Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa polegająca na: Wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa polegająca na: Wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żórawina - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie
Młyńska
55-020 Żórawina
powiat: wrocławski
przetargi@wodociagizorawina.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Żórawina
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa polegająca na: Wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej" w ramach projektu...
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na Wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej w ramach projektu: ,,Kompleksowa rozbudowa systemu oczyszczania ścieków w Żórawinie".
2. Szczegółowy Nomenklatura wg CPV
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71244000-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
2. Usługa
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej.
W ramach prac wchodzi następujący zakres:
I. Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej ,,PFU) dla Etapu II rozbu-dowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie, zgodnie z opisem zawartym w WIELOWARIANTO-WEJ KONCEPCJI MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY ŻÓRAWINA - Listopad 2024 r. oraz w Aneksie nr 1 do WIELOWARIANTOWEJ KONCEPCJI MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMI-NY ŻÓRAWINA - grudzień 2024 r. Koncepcja wraz z aneksem stanowią załącznik nr 6 do niniejszego postępowania.
II. Sporządzenie oszacowania wartości zamówienia (Planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów robót budowlanych określonych w PFU.
III. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o wydanie decyzji środowiskowej.
IV. Opracowanie Raportu Oceny Oddziaływania na Środowisko.
Szczegółowy zakres zakresów I,II,III i IV jest określony w SWZ.

