Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wodomierzy do wody zimnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wodomierzy do wody zimnej

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 62 738 77 26, 62 738 77 27, 62 738 77 12, 62 738-77-00, fax 62 735-36-90
biuro@wodkan.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 6 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 62 738 77 26, 6
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na:
,,DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej"
na dostawy pn.:
,,DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej".
w Ostrowie Wielkopolskim
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
6.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: DOSTAWA wodomierzy do wody zimnej.
Opis parametrów technicznych wodomierzy:
a) Objętościowe od DN 15 do DN 40:
? Wodomierze objętościowe z suchym zespołem liczydła.
? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064.
? Dokładność pomiaru nie gorsza niż R=160 we wszystkich pozycjach montażu.
? Wodomierze o parametrach:
? DN15, Q3=2,5m3/h, L=110mm
? DN20, Q3=4,0m3/h, L=130mm lub L=190mm
? DN25, Q3=6,3m3/h, L=260mm
? DN32, Q3=10,0m3/h, L=260mm
? DN40, Q3=16,0m3/h, L=300mm
? Brak wymogów stosowania odcinków prostych.
? Wymagane ciśnienie maksymalne16 bar.
? Wykonanie korpusu z metalu.
? Wodomierze DN25-40 wyposażone w filtr ze stali nierdzewnej.
Wodomierz zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego.
? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów
do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich
demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych.
? Wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym
współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie
zjawiska indukcji Ti.
? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia
impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium.
? Liczydło mechaniczne 8 bębenkowe DN15-20 hermetyczne z tworzywa, DN25-40
IP68.
? Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355 stopni oraz
blokadę pełnego obrotu.
? W przypadku liczydeł z tworzywa wymagany jest wskaźnik próby ściskania.
? Wszystkie oznaczenia licznika powinny być trwale (np. laserem) naniesione na
obudowie liczydła.
? Wymagany kod Data Matrix.
? Na wodomierzu wymagane jest umieszczenie specjalnej naklejki z numerem
wodomierza w postaci alfa-numerycznej i kodu kreskowego.
? Wodomierze przystosowane do bezpośredniego montażu zaworu zwrotnego.
? Wodomierze muszą posiadać aktualny Certyfikat Badania Typu.
? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH.
? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE (rok
dostawy).
b) Śrubowe z poziomą osia wirnika oraz sprzężone:
? Wodomierze z suchym zespołem liczydła.
? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064.
? Dokładność pomiaru wg poniższego zestawienia .
? Wodomierze sprzężone o parametrach:
DN50, R=1000, Q3=25000/4000 dm3/h
L=270
DN80, R=2500, Q3=63000/4000 dm3/h
L=300
DN100, R=4000, Q3=100000/4000 d m3/h L=360
? Wodomierze śrubowe o parametrach:
DN50, R=63-H, Q3=40000 dm3/h L=200
DN80, R=100, Q3=100000 dm3/h
L=225
DN100, R=100, Qn=160000 dm3/h L=250
? Wymagane ciśnienie maksymalne 16 bar.
? Wykonanie korpusu z metalu.
? Wodomierze boczne wodomierza sprzężonego przystosowane do zdalnego
odczytu
z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako
czujnik działający na zasadzie zjawiska indukcji Ti.
? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia
impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium dla
wodomierza bocznego
? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów
do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich
demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych.
? W wodomierzu sprzężonym wodomierz główny i boczny zbudowane w jednym
korpusie
? Liczydło wodomierza głównego (wskazówkowo-bębenkowe), obracane wraz
z nadajnikiem impulsów o 350 stopni.
? Wodomierz główny śrubowy oraz wodomierz boczny objętościowy
? Możliwość podłączenia systemu odczytu radiowego
? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH.
? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE (rok
dostawy).
c) Jednostrumieniowe od DN 50 do DN 100:
? Wodomierze jednostrumieniowe z suchym zespołem liczydła.
? Parametry metrologiczne zgodne z EN 14154 i/lub ISO 4064.
