Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wodomierzy do wody zimnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) tel. 62 738 77 26, 62 738 77 27, 62 738 77 12, 62 738-77-00, fax 62 735-36-90 biuro@wodkan.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | 6 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 62 738 77 26, 6 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na: ,,DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej" na dostawy pn.: ,,DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej". w Ostrowie Wielkopolskim OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej. Opis parametrów technicznych wodomierzy: a) Objętościowe od DN 15 do DN 40: ? Wodomierze objętościowe z suchym zespołem liczydła. ? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064. ? Dokładność pomiaru nie gorsza niż R=160 we wszystkich pozycjach montażu. ? Wodomierze o parametrach: ? DN15, Q3=2,5m3/h, L=110mm ? DN20, Q3=4,0m3/h, L=130mm lub L=190mm ? DN25, Q3=6,3m3/h, L=260mm ? DN32, Q3=10,0m3/h, L=260mm ? DN40, Q3=16,0m3/h, L=300mm ? Brak wymogów stosowania odcinków prostych. ? Wymagane ciśnienie maksymalne16 bar. ? Wykonanie korpusu z metalu. ? Wodomierze DN25-40 wyposażone w filtr ze stali nierdzewnej. Wodomierz zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. ? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych. ? Wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie zjawiska indukcji Ti. ? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium. ? Liczydło mechaniczne 8 bębenkowe DN15-20 hermetyczne z tworzywa, DN25-40 IP68. ? Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355 stopni oraz blokadę pełnego obrotu. ? W przypadku liczydeł z tworzywa wymagany jest wskaźnik próby ściskania. ? Wszystkie oznaczenia licznika powinny być trwale (np. laserem) naniesione na obudowie liczydła. ? Wymagany kod Data Matrix. ? Na wodomierzu wymagane jest umieszczenie specjalnej naklejki z numerem wodomierza w postaci alfa-numerycznej i kodu kreskowego. ? Wodomierze przystosowane do bezpośredniego montażu zaworu zwrotnego. ? Wodomierze muszą posiadać aktualny Certyfikat Badania Typu. ? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH. ? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE (rok dostawy). b) Śrubowe z poziomą osia wirnika oraz sprzężone: ? Wodomierze z suchym zespołem liczydła. ? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064. ? Dokładność pomiaru wg poniższego zestawienia . ? Wodomierze sprzężone o parametrach: DN50, R=1000, Q3=25000/4000 dm3/h L=270 DN80, R=2500, Q3=63000/4000 dm3/h L=300 DN100, R=4000, Q3=100000/4000 d m3/h L=360 ? Wodomierze śrubowe o parametrach: DN50, R=63-H, Q3=40000 dm3/h L=200 DN80, R=100, Q3=100000 dm3/h L=225 DN100, R=100, Qn=160000 dm3/h L=250 ? Wymagane ciśnienie maksymalne 16 bar. ? Wykonanie korpusu z metalu. ? Wodomierze boczne wodomierza sprzężonego przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie zjawiska indukcji Ti. ? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium dla wodomierza bocznego ? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych. ? W wodomierzu sprzężonym wodomierz główny i boczny zbudowane w jednym korpusie ? Liczydło wodomierza głównego (wskazówkowo-bębenkowe), obracane wraz z nadajnikiem impulsów o 350 stopni. ? Wodomierz główny śrubowy oraz wodomierz boczny objętościowy ? Możliwość podłączenia systemu odczytu radiowego ? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH. ? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE (rok dostawy). c) Jednostrumieniowe od DN 50 do DN 100: ? Wodomierze jednostrumieniowe z suchym zespołem liczydła. ? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064. ? Dokładność pomiaru nie gorsza niż R=315 w poziomej pozycji montażu. ? Wodomierze o parametrach: DN50, Q3=25m3/h, L=270mm (DIN) lub L=300mm (ISO) DN80, Q3=63m3/h, L=300mm (DIN) lub L=350mm (ISO) DN100, Q3=100m3/h, L=350mm (ISO)lub L=360mm (DIN) ? Brak wymogów stosowania odcinków prostych. ? Wodomierz wyposażony w ujęcie do pomiaru ciśnienia (dotyczy wodomierzy zgodnych z ISO). ? Wymagane ciśnienie maksymalne 16 bar. ? Wykonanie korpusu z metalu. ? Wodomierz zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. ? Wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie zjawiska indukcji Ti. ? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium. ? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych. ? Liczydło o stopniu zabezpieczenia IP68. ? Zdejmowalne obrotowe flansze wodomierzy (dotyczy wodomierzy zgodnych z ISO). ? Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355 stopni oraz blokadę pełnego obrotu. ? Wszystkie oznaczenia licznika powinny być trwale (np. laserem) naniesione na obudowie liczydła. ? Wymagany kod Data Matrix. ? Na wodomierzu wymagane jest umieszczenie specjalnej naklejki z numerem wodomierza w postaci alfa-numerycznej i kodu kreskowego. ? Wodomierze muszą posiadać aktualny Certyfikat Badania Typu. ? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH. ? