Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do chłodziarek...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych do chłodziarek powietrza KM-300 oraz niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS-600T pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.KWK Pniówek
ul. Krucza 18
43-251 Pawłowice
powiat: pszczyński
tel. 32 7564113, fax. 32 4762671, (+48) 71 787 35 34, tel. (32) 756 2021, tel. (32) 756 2733
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Pawłowice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 32 7564113, fax
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
Nazwa aukcji:
,,Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części
zamiennych do chłodziarek powietrza KM-300 oraz
niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS-600T
pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych
JSW S.A. KWK ,,Pniówek".
6. Lista produktów
Lp.
1
2
Nazwa produktu
Zad. 1 - świadczenie usług serwisowych wraz z
dostawą
części
zamiennych
do
niestacjonarnych agregatów chłodniczych TS-
600T pracujących w podziemnych wyrobiskach
górniczych JSW S.A. KWK ,,Pniówek"
Zad. 2 - świadczenie usług serwisowych wraz z
dostawą części zamiennych do chłodziarek
powietrza KM-300 pracujących w podziemnych
wyrobiskach
górniczych
JSW
S.A.
KWK ,,Pniówek"

Dokument nr: PZ.260-322/24

Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 28.01.2025 r. godz. 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 21.01.2025 r. godz. 13.50

Miejsce i termin realizacji:
Termin dostawy/wykonania
Termin wykonania zadania: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
1. Języki
Język polski2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące
po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację
danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość
czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji
pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy
z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż
5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności)
wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych
nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 303/XI/24
z dn. 22.05.2024 r.)
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 10:00 Wykonawca powinien
uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany
w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2699.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na
stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-
kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
przetargi@pniowek.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie
50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1.
Cena
8. Reguły
Aukcja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Licytowana cena podczas aukcji za 1 zadanie
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów.
Ilość
Jednostka
Uwagi
miary
1pakiet
1pakiet11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych według zadań wskazanych
w Załączniku nr 1 - Formularz Ofertowy.
2. Oferta może obejmować jedno albo dwa zadania.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
6. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
7. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta
z najniższą ceną.
8. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji
(lub negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie)
do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji
(lub negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może
przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji).
14. Warunki płatności
1. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług
Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego.
2. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego.
5. Podstawą do wystawienia faktur będą każdorazowo pozytywne protokoły odbioru danego
zlecenia podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka
Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru na adres
jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum Usług
Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56.
8. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
9. Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie
w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy
z 08.03.2013 o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych,
jeżeli ten status posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej
Zamawiającego - Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 330
Jastrzębie-Zdrój), chyba że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej
i pozostaje ono aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia
oświadczenia w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto)
na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie
pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zad. 1: 20 000,00 PLN
Zad. 2: 20 000,00 PLN
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym
postępowaniu wynosi: od 21.01.2025 r. do 20.04.2025 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu - w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem
pocztowym), należy wpłacić na konto JSW S.A. - PKO BP S.A.: 29 1020 2498 0000 8002
0443 8719, z dopiskiem ,,Wadium do aukcji PZ.260-322/24".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych
odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
1. w kasie KWK Pniówek zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej (kasa jest czynna w godzinach od 6.30 - 8.30 i 10.00 do 14.15)
2. oryginał gwarancji bankowej, poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki
mailowej: przetargi@pniowek.jsw.pl .
3. oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub
kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej
lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres mailowy: przetargi@pniowek.jsw.pl .
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
4. bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze
żądanie Prowadzącego postępowanie (Beneficjenta tj.: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.
KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice) w sytuacjach określonych
w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik
do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/24 z dn. 22.05.2024 r. ,5. wskazanie sumy gwarancyjnej,
6. wskazanie Prowadzącego postępowanie, jako Beneficjenta gwarancji,
7. określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów
skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b
Regulaminu.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiada-
jącej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez
CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu
(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich
braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości.
W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne
oświadczenie (w 3 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden
egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW
JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła
elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-
wadium@jsw.pl
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika
CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię
notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem.
4. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty:
? Wykaz obejmujący co najmniej jedną usługę serwisu lub remontu dołowych urządzeń
chłodniczych w podziemnych zakładach górniczych, zrealizowanych w okresie
ostatnich 3 lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ww. wykaz winien zawierać przedmiot zamówienia, datę wykonania i dane podmiotu,
na rzecz którego usługi zostały wykonane.
? Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
wskazane w wykazie usługi były wykonane, wystawione przez Kierownika Ruchu
Zakładu Górniczego lub jego zastępcę, potwierdzające, że przedmiot zamówienia
został wykonany należycie.
? Oświadczenie / dokumenty potwierdzające, że Wykonawca:a. jest producentem chłodziarek powietrza lub niestacjonarnych agregatów
chłodniczych pracujących w podziemnych wyrobiskach górniczych, których serwis
jest przedmiotem zamówienia
i/lub
b. jest autoryzowanym przedstawicielem producenta chłodziarek powietrza lub
niestacjonarnych agregatów chłodniczych pracujących w podziemnych
wyrobiskach górniczych, których serwis jest przedmiotem zamówienia -
oświadczenie dostawcy, że autoryzacja jest nadal aktualna
i / lub
c. posiada ocenę/oceny zdolności do wykonania serwisu chłodziarek powietrza lub
niestacjonarnych agregatów chłodniczych pracujących w podziemnych
wyrobiskach górniczych, których serwis jest przedmiotem zamówienia wydaną
przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5. Oświadczenie, że wykonawca zapewnia:
a. Serwis urządzeń wykonany będzie w sposób gwarantujący bezpieczną
eksploatację objętego serwisem wyrobu i nie spowoduje wytworzenia nowego
wyrobu - w związku z tym nie będzie wymagane dokonanie ponownego
wprowadzenia wyrobu do obrotu, zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem
prawnym.
b. Objęte serwisem wyroby odpowiadać będą DTR (instrukcji), na podstawie których
były eksploatowane przed serwisem.
c. Wszyscy pracownicy przewidziani do prac serwisowych będą przeszkoleni w
zakresie wykonywania czynności serwisowych dla urządzeń będących
przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG
(wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego
odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji
razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim
poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej
kopercie,
z
dopisanym
numerem
aukcji,
na
adres:
JSW
SA
KWK
Pniówek,
ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1.
2.
Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.3.
6.
Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
przetargi@pniowek.jsw.pl do 4 godzin od momentu zakończenia licytacji.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą
stosownie do postanowień Regulaminu.
Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów: Agata Tomiczek - tel. 32 7562699, atomiczek@pniowek.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Tomasz Hoffmann - email: thoffmann@pniowek.jsw.pl, tel. (32) 756 2021
Andrzej Hanc - e-mail: ahanc@pniowek.jsw.pl, tel. (32) 756 2733
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są:
Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani
Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.