? Dokładność pomiaru nie gorsza niż R=315 w poziomej pozycji montażu.
? Wodomierze o parametrach:
DN50, Q3=25m3/h, L=270mm (DIN) lub L=300mm (ISO)
DN80, Q3=63m3/h, L=300mm (DIN) lub L=350mm (ISO)
DN100, Q3=100m3/h, L=350mm (ISO)lub L=360mm (DIN)
? Brak wymogów stosowania odcinków prostych.
? Wodomierz wyposażony w ujęcie do pomiaru ciśnienia (dotyczy wodomierzy
zgodnych z ISO).
? Wymagane ciśnienie maksymalne 16 bar.
? Wykonanie korpusu z metalu.
? Wodomierz zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego.
? Wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym
współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie
zjawiska indukcji Ti.
? Wodomierze przystosowane do zastosowania nadajnika z funkcją wyjścia
impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium.
? Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów
do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich
demontażu z sieci. Nie dopuszcza się stosowania nadajników kontaktronowych.
? Liczydło o stopniu zabezpieczenia IP68.
? Zdejmowalne obrotowe flansze wodomierzy (dotyczy wodomierzy zgodnych z
ISO).
? Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355 stopni oraz
blokadę pełnego obrotu.
? Wszystkie oznaczenia licznika powinny być trwale (np. laserem) naniesione na
obudowie liczydła.
? Wymagany kod Data Matrix.
? Na wodomierzu wymagane jest umieszczenie specjalnej naklejki z numerem
wodomierza w postaci alfa-numerycznej i kodu kreskowego.
? Wodomierze muszą posiadać aktualny Certyfikat Badania Typu.
? Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH.
? Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualny znak oceny zgodności CE
(rok dostawy).
Wodomierze muszą być przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym
współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający poprzez zjawisko
indukcyjności Ti, zapewniających:
a) odporność na ingerencje zewnętrznym polem magnetycznym;
b) funkcja wyjścia impulsowego wodomierzy umożliwiająca rozróżnianie kierunku
przepływu medium z wyłączeniem wodomierzy z nadajnikami kontaktronowymi;
c) nie dopuszcza się impulsatorów kontaktronowych;
d) niski próg rozruchu;
e) każdy wodomierz musi posiadać Certyfikat Badania Typu WE oraz Deklarację
Zgodności z dyrektywą MID;
f) numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na
obudowie;
g) liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte;
h) urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać znak oceny zgodności CE nadany
w roku realizacji dostawy do zamawiającego.
Opis parametrów technicznych nakładek radiowych:
? Jednokierunkowy typ transmisji danych.
? Praca na częstotliwości 868 MHz.
? Częstotliwość wysyłania sygnału radiowego maksymalnie co 8 sekund non-stop.
? Możliwość odczytu z jadącego pojazdu z prędkością ok. 25km/h.
? Trwałość baterii min. 10 lat. Zgodnie z warunkami określonymi w DTR producenta
? Zabezpieczenie baterii przed możliwością jej nieuprawnionego demontażu.
? Stopnień zabezpieczenia modułu radiowego IP68.
? Bezpośredni montaż i demontaż modułu radiowego na wodomierzu bez naruszenia
jego cech legalizacyjnych.
? Możliwość przeprogramowania modułu radiowego w przypadku wymiany
wodomierza.
? Możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w przypadku ciężkich
warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie).
? Możliwość uzyskania informacji o nieodczytanych wodomierzach i ich lokalizacji-
adresy w trakcie realizacji trasy odczytowej.
? Możliwość kontroli wybranego modułu radiowego za pośrednictwem drogi radiowej i
za pośrednictwem złącza optycznego.
? Moduł radiowy musi posiadać certyfikat CE.
? Możliwość eksportu odczytów do niezaszyfrowanego pliku wymiany (.csv, lub .txt).
? Możliwość uzyskania drogą radiową poniższych informacji:
? indeks rzeczywisty licznika (zapis w chwili odczytu)
? indeks drugorzędny licznika (zapis historyczny na wybrana datę)
? pozostały czas działania baterii
? alarm wycieku
? alarm zatrzymania licznika
? alarm cofania wody
? alarm naruszenia mechanicznego
? alarm naruszenia magnetycznego
? alarm nadmiernego i za niskiego przepływu
? Wymagana współpraca z systemem bilingowym w zintegrowanym systemie
informatycznym, który działa u Zamawiającego na zasadach jednej bazy danych.
? nakładka musi być kompatybilna z urządzeniem i oprogramowaniem, które już
posiada zamawiający.
6.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.

CPV: 38421100-3

Dokument nr: WODOM/TS/04/2025

Otwarcie ofert: 21.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala
narad) w dniu 17.01.2025r. o godz. 13:00
21.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
21.1. Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.01.2025r.
do godz. 12:30

Miejsce i termin realizacji:
11.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
11.1. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2025r.

Wymagania:
1.2. Przetarg prowadzony jest zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych
obowiązującym w spółce WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
w Ostrowie Wielkopolskim, zwanym dalej ,,Regulaminem".
1.3. Przetarg dotyczy zamówienia sektorowego dla dostaw, którego wartość nie
przekracza kwoty określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych z dnia 1 stycznia 2021r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich
równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych lub konkursów. Wobec tego, zgodnie z art. 2 ust. 1
pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), przepisów powołanej ustawy nie stosuje się.
3.1. Postępowanie jest prowadzone trybie przetargu nieograniczonego .
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny
dokument, obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia
postępowania przetargowego.
4.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się
na wyżej podane oznaczenie.
7.
OFERTY CZĘŚCIOWE
7.1. Nie dotyczy.
8.
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
8.1. Nie dotyczy.
9.
OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Nie dotyczy.
10.
ZALICZKA
10.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
12.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY ICH SPEŁNIENIA
12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w zakresie:
?
?
?
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
gospodarczej
lub
12.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków jest następujący:
12.3. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany
jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.6 SWZ.
12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
12.4.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
12.4.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.5.
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się
aby: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania
niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców
o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców,
którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie
niniejszego warunku.
12.6.
Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy
z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki
wykluczenia określone w § 9 Regulaminu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 2),
12.7.Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale,
podpisane przez osoby do tego uprawnione.
12.8.Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest
złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci,
który dokument ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12.9.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub
budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym
oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki
udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,
że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych
dokumentów).
12.11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej
,,postępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed
upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
13.1. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej.
13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje,
z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie
(w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 1513).
13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji
S.A.
w
Ostrowie
Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27 63- 400 Ostrów Wielkopolski.
13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą
elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający
dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej
korespondencji.
13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy.
14. OCENA OFERT
14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt. 12 SWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 19.13. 7), 8) i 9) SWZ,
wyłącznie w stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest
za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku
wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 2
do SWZ), będzie badany dla wszystkich ofert.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty,
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
14.3. W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
14.4.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10
ust. 6 Regulaminu .
14.5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.6 SWZ.
15.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
15.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto (oraz netto), która stanowić będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając
ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc
po przecinku).
15.2. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego.
16.
KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA
ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
PUNKTACJI
16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki
formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
16.2. Kryteria oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferta
z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena (C)
Waga
100
16.3. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
C min
Pi(C) = ----------- x 100
Ci
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty ,,i"
16.4. Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą,
pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą
ilość punktów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i termie wykonania, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
17.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100).
17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach
bankowych
lub
poręczeniach
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 419 ze zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek
Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność
z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref.
WODOM/TS/04/2025 na ,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej".
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu
wadialnego do oryginału oferty.
17.3. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
18.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
18.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 60 dni. Bieg
terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW
W POSTĘPOWANIU
19.1. Wymagania podstawowe:
19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach
konsorcjum).
19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona
czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób
uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę
upoważnioną.
19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być
załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę podpisującą ofertę.
19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi
w niniejszym przetargu.
19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta
(opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób:
Oferta na:
Dostawy pn.
,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej"
znak sprawy: WODOM/TS/04/2025
Nie otwierać przed: 17.01.2025r. Godz. 13:00
19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona
przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści
do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku
zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie
koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego
opisu.
19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane.
19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie
jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę.
19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas
informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale
ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie
oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym
uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien
złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać
ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
19.13. Zawartość oferty:
1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ,
3)wypełniony szczegółowy zakres przedmiotu umowy - załącznik nr 4 do SWZ
4)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.11 SWZ,
5)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
o której mowa w pkt. 12.5 SWZ,
6)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia
(tylko, jeśli dotyczy),
7)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
8)karty katalogowe, DTR, deklaracje zgodności wodomierzy i nakładek radiowych lub
inne dokumenty stwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w pkt. 6
SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dotyczących parametrów technicznych
wodomierzy i nakładek radiowych,
9)formularz zgłoszenia reklamacji.
WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert.
20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według
takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki)
zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku
złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć
napisem ,,zmiana nr...".
20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty.
20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez
Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie
należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte.
20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym,
zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania.
21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie
o tym fakcie oraz zwróci ofertę.
21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta
jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty.
22.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została
oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny.
22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację
na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności
wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby
albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności
pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną
poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną
punktację dla każdej z ofert,
2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert,
4. unieważnieniu postępowania
22.3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została
uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest:
1. przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie
realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
2. podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców
i osób ustanowionych do kontaktu z ramienia podwykonawców, zaangażowanych
w realizację zamówienia, jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale
podwykonawców, o ile wykonawcy ci znani są Wykonawcy przed zawarciem
umowy.
22.4. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
22.5. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik
nr 3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zakazuje
się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich
zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą stron umowy,
wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
23.1. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
24.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
24.1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego SWZ.
25.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
25.1. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz.
1320), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej
ustawie.
26.
WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ
NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
26.1. Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN.
27.
INFORMACJE DODATKOWE
27.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy
Regulaminu.

Uwagi:
28.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
WODKAN Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie
Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział
Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem
NIP 622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości
51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl
?Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy
pn.: ,,Dostawa wodomierzy do wody zimnej";
?W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe
osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków
wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
?Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez
Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą
mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym,
którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub
placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy
prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres
wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym
przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym
Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków
wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń
i wierzytelności przez Zamawiającego;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio
od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL
jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia
udział w w/w postępowaniu;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane
w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
13.6. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony
Zamawiającego, jest: Dział TS, tel. 62 738 77 26, 62 738 77 27, adres e-mail:
biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku,
z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni
świątecznych).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.