Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radłów
ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów
powiat: tarnowski
Tel.: 14 678 - 20 - 44, wew. 28
sekretariat@gminaradlow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Radłów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 14 678 - 20 -
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zamówienia publicznego pn. ,,Sporządzanie projektów decyzji o warunkach
zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w roku 2025"
Tryb udzielenia zamówienia.
1) Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień
publicznych.
2) Zamówienie udzielane zgodnie z Regulaminem udzielania i wykonywania zamówień publicznych
w Urzędzie Miejskim w Radłowie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000,00
złotych netto.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie na rzecz Zamawiającego projektów decyzji o
warunkach zabudowy (WZ) oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu
publicznego (ULICP), a także projektów zmian decyzji WZ i ULICP, zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą z dnia 27 marca 2003
roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) W ofercie należy określić :
- czas opracowania projektów decyzji WZ i ULICP oraz projektów zmian decyzji WZ i ULICP,
- cenę za opracowanie projektów w/w decyzji i projektów ich zmian, w rozbiciu na:
- cenę za projekt decyzji WZ dla budowy domów mieszkalnych do 70 m2
- cenę za projekt decyzji WZ dla pozostałych obiektów,
- cenę za projekt decyzji ULICP,
- cenę za projekt zmiany decyzji WZ i ULICP,
- cenę za przygotowanie projektu wezwania o uzupełnienie wniosku w
przypadku przekazania Wykonawcy wniosku na podstawie którego nie
można przygotować decyzji projektu
Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.253) Informacje o sposobie wykonania usługi oraz sposobu wprowadzanych zmian wynikłych na
etapie postępowania administracyjnego (zmiany wynikające z uzgodnień), sposobu
prowadzenia współpracy (odbierania zleceń, przekazywania projektów) inne informacje mające
wpływ na sposób wykonania usługi - jej rozliczania, określone zostały w projekcie umowy.

Dokument nr: PPI.271.01.25

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert.
1) Ofertę składa się z:
a) Formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w formie pisemnej, w zamkniętej,
nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa
7, 33-130 Radłów - Biuro Obsługi Klienta, w terminie do dnia 23.01.2025 r. do godz. 9.00.
3) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie
zamówienia publicznego pn.: ,,Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz
projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w roku 2025" UWAGA: NIE
OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.01.2025 r. godz. 09.15.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
1) Kryterium Cena - max. 70 pkt. (oferta z najwyższą ceną otrzyma 70pkt.),
CN
KC = ----------------- X 70 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
COB
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych
Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana
cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
2) Czas opracowania projektu decyzji lub projektu zmiany decyzji - 30 pkt.
a. Do 1 tygodnia od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 30 pkt.
b. Do 2 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 25 pkt.
c. Do 3 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 10 pkt.
d. Do 4 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 0 pkt.
Uwaga: dotyczy terminu na opracowanie projektu decyzji WZ (z wyłączeniem projektów dla budowy
domów mieszkalnych do 70 m2, dla których termin określono na 1 tydzień, jako niezmienny warunek
zamówienia) i ULICP oraz ich zmian.
3) Cena obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
4) W formularzu ofertowym Wykonawca ponad ryczałtowe ceny jednostkowe za wykonanie
kolejno projektu decyzji WZ i ULICP oraz projektu zmiany decyzji WZ i ULICP, określi także
całkowitą szacunkową cenę, za realizację zamówienia przyjmując kolejno ilości:
a) Projekt decyzji WZ - 200 szt.,
b) Projekt decyzji WZ dla budowy domów mieszkalnych do 70 m2 - 10 szt.,
c) Projekt decyzji ULICP - 15 szt.
d) Projekt zmiany decyzji WZ i ULICP - 15 szt.
e) Projekt wezwania o uzupełnienie wniosku - 20 szt.
8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.25a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności wymaganej przepisami prawa, w celu realizacji
przedmiotu zapytania ofertowego, jeżeli uprawnienia takie są wymagane,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie niniejszych przesłanek tj:
? w stosunku do których otwarto likwidację,
? w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest
przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził
likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo
restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309 ze zm.) lub
? którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości
zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd
zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.
- Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 ze zm.),
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
9. Płatność.
1) Wykonawcy przysługiwać będzie za wykonane zamówienia wynagrodzenie szacunkowej jego
wysokości, określone w ofercie Wykonawcy. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za wykonanie usług.
2) Wynagrodzenie będzie płatne raz na kwartał.
3) Ostateczna wartość wynagrodzenia należnego wykonawcy w danym okresie rozliczeniowym,
ustalona zostanie jako iloczyn rzeczywiście sporządzonych projektów decyzji WZ, ULICP oraz
zmian tychże decyzji oraz ryczałtowych cen jednostkowych za ich sporządzenie, określonych w
ofercie wykonawcy (Formularzu ofertowym). Łączne wynagrodzenie nie może przekroczyć
całkowitej szacunkowej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie wykonawcy.
4) Faktury wystawiane będą w następujący sposób Nabywca - Gmina Radłów, z siedzibą ul.
Kolejowa 7, 33-130 Radłów, NIP 873-10-01-716, Odbiorca - Urząd Miejski w Radłowie, ul.
Kolejowa 7, 33-130 Radłów oraz dostarczane do siedziby Zamawiającego.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
11. Warunki umowy.
Warunki umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
12. Informacje o formalnościach.
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz
nie podlega wykluczeniu z postepowania, a także którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza.
Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.252) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania.
3) W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.

Kontakt:
Osobą do kontaktu w zakresie niniejszego zamówienia, jest w sprawach dotyczących
przedmiotu zamówienia - Alina Więcek, tel.: 14 678 20 44, wew. 28 e-mail:
budownictwo@gminaradlow.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.