłocznie po dokonaniu wyboru propozycji cenowej. Opis przedmiotu zamówienia będzie integralną częścią zawartej w Wykonawcą umowy. Kontakt: 10. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są: Dział Logistyki: Katarzyna Florek, tel. 14 63-15-313, e-mail: kflorek@lukasz.med.pl W sprawach dot. Opisu przedmiotu zamówienia: p. Wioletta Pierzchała, tel 14 63-15-202, e-mail: wpierzchala@lukasz.med.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025