dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa gazu ziemnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 3 im. św. Stanisława Kostki w Rybniku Wolna 17 44-203 Rybnik powiat: Rybnik 32 42 23 927 sp3rybnik@wp.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 32 42 23 927 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. św. Stanisława Kostki w Rybniku Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E (przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa) w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 266, z późn. zm.), zwaną w dalszej części ustawą Prawo energetyczne, obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. św. Stanisława Kostki w Rybniku na potrzeby eksploatacji budynku położonego w Rybniku przy Ul. Wolnej 17. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami. CPV: 09123000-7, 65200000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00029840, SP 3 251.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64808274-406d-4070-803d-b59138a178d7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64808274-406d-4070-803d-b59138a178d7 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres e-mail: sp3rybnik@wp.pl (nie dotyczy składania ofert). Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem XIII SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem ww. regulaminu. 2. Po założeniu konta podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia, a przed przystąpieniem do dalszych czynności zaleca się, aby wykonawca, który posiada uprawnienia supervisora, sprawdził nadane użytkownikom w ramach podmiotu role wraz z uprawnieniami do korzystania z funkcjonalności Platformy e-Zamówienia. 3. Instrukcje interaktywne dotyczące obsługi i funkcjonalności Platformy e-Zamówienia są dostępne na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce ,,Centrum pomocy" - ,,Instrukcje interaktywne". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" - ,,Formularze do komunikacji". Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,Dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym w dalszej części rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących tylko do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9. Wielkość pojedynczego pliku podpisanego za pomocą podpisu zaufanego (dokument wraz z podpisem, tzn. po podpisaniu) nie może przekroczyć 10 MB. Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXVI SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXVI SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2029-01-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SP 3 251.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E (przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa) w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 266, z późn. zm.), zwaną w dalszej części ustawą Prawo energetyczne, obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. św. Stanisława Kostki w Rybniku na potrzeby eksploatacji budynku położonego w Rybniku przy ul. Wolnej 17. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2029-01-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXIII SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp: 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie, 2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: wykonawca spełni warunek, jeżeli zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne: a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia), b) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) - w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub posiada aktualną podpisaną umowę z OSD na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) - w przypadku wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej. Warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie, 4) zdolność techniczna lub zawodowa: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowej dostawie gazu ziemnego wysokometanowego, obejmującej sprzedaż i dystrybucję gazu o wolumenie minimum 400 000 kWh w okresie 12 miesięcy. Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem X SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w ust. 3 rozdziału X SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): a) w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3 pkt 2: - koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia), - koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) - w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej albo oświadczenie wykonawcy o posiadaniu podpisanej umowy z OSD na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego (aktualnej przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) - w przypadku wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, b) w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3 pkt 4 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wolumenu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 3) Zamawiający nie wymaga od wykonawcy składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku wykluczenia z postępowania. Wystarczające będzie złożenie wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 11 pkt 1 SWZ. Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem X SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z ofertą należy złożyć: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania) - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Pełnomocnictwo złożone w sytuacji: a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, jakie prace wykonają poszczególni wykonawcy, przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Oświadczenie to podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale XI ust. 4 SWZ. Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z ust. 11 pkt 3 rozdziału XVIII SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (ust. 11 pkt 1 rozdziału XVIII SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: 1) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (,,(...) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy."). 7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: 1) zmiany ilości dostarczanego paliwa gazowego w odniesieniu do szacowanej w ust. 6, 2) zmiany stawki podatku akcyzowego, jeżeli dostarczane paliwo gazowe podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym, 3) zmiany stawki podatku VAT, 4) zmiany cen jednostkowych zgodnie z ust. 23, 5) zmiany stawek w taryfie dla usług dystrybucji paliw gazowych, 6) zmiany cen jednostkowych za paliwo gazowe oraz opłaty handlowej dla podmiotów uprawnionych na podstawie art. 62b z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, na czas obowiązywania Taryfy sprzedaży zatwierdzonej przez Prezesa URE, na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu - zmiany następują automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów oraz zmiany Taryfy sprzedaży. Zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Pozostałe postanowienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXIII SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-20 |
© eurobudowa.pl 2004-2025