dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie odtworzenia pierwotnej bryły budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radłów ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów powiat: tarnowski inwestycje@gminaradlow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Radłów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dotyczące realizacji zamówienia pn. 1. ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia publicznego pn. ,,Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo Parkowego w Radłowie - etap I" Opis przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. ,,Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo Parkowego w Radłowie - etap I" 1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wykonuje swoje zadania w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego, oraz art.37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840)/art. 37c/ 2. W skład nadzorowanych robót wchodzą roboty budowlane szczegółowo opisane w dokumentacji: Kosztorys ofertowy wykonawcy robót budowlanych, sporządzony na bazie przedmiaru robót. ( załącznik nr 3) IV. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy. 1. Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351),oraz art.37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840)/art. 37c/. 2. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. 3. Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej. 4. Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów. 5. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją. 6. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 7. Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8. Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 10. Udział w odbiorach robót. 11. Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy. 12. Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych. 13. Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp. 14. Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót. 15. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, Urząd Ochrony Zabytków i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 16. Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych. 17. Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego. 18. W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. 19. Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez Wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. 20. Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.21. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 22. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego. 23. Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji. 24. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia. 25. Ustala się co najmniej 2 pobyty w tygodniu Inspektora Nadzoru na budowie w okresie realizacji zadania inwestycyjnego i nie mniej niż 8 pobytów w ciągu miesiąca. Ponadto na wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru będzie dostępny na budowie w terminie 4 godzin od otrzymania wiadomości o potrzebie pobytu. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przeszkody w wykonaniu obowiązku pobytu na budowie, Inspektor Nadzoru wyznaczy zastępczego Inspektora Nadzoru, który posiada uprawnienia budowlane właściwie dla nadzorowanych robót budowlanych. Zastępczy Inspektor Nadzoru powiadomi o zastępstwie Zamawiającego oraz okaże pisemne upoważnienie od Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za całość nadzoru, w tym za nadzór sprawowany przez inspektora zastępczego. Wszelkie wpisy do dziennika budowy dokonane przez inspektora zastępczego, Inspektor Nadzoru musi potwierdzić własnoręcznym wpisem. CPV: 71520000-9, 71247000-1 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2025 r. o godz. 10:05, w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa7, 33-130 Radłów. Specyfikacja: 3. Materiały pomocnicze do wyceny z postepowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót : https://bip.malopolska.pl/umradlow,a,2539678,odtworzenie-pierwotnej-bryly- budynku-domu-ogrodnika-z-roku-1860-1880-w-ramach-rewitalizacji-zespolu-.html Składanie ofert: 1. Oferta składa się z: a) Formularza ofertowego którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 22.01.2025. r. do godz. 10.00: 1) w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie w następujący sposób:a) w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów - Biuