dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20 43-200 Pszczyna powiat: pszczyński 322128068 zamowienia@pzdpszczyna.pl https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,187404,84302621d28d33eb5225091c6ef3b70a.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pszczyna |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 322128068 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych Przedmiot dostawy obejmuje: - tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pryzmatycznej typu 2 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm, podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków z profilami usztywniająco - montażowymi; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7044) dla tarcz znaków D-42, D-43, E-17a i E-18a, dla pozostałych (RAL 7037); - tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pełnopryzmatycznej typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037), lica tablic drogowskazowych powinny być pokryte folią antyroszeniową; - tarcze znaków niekonwencjonalnych z folii fluoroscencyjnych pełnopryzmatycznych typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037), - uchwyty do tarcz znaków drogowych, uniwersalnych: krawędziowe, typ fala i obustronne (ocynk hutniczy), przeznaczonych na słupki o średnicy 45-65 mm, wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami określającymi szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: tablice prowadzące, rozdzielające, tablice do oznaczenia skrajni poziomej, słupki prowadzące, krawędziowe i przeszkodowe, lustra drogowe, - barierki chodnikowe: łańcuchowe i typ olsztyński 550mm - średnica rury modułu owalnego O 48,3 mm, średnica słupka O 60,3 mm, (ocynkowane, ocynkowane i oklejana, biało - czerwona, zielona), - barierka chodnikowa szczeblinkowa (2400mm x 1500/1100mm, średnica rury O 48,3 mm, zielona). Wymienione materiały do oznakowania pionowego muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2377) i posiadać stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające ich zgodność z Polską Normą. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby kupującego - Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie, Ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna. CPV: 34992200-9, 34928110-2 Dokument nr: 2025/BZP 00030414, PZD-ZP.271.1.1.2025.BJ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,187404,84302621d28d33eb5225091c6ef3b70a.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,187404,84302621d28d33eb5225091c6ef3b70a.html, adres poczty email-zamowienia@pzdpszczyna.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://pzdpszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://pzdpszczyna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa powyżej. 4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://pzd-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA Ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00. 6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, ,,zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, kosztorys ofertowy (zgodny z Formularzem 2), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, zwany dalej PZD Pszczyna, reprezentowany przez Dyrektora PZD Pszczyna, z siedzibą przy Ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, e-mail: sekretariat@pzdpszczyna.pl 2. Kontakt do pracownika pełniącego funkcję Inspektora Ochrony Danych: iodpzd@powiat.pszczyna.pl Klauzula Informacyjna RODO znajduje się w pkt. 25 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,187404,84302621d28d33eb5225091c6ef3b70a.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,187404,84302621d28d33eb5225091c6ef3b70a.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZP.271.1.1.2025.BJ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcz znaków drogowych, uchwytów, urządzeń BRD i barierek chodnikowych Przedmiot dostawy obejmuje: - tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pryzmatycznej typu 2 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm, podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków z profilami usztywniająco - montażowymi; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7044) dla tarcz znaków D-42, D-43, E-17a i E-18a, dla pozostałych (RAL 7037); - tarcze znaków drogowych z folii odblaskowej pełnopryzmatycznej typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037), lica tablic drogowskazowych powinny być pokryte folią antyroszeniową; - tarcze znaków niekonwencjonalnych z folii fluoroscencyjnych pełnopryzmatycznych typu 3 na podkładach wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm wraz z profilami usztywniającymi i profilem opasającym tablicę wykonanym w formie ramy stalowej o min szerokości 40 mm; tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego poliestrowego w kolorze szarym (RAL 7037), - uchwyty do tarcz znaków drogowych, uniwersalnych: krawędziowe, typ fala i obustronne (ocynk hutniczy), przeznaczonych na słupki o średnicy 45-65 mm, wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami określającymi szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: tablice prowadzące, rozdzielające, tablice do oznaczenia skrajni poziomej, słupki prowadzące, krawędziowe i przeszkodowe, lustra drogowe, - barierki chodnikowe: łańcuchowe i typ olsztyński 550mm - średnica rury modułu owalnego O 48,3 mm, średnica słupka O 60,3 mm, (ocynkowane, ocynkowane i oklejana, biało - czerwona, zielona), - barierka chodnikowa szczeblinkowa (2400mm x 1500/1100mm, średnica rury O 48,3 mm, zielona). Wymienione materiały do oznakowania pionowego muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2377) i posiadać stosowne certyfikaty i atesty potwierdzające ich zgodność z Polską Normą. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby kupującego - Powiatowego Zarządu Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna. 4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy od otrzymania zlecenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Formularz nr 1 do SWZ - Oferta, 2. Formularz nr 2 do SWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 15.5.3. SWZ (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 15.5.2. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: - Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w §9 projektowanych postanowień umowy - załącznik 1 do SWZ. Zmiany mogą nastąpić także w przypadkach o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy od otrzymania zlecenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-20 |
© eurobudowa.pl 2004-2025