Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie planu ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Godkowo brak 14-407 Godkowo powiat: elbląski 55 249 72 10, faks 55 249 72 57 sekretariat@godkowo.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Godkowo |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 55 249 72 10, faks 5 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie planu ogólnego Gminy Godkowo Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Godkowo", o którym mowa jest w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwalaniem planu ogólnego, zgodnie z uchwałą Nr VII/43/2024 z dnia 25 listopada 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Godkowo oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Opracowanie dotyczy całego obszaru Gminy Godkowo w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy wynosi około 167 km2. 3. Szczegółowy opis oraz realizacji zamówienia zawiera Opis Zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ oraz umowa - załącznik nr 8 do SWZ CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00031563, GKŚ.271.1.2025.SK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f8c58d6-7258-429a-beaa-65fda0c78d32 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale IV SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej jako: ,,Administrator") jest Wójt Gminy Godkowo, z siedzibą w Godkowo 14, 14 - 407 Godkowo NIP: 578-310-65-26, REGON: 170748063, strona internetowa: https:// www.bip.godkowo.pl e-mail: sekretariat@godkowo.pl b) we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres email: iod@godkowo.pl. Pozostałe informacje zawarto w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.), 3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w konto 02 8309 0000 0045 0078 2000 0030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium powinien zawierać zapis: ,,WADIUM - postępowanie nr GKŚ.271.1.2025.SK". 4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w formie innej iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKŚ.271.1.2025.SK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego Gminy Godkowo", o którym mowa jest w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwalaniem planu ogólnego, zgodnie z uchwałą Nr VII/43/2024 z dnia 25 listopada 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Godkowo oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Opracowanie dotyczy całego obszaru Gminy Godkowo w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy wynosi około 167 km2. 3. Szczegółowy opis oraz realizacji zamówienia zawiera Opis Zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ oraz umowa - załącznik nr 8 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 60 doświadczenie Głównego Projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia - 40 1) Cena oferty - 60 pkt Przez ,,cenę" Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie - obejmujący cały przedmiot zamówienia. Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą: najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert ilość punktów dla kryterium ceny oferty = ---------------------------------- x 60 pkt cena brutto oferty rozpatrywanej 2) Doświadczenie Głównego Projektanta - waga kryterium 40 pkt W niniejszym kryterium będzie oceniana ilość wyrażona w liczbach wszystkich sporządzonych przez osobę Głównego Projektanta opracowań planistycznych, tj. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub ich zmian, w trakcie ostatnich 5 lat jego działalności zawodowej zgodnie z mechanizmem punktowym: 4 opracowania - 10 pkt. 5 opracowań - 20 pkt. 6 opracowań - 30 pkt. 7 i więcej opracowań - 40 pkt. Wartość punktowa za kryterium doświadczenie Głównego Projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz zostanie obliczona wg podanej wyżej skali punktów. Minimalna ilość opracowań wymagana przez Zamawiającego wynosi 3 opracowania, maksymalna ilość podlegająca ocenie wynosi 7 i więcej opracowań. W przypadku, gdy Wykonawca poda 7 i więcej opracowań to uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt. W sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wpisze liczbę 3 opracowanych studium, MPZP (lub zmian tych dokumentów) otrzyma zero punktów. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnej liczby opracowań jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Głównego Projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SWZ i przepisów prawa i spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie w/w zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi obejmujące opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (bądź jego zmiany). Za opracowane plany należy rozumieć plany uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym, - dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Głównego Projektanta, spełniającą co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1-6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i posiada minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, która to osoba jest autorem, współautorem lub członkiem zespołu opracowującego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej trzech [3] opracowań: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub planów miejscowych lub zmiany tych dokumentów (w okresie ostatnich 5 lat) i będzie odpowiedzialna za wykonanie wszystkich opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia. UWAGA: Doświadczenie Głównego Projektanta stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem VII SWZ. Doświadczenie należy wpisać na etapie składania ofert do załącznika nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ( załącznik nr 7 do SWZ) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wskaże w ofercie co najmniej jedną osobę Głównego Projektanta, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1-6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i posiada minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, która to osoba jest autorem lub współautorem lub członkiem zespołu opracowującego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej trzech [3] opracowań: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub planów miejscowych lub zmiany tych dokumentów (w okresie ostatnich 5 lat) i będzie odpowiedzialna za wykonanie wszystkich opracowań obejmujących realizację przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 6a do SWZ. b) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty oraz podanie odnośnika do publikatora - załącznik nr 6b. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.), 3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w konto 02 8309 0000 0045 0078 2000 0030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium powinien zawierać zapis: ,,WADIUM - postępowanie nr GKŚ.271.1.2025.SK". 4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Wadium wnoszone w formie innej iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3) Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII.1.pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5) Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopi umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Pełnomocnictwo składane jest w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp oraz zmiany umowy są określone w załączniku nr 8. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 60 doświadczenie Głównego Projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia - 40 1) Cena oferty - 60 pkt Przez ,,cenę" Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie - obejmujący cały przedmiot zamówienia. Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą: najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert ilość punktów dla kryterium ceny oferty = ---------------------------------- x 60 pkt cena brutto oferty rozpatrywanej 2) Doświadczenie Głównego Projektanta - waga kryterium 40 pkt W niniejszym kryterium będzie oceniana ilość wyrażona w liczbach wszystkich sporządzonych przez osobę Głównego Projektanta opracowań planistycznych, tj. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów lub ich zmian, w trakcie ostatnich 5 lat jego działalności zawodowej zgodnie z mechanizmem punktowym: 4 opracowania - 10 pkt. 5 opracowań - 20 pkt. 6 opracowań - 30 pkt. 7 i więcej opracowań - 40 pkt. Wartość punktowa za kryterium doświadczenie Głównego Projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz zostanie obliczona wg podanej wyżej skali punktów. Minimalna ilość opracowań wymagana przez Zamawiającego wynosi 3 opracowania, maksymalna ilość podlegająca ocenie wynosi 7 i więcej opracowań. W przypadku, gdy Wykonawca poda 7 i więcej opracowań to uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt. W sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wpisze liczbę 3 opracowanych studium, MPZP (lub zmian tych dokumentów) otrzyma zero punktów. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnej liczby opracowań jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Głównego Projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025