Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radłów ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów powiat: tarnowski Tel.: 14 678 - 20 - 44, wew. 28 sekretariat@gminaradlow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Radłów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 14 678 - 20 - |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zamówienia publicznego pn. ,,Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w roku 2025" Tryb udzielenia zamówienia. 1) Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych. 2) Zamówienie udzielane zgodnie z Regulaminem udzielania i wykonywania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Radłowie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000,00 złotych netto. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie na rzecz Zamawiającego projektów decyzji o warunkach zabudowy (WZ) oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP), a także projektów zmian decyzji WZ i ULICP, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2) W ofercie należy określić : - czas opracowania projektów decyzji WZ i ULICP oraz projektów zmian decyzji WZ i ULICP, - cenę za opracowanie projektów w/w decyzji i projektów ich zmian, w rozbiciu na: - cenę za projekt decyzji WZ dla budowy domów mieszkalnych do 70 m2 - cenę za projekt decyzji WZ dla pozostałych obiektów, - cenę za projekt decyzji ULICP, - cenę za projekt zmiany decyzji WZ i ULICP, - cenę za przygotowanie projektu wezwania o uzupełnienie wniosku w przypadku przekazania Wykonawcy wniosku na podstawie którego nie można przygotować decyzji projektu Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.253) Informacje o sposobie wykonania usługi oraz sposobu wprowadzanych zmian wynikłych na etapie postępowania administracyjnego (zmiany wynikające z uzgodnień), sposobu prowadzenia współpracy (odbierania zleceń, przekazywania projektów) inne informacje mające wpływ na sposób wykonania usługi - jej rozliczania, określone zostały w projekcie umowy. Dokument nr: PPI.271.01.25 Składanie ofert: Miejsce oraz termin składania ofert. 1) Ofertę składa się z: a) Formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów - Biuro Obsługi Klienta, w terminie do dnia 23.01.2025 r. do godz. 9.00. 3) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie zamówienia publicznego pn.: ,,Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w roku 2025" UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.01.2025 r. godz. 09.15. 4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) Kryterium Cena - max. 70 pkt. (oferta z najwyższą ceną otrzyma 70pkt.), CN KC = ----------------- X 70 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) COB Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena COB - cena zaoferowana w ofercie badanej 2) Czas opracowania projektu decyzji lub projektu zmiany decyzji - 30 pkt. a. Do 1 tygodnia od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 30 pkt. b. Do 2 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 25 pkt. c. Do 3 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 10 pkt. d. Do 4 tygodni od dnia odbioru dokumentów od Zamawiającego - 0 pkt. Uwaga: dotyczy terminu na opracowanie projektu decyzji WZ (z wyłączeniem projektów dla budowy domów mieszkalnych do 70 m2, dla których termin określono na 1 tydzień, jako niezmienny warunek zamówienia) i ULICP oraz ich zmian. 3) Cena obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) W formularzu ofertowym Wykonawca ponad ryczałtowe ceny jednostkowe za wykonanie kolejno projektu decyzji WZ i ULICP oraz projektu zmiany decyzji WZ i ULICP, określi także całkowitą szacunkową cenę, za realizację zamówienia przyjmując kolejno ilości: a) Projekt decyzji WZ - 200 szt., b) Projekt decyzji WZ dla budowy domów mieszkalnych do 70 m2 - 10 szt., c) Projekt decyzji ULICP - 15 szt. d) Projekt zmiany decyzji WZ i ULICP - 15 szt. e) Projekt wezwania o uzupełnienie wniosku - 20 szt. 8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.25a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności wymaganej przepisami prawa, w celu realizacji przedmiotu zapytania ofertowego, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie niniejszych przesłanek tj: ? w stosunku do których otwarto likwidację, ? w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309 ze zm.) lub ? którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 ze zm.), Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego. 9. Płatność. 1) Wykonawcy przysługiwać będzie za wykonane zamówienia wynagrodzenie szacunkowej jego wysokości, określone w ofercie Wykonawcy. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za wykonanie usług. 2) Wynagrodzenie będzie płatne raz na kwartał. 3) Ostateczna wartość wynagrodzenia należnego wykonawcy w danym okresie rozliczeniowym, ustalona zostanie jako iloczyn rzeczywiście sporządzonych projektów decyzji WZ, ULICP oraz zmian tychże decyzji oraz ryczałtowych cen jednostkowych za ich sporządzenie, określonych w ofercie wykonawcy (Formularzu ofertowym). Łączne wynagrodzenie nie może przekroczyć całkowitej szacunkowej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie wykonawcy. 4) Faktury wystawiane będą w następujący sposób Nabywca - Gmina Radłów, z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, NIP 873-10-01-716, Odbiorca - Urząd Miejski w Radłowie, ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów oraz dostarczane do siedziby Zamawiającego. 5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 11. Warunki umowy. Warunki umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 12. Informacje o formalnościach. 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postepowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Oznaczenie sprawy: PPI.271.01.252) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania. 3) W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania. Kontakt: Osobą do kontaktu w zakresie niniejszego zamówienia, jest w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Alina Więcek, tel.: 14 678 20 44, wew. 28 e-mail: budownictwo@gminaradlow.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025