CPV: 71320000-7, 71220000-6,71221000-3,71223000-7,71244000-0

Dokument nr: 2025/BZP 00030814, GZGK.271.69.2024.P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4243e52e-3d98-4c6c-8393-5b5608f1df20
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 PZP,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści
SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wodociagizorawina.pl; (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 09:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Wymagania:
Zamawiający wymaga wadium.
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
37-95880004-0000-3955-2000-0040 z dopiskiem na przelewie: Wadium do postępowania nr
GZGK.271.65.2024.P - Usługa Wykonania Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbu-dowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej" w ramach pro-jektu: ,,Kompleksowa rozbudowa systemu oczyszczania ścieków w Żórawinie".
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
2. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
o Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
o Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZGK.271.69.2024.P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na Wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej w ramach projektu: ,,Kompleksowa rozbudowa systemu oczyszczania ścieków w Żórawinie".
2. Szczegółowy Nomenklatura wg CPV
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71244000-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
2. Usługa
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbudowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej.
W ramach prac wchodzi następujący zakres:
I. Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej ,,PFU) dla Etapu II rozbu-dowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie, zgodnie z opisem zawartym w WIELOWARIANTO-WEJ KONCEPCJI MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY ŻÓRAWINA - Listopad 2024 r. oraz w Aneksie nr 1 do WIELOWARIANTOWEJ KONCEPCJI MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMI-NY ŻÓRAWINA - grudzień 2024 r. Koncepcja wraz z aneksem stanowią załącznik nr 6 do niniejszego postępowania.
II. Sporządzenie oszacowania wartości zamówienia (Planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów robót budowlanych określonych w PFU.
III. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o wydanie decyzji środowiskowej.
IV. Opracowanie Raportu Oceny Oddziaływania na Środowisko.
Szczegółowy zakres zakresów I,II,III i IV jest określony w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena - 80 %
doświadczenie osób -20 %
Kryterium ceny (80%) zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 x 80 %= liczba punktów za kryterium cena.
Kryterium doświadczenie osób (20%) zostanie obliczone w następujący sposób:
Za każdą realizację usługi polegające sporządzeniu dokumentacji (Programów Funkcjonalno-Użytkowych) lub opracowaniu projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunal-nej oczyszczalni ścieków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś. i nie większym niż 100 tyś. RLM przez osobę wykazaną w ofercie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia (Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez tą osobę) Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów:
- 2 usługi - 0 pkt,
- 3 usługi - 5 pkt,
- 4 usługi - 10 pkt,
- 5 usług - 15 pkt,
- 6 usług - 20 pkt.
W przypadku wskazania w wykazie więcej osób, punkty będą przyznawane wyłączcie za wskazaną osobę, która wykonała więcej usług. Usługi wskazanych 2 lub więcej osób się nie sumują.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (80%) + doświadczenie osoby (20%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
Polisę OC lub inny dokument Potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie niższą niż 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych). Polisa musi być ważna na dzień składania ofert.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże:
1) wykonanie co najmniej 3 usług o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda polegające na sporządzeniu dokumentacji (Programów Funkcjonalno-Użytkowych) lub opracowanie projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunalnej oczyszczalni ście-ków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś. i nie większym niż 100 tyś. RLM w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych usług w postępowaniu stanowi załącznik nr 2c do SWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
2) dysponowanie co najmniej jedną osobą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi w zakresie sporządzenia programu-funkcjonalno-użytkowego, lub opracowanie projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunalnej oczyszczalni ścieków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś i nie więcej niż 100 tyś. RLM wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - która wykonała co najmniej 2 usługi, o których mowa w tym pkt.
Wzór wykazu osób w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2d do SWZ.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami SWZ i nie mniejszych niż wskazane w ofercie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1)Wykaz usług, z którego będzie wynikać wykonanie co najmniej 3 usług o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda polegające sporządzeniu dokumentacji (Programów Funkcjonalno-Użytkowych) lub na opracowanie projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunalnej oczyszczalni ścieków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś. i nie większym niż 100 tyś. RLM w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu- załącznik nr 2 c do SWZ .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę.Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.2)wykaz osób z którego będzie wynikać wykonanie co najmniej jedną osobą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osobą odpowiedzialną za świadczenie usługi w zakresie sporządzenia programu-funkcjonalno-użytkowego, lub opracowania projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunalnej oczyszczalni ścieków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś i nie więcej niż 100 tyś.RLM wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - która wykonała co najmniej 2 usługi, o których mowa w tym pkt. Wzór wykazu-załącznik nr 2d do SWZ. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami SWZ i nie mniejszych niż wskazane w ofercie.W przypadku niezłożenia wykazu osób wraz z ofertą Wykonawca będzie mógł go uzupełnić aby móc wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Jednakże wykaz ten nie będzie on dodatkowo punktowany.3) Opłacona" polisa lub inny dokument na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz dokument potwierdzającym odprowadzanie stosownych składek.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wadium.
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
37-95880004-0000-3955-2000-0040 z dopiskiem na przelewie: Wadium do postępowania nr
GZGK.271.65.2024.P - Usługa Wykonania Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla Etapu II rozbu-dowy oczyszczalni ścieków w Żórawinie wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej" w ramach pro-jektu: ,,Kompleksowa rozbudowa systemu oczyszczania ścieków w Żórawinie".
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
2. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
o Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
o Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:o
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.o Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określono w § 14 projektu umowy określonego w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena - 80 %
doświadczenie osób -20 %
Kryterium ceny (80%) zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 x 80 %= liczba punktów za kryterium cena.
Kryterium doświadczenie osób (20%) zostanie obliczone w następujący sposób:
Za każdą realizację usługi polegające sporządzeniu dokumentacji (Programów Funkcjonalno-Użytkowych) lub opracowaniu projektu budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy komunal-nej oczyszczalni ścieków o docelowym RLM oczyszczalni nie mniejszym niż 15 tyś. i nie większym niż 100 tyś. RLM przez osobę wykazaną w ofercie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia (Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez tą osobę) Zamawiający przyzna następującą liczbę punktów:
- 2 usługi - 0 pkt,
- 3 usługi - 5 pkt,
- 4 usługi - 10 pkt,
- 5 usług - 15 pkt,
- 6 usług - 20 pkt.
W przypadku wskazania w wykazie więcej osób, punkty będą przyznawane wyłączcie za wskazaną osobę, która wykonała więcej usług. Usługi wskazanych 2 lub więcej osób się nie sumują.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (80%) + doświadczenie osoby (20%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-02-20

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.