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE (rok dostawy). Wodomierze muszą być przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający poprzez zjawisko indukcyjności Ti, zapewniających: a) odporność na ingerencje zewnętrznym polem magnetycznym; b) funkcja wyjścia impulsowego wodomierzy umożliwiająca rozróżnianie kierunku przepływu medium z wyłączeniem wodomierzy z nadajnikami kontaktronowymi; c) nie dopuszcza się impulsatorów kontaktronowych; d) niski próg rozruchu; e) każdy wodomierz musi posiadać Certyfikat Badania Typu WE oraz Deklarację Zgodności z dyrektywą MID; f) numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na obudowie; g) liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte; h) urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać znak oceny zgodności CE nadany w roku realizacji dostawy do zamawiającego. Opis parametrów technicznych nakładek radiowych: ? Jednokierunkowy typ transmisji danych. ? Praca na częstotliwości 868 MHz. ? Częstotliwość wysyłania sygnału radiowego maksymalnie co 8 sekund non-stop. ? Możliwość odczytu z jadącego pojazdu z prędkością ok. 25km/h. ? Trwałość baterii min. 10 lat. Zgodnie z warunkami określonymi w DTR producenta ? Zabezpieczenie baterii przed możliwością jej nieuprawnionego demontażu. ? Stopnień zabezpieczenia modułu radiowego IP68. ? Bezpośredni montaż i demontaż modułu radiowego na wodomierzu bez naruszenia jego cech legalizacyjnych. ? Możliwość przeprogramowania modułu radiowego w przypadku wymiany wodomierza. ? Możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w przypadku ciężkich warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie). ? Możliwość uzyskania informacji o nieodczytanych wodomierzach i ich lokalizacji- adresy w trakcie realizacji trasy odczytowej. ? Możliwość kontroli wybranego modułu radiowego za pośrednictwem drogi radiowej i za pośrednictwem złącza optycznego. ? Moduł radiowy musi posiadać certyfikat CE. ? Możliwość eksportu odczytów do niezaszyfrowanego pliku wymiany (.csv, lub .txt). ? Możliwość uzyskania drogą radiową poniższych informacji: ? indeks rzeczywisty licznika (zapis w chwili odczytu) ? indeks drugorzędny licznika (zapis historyczny na wybrana datę) ? pozostały czas działania baterii ? alarm wycieku ? alarm zatrzymania licznika ? alarm cofania wody ? alarm naruszenia mechanicznego ? alarm naruszenia magnetycznego ? alarm nadmiernego i za niskiego przepływu ? Wymagana współpraca z systemem bilingowym w zintegrowanym systemie informatycznym, który działa u Zamawiającego na zasadach jednej bazy danych. ? nakładka musi być kompatybilna z urządzeniem i oprogramowaniem, które już posiada zamawiający. 6.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. CPV: 38421100-3 Dokument nr: WODOM/TS/04/2025 Otwarcie ofert: 21.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala narad) w dniu 17.01.2025r. o godz. 13:00 21.4. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 21.1. Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.01.2025r. do godz. 12:30 Miejsce i termin realizacji: 11. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 11.1. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2025r. Wymagania: 1.2. Przetarg prowadzony jest zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym w spółce WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim, zwanym dalej ,,Regulaminem". 1.3. Przetarg dotyczy zamówienia sektorowego dla dostaw, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2021r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów. Wobec tego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), przepisów powołanej ustawy nie stosuje się. 3.1. Postępowanie jest prowadzone trybie przetargu nieograniczonego . 3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia postępowania przetargowego. 4.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. 7. OFERTY CZĘŚCIOWE 7.1. Nie dotyczy. 8. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE 8.1. Nie dotyczy. 9. OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA Nie dotyczy. 10. ZALICZKA 10.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA 12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: ? ? ? zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; sytuacji ekonomicznej lub finansowej, gospodarczej lub 12.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków jest następujący: 12.3. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.6 SWZ. 12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: 12.4.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. 12.4.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 12.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się aby: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku. 12.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia określone w § 9 Regulaminu. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 2), 12.7.Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale, podpisane przez osoby do tego uprawnione. 12.8.Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci, który dokument ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12.9.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 12.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów). 12.11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej ,,postępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 13.1. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej. 13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje, z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie (w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 1513). 13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim ul. Partyzancka 27 63- 400 Ostrów Wielkopolski. 13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej korespondencji. 13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy. 14. OCENA OFERT 14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 12 SWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 19.13. 7), 8) i 9) SWZ, wyłącznie w stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 2 do SWZ), będzie badany dla wszystkich ofert. 14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. 14.3. W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 14.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10 ust. 6 Regulaminu . 14.5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.6 SWZ. 15. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 15.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto (oraz netto), która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 15.2. