dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi ul. Traugutta 25 90-113 Łódź powiat: Łódź tel.: 42 66-50-370 zampubreg@lodz.rdos.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 42 66-50-370 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest na świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi 2. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa załącznik nr 1 do zapytania (SOPZ). Dokument nr: ZA.240.1.2025.EB Składanie ofert: Oferty należy składać drogą elektroniczną do 17 stycznia 2025 r. na adres e-mail: zampubreg@lodz.rdos.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Od 3 lutego 2025 r. do 31 stycznia 2029 r. Wymagania: Sposób przygotowania ofert: 1. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania, 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 3) pozostałe dokumenty wymagane niniejszym zapytaniem - jeżeli dotyczy. 2. Oferta musi być podpisana przed osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, a następnie zeskanowana i przesłana na adres mailowy wskazany w zapytaniu. 3. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty kompletne, podpisane i zawierające wycenę wszystkich pozycji. W temacie wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej". 3. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. VI. Sposób obliczenia ceny: 1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wartości cenowe należy wpisać w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. VII. Kryteria oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Lp. 1. 2. 3. Nazwa kryterium Cena Waga kryterium (%) 100 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone w następujący sposób: Cena oferty najtańszej Liczba punktów = x 100 Cena oferty badanej Zamawiający zastrzega, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w zapytaniu. VIII. Postanowienia umowy: Umowa zostanie zawarta na czas określony zgodny z terminem realizacji zamówienia w pkt III zapytania, bez możliwości samoistnego przejścia okresu jej trwania na czas nieokreślony. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. IX. Informacje dodatkowe: 1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 2. Zamawiający w ofercie poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowym dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany oraz unieważnienia zapytania na każdym jego etapie. Zamawiający niezwłocznie zamieści powyższe informacje na stronie internetowej. 4. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. 5. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona. 6. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi posiada certyfikat Systemu Zarządzania Środowiskiem, zgodny z rozporządzeniem EMAS. W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z treścią Polityki Środowiskowej oraz aktualną Deklaracją Środowiskową, dostępną na stronie: https://www.gov.pl/web/rdos- lodz/system-ekozarzadzania-i-audytu-emas X. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 2021.74.35 z 25.05.2018) oraz ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), dalej ,,RODO", informuję, że: 2) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, e-mail: sekretariat@lodz.rdos.gov.pl; 3) kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi następuje za pomocą adresu e-mail: iod@lodz.rdos.gov.pl; 4) przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania w zakresie dokonania wydatków oraz realizacji zawartej umowy; 5) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902); 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp i wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje: a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych; b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) w zakresie wynikającym z przepisów - prawo do ograniczenia przetwarzania; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych, jeśli jej zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 8) każdej osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przedmiotowym przypadku jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktów: Grzegorz Chmielewski tel.: 42 665 09 63 e-mail: grzegorz.chmielewski@lodz.rdos.gov.pl Anna Kotlińska tel.: 42 665 03 74 e-mail: anna.kotlinska@lodz.rdos.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025