Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Kontrola działania systemów detekcji metanu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kontrola działania systemów detekcji metanu

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537
tomasz.grabowski@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 694 62 59 lu
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty
130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Centrum Obsługi Adminsitracji Rządowej
z siedzibą w Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracamy się z
prośbą o przedstawienie oferty handlowej na realizację zamówienia obejmującego:
Kontrola działania systemów detekcji metanu w budynku
zlokalizowanym na terenie Warszawy
Przedmiot zamówienia
Zakres usługi obejmuje:
1. Wymiana akumulatora AKU-7 w zasilaczu buforowym PS-3 - 1 szt.,
2. Oględziny urządzeń (wzrokowa ocena poprawności montażu i stanu technicznego)
oraz kontrola funkcjonalna systemów według zaleceń instrukcji obsługi:
? system detekcji metanu ,,Stołówka R": DEX-12/N - 3szt., MD-4.A, PS-3, AKU-7, LB-
1;
? system detekcji metanu ,,Stołówka P": DEX-12 - 2 szt., MD-2.Z, MAG-3, SL-31.
3. Usunięcie drobnych usterek niewymagających specjalistycznego sprzętu lub
szczególnych materiałów.
4. Wystawienie protokołów kontroli.
Wymóg konieczny: posiadanie Certyfikatu Autoryzowanego Serwisanta GAZEX (aktualny)
i świadectwa kwalifikacji grupa G3 - eksploatacja i dozór.
Powyższe czynności należy wykonać w trakcie jednej wizyty.

Składanie ofert:
Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 17 stycznia 2025 r.:
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w
Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo
w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres
e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji
papierowej na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem
jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres
Zamawiającego:
Centrum
Obsługi
Administracji
Rządowej,
Wydział
Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W
przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia
zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na
adres e-mail wskazany powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
termin wykonania usługi do 28 lutego 2025r.;

Wymagania:
Wymagania Zamawiającego:
W celu realizacji przedmiotu zamówienia:
b) Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt i narzędzia do należytego
wykonania prac objętych zapytaniem ofertowym;
c) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu
wykonywanych prac;
d) niezbędne jest zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi pracami przez osobę
posiadającą odpowiednie uprawnienia w przedmiotowym zakresie;
1e) wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia
będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy tj.
m.in. wszystkie koszty potrzebne dla prawidłowej i całkowitej realizacji zamówienia
obejmujące między innymi: koszty robocizny, materiałów, dostawy i ich montażu,
pracy sprzętu, usuwania awarii, pracy poza godzinami pracy urzędu i w dni wolne
od pracy, ewentualnej utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności
publiczno-prawnych, ewentualnego wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp. oraz
będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy;
f) prace muszą odbywać się w wyznaczone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu,
również w soboty, niedziele. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych
roszczeń finansowych. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji
zadania;
g) Wykonawca zobowiązany jest informować każdorazowo Zamawiającego o
okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość prac i opóźnienie terminu realizacji
zamówienia;
h) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody poniesione przez
Zamawiającego (jak i inne osoby), a wynikające z działań lub zaniechań
Wykonawcy lub osób, za które ponosi on odpowiedzialność w trakcie lub w związku
z realizacją przedmiotu umowy;
i) za działania lub zaniechania działania osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada jak za własne działania i własne
zaniechania.
j) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. na terenie
Zamawiającego i objętego zamówieniem oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności
za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów
Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania czystości i porządku na terenie
objętym pracami;
k) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zamówienia
na rzecz
Zamawiającego do stosowania postanowień art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o
zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz.
2240), zwanej dalej ustawą o dostępności. W przypadku braku możliwości realizacji
zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa powyżej, Wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art.
7 ustawy o dostępności;
l) po podpisaniu protokołu Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21
dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury.
Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 60 (waga: 0,6), przy czym stosujemy
następującą metodologię przyznawania punktów:
C = wc ?
Cmin
Crozp
? 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty
Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz
jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT).
2) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
o kryterium niespełnione = 0 pkt
o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co
najmniej jeden z poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o
pracę, lub
- skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed
zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej.
3) kryterium doświadczenie na rynku od momentu założenia firmy - maks. liczba
punktów - 20 (waga: 0,2):
- mniej niż 5 lat - 0 pkt,
- od 5 do 10 lat - 5 pkt,
- od 11 do 15 lat - 10 pkt,
- powyżej 15 lat - 20 pkt.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem
lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji
działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z
innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być
czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
31. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty
oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę
upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty bez skutków prawnych oraz finansowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku
Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z
tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do
realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również
Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art.
5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na
Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem
ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail:
jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500 .

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.