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego. 16. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT PUNKTACJI 16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, 3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, 4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, 16.2. Kryteria oceny ofert. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Lp.Nazwa kryterium 1.Cena (C) Waga 100 16.3. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego: Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: C min Pi(C) = ----------- x 100 Ci gdzie: Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena" Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Ci - cena oferty ,,i" 16.4. Wynik: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i termie wykonania, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 17. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 419 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref. WODOM/TS/04/2025 na ,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej". Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty. 17.3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 18. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 18.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 19. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW W POSTĘPOWANIU 19.1. Wymagania podstawowe: 19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum). 19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym przetargu. 19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób: Oferta na: Dostawy pn. ,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej" znak sprawy: WODOM/TS/04/2025 Nie otwierać przed: 17.01.2025r. Godz. 13:00 19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu. 19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane. 19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę. 19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby. 19.13. Zawartość oferty: 1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ, 3)wypełniony szczegółowy zakres przedmiotu umowy - załącznik nr 4 do SWZ 4)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.11 SWZ, 5)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o której mowa w pkt. 12.5 SWZ, 6)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 7)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 8)karty katalogowe, DTR, deklaracje zgodności wodomierzy i nakładek radiowych lub inne dokumenty stwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w pkt. 6 SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dotyczących parametrów technicznych wodomierzy i nakładek radiowych, 9)formularz zgłoszenia reklamacji. WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY 20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert. 20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr...". 20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty. 20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy. 20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE". 20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. 20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym, zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania. 21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie o tym fakcie oraz zwróci ofertę. 21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty. 22. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny. 22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o: 1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną punktację dla każdej z ofert, 2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni, 3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert, 4. unieważnieniu postępowania 22.3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest: 1. przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2. podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób ustanowionych do kontaktu z ramienia podwykonawców, zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale podwykonawców, o ile wykonawcy ci znani są Wykonawcy przed zawarciem umowy. 22.4. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 22.5. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą stron umowy, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 23.1. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 24. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY 24.1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego SWZ. 25. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ 25.1. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. 26. WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA 26.1. Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN. 27. INFORMACJE DODATKOWE 27.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy Regulaminu. Uwagi: 28. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że: ?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem NIP 622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl ?Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy pn.: ,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej"; ?W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa; ?Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; ?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa. ?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez Zamawiającego; ?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia udział w w/w postępowaniu; ?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ?posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Kontakt: 13.6. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony Zamawiającego, jest: Dział TS, tel. 62 738 77 26, 62 738 77 27, adres e-mail: biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych). |
© eurobudowa.pl 2004-2025