Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do chłodziarek powietrza KM-300 oraz niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS-600T pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.KWK Pniówek ul. Krucza 18 43-251 Pawłowice powiat: pszczyński tel. 32 7564113, fax. 32 4762671, (+48) 71 787 35 34, tel. (32) 756 2021, tel. (32) 756 2733 helpdesk@logintrade.net |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pawłowice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | tel. 32 7564113, fax |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna) Nazwa aukcji: ,,Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do chłodziarek powietrza KM-300 oraz niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS-600T pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych JSW S.A. KWK ,,Pniówek". 6. Lista produktów Lp. 1 2 Nazwa produktu Zad. 1 - świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS- 600T pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych JSW S.A. KWK ,,Pniówek" Zad. 2 - świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do chłodziarek powietrza KM-300 pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych JSW S.A. KWK ,,Pniówek" Dokument nr: PZ.260-322/24 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 28.01.2025 r. godz. 10:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 21.01.2025 r. godz. 13.50 Miejsce i termin realizacji: Termin dostawy/wykonania Termin wykonania zadania: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wymagania: 1. Języki Język polski2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 303/XI/24 z dn. 22.05.2024 r.) Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 10:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2699. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla- kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena 8. Reguły Aukcja otwarta Aukcja japońska multiobiektowa Aukcja zniżkowa Licytowana cena podczas aukcji za 1 zadanie Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów. Ilość Jednostka Uwagi miary 1pakiet 1pakiet11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych według zadań wskazanych w Załączniku nr 1 - Formularz Ofertowy. 2. Oferta może obejmować jedno albo dwa zadania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 6. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 7. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 8. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji (lub negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji (lub negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji). 14. Warunki płatności 1. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 2. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego. 5. Podstawą do wystawienia faktur będą każdorazowo pozytywne protokoły odbioru danego zlecenia podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru na adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum Usług Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56. 8. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 9. Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 330 Jastrzębie-Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1: 20 000,00 PLN Zad. 2: 20 000,00 PLN Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: od 21.01.2025 r. do 20.04.2025 r. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu - w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym), należy wpłacić na konto JSW S.A. - PKO BP S.A.: 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719, z dopiskiem ,,Wadium do aukcji PZ.260-322/24". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: 1. w kasie KWK Pniówek zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (kasa jest czynna w godzinach od 6.30 - 8.30 i 10.00 do 14.15) 2. oryginał gwarancji bankowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: przetargi@pniowek.jsw.pl . 3. oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres mailowy: przetargi@pniowek.jsw.pl . W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: 4. bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Prowadzącego postępowanie (Beneficjenta tj.: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/24 z dn. 22.05.2024 r. ,5. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6. wskazanie Prowadzącego postępowanie, jako Beneficjenta gwarancji, 7. określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiada- jącej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 3 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady- wadium@jsw.pl Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty: ? Wykaz obejmujący co najmniej jedną usługę serwisu lub remontu dołowych urządzeń chłodniczych w podziemnych zakładach górniczych, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ww. wykaz winien zawierać przedmiot zamówienia, datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane. ? Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi były wykonane, wystawione przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego lub jego zastępcę, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. ? Oświadczenie / dokumenty potwierdzające, że Wykonawca:a. jest producentem chłodziarek powietrza lub niestacjonarnych agregatów chłodniczych pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych, których serwis jest przedmiotem zamówienia i/lub b. jest autoryzowanym przedstawicielem producenta chłodziarek powietrza lub niestacjonarnych agregatów chłodniczych pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych, których serwis jest przedmiotem zamówienia - oświadczenie dostawcy, że autoryzacja jest nadal aktualna i / lub c. posiada ocenę/oceny zdolności do wykonania serwisu chłodziarek powietrza lub niestacjonarnych agregatów chłodniczych pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych, których serwis jest przedmiotem zamówienia wydaną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. 5. Oświadczenie, że wykonawca zapewnia: a. Serwis urządzeń wykonany będzie w sposób gwarantujący bezpieczną eksploatację objętego serwisem wyrobu i nie spowoduje wytworzenia nowego wyrobu - w związku z tym nie będzie wymagane dokonanie ponownego wprowadzenia wyrobu do obrotu, zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. b. Objęte serwisem wyroby odpowiadać będą DTR (instrukcji), na podstawie których były eksploatowane przed serwisem. c. Wszyscy pracownicy przewidziani do prac serwisowych będą przeszkoleni w zakresie wykonywania czynności serwisowych dla urządzeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej kopercie, z dopisanym numerem aukcji, na adres: JSW SA KWK Pniówek, ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.3. 6. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: przetargi@pniowek.jsw.pl do 4 godzin od momentu zakończenia licytacji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Zgodnie ze Specyfikacją techniczną 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie ze Specyfikacją techniczną 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie ze Specyfikacją techniczną Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Agata Tomiczek - tel. 32 7562699, atomiczek@pniowek.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Tomasz Hoffmann - email: thoffmann@pniowek.jsw.pl, tel. (32) 756 2021 Andrzej Hanc - e-mail: ahanc@pniowek.jsw.pl, tel. (32) 756 2733 Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. |
© eurobudowa.pl 2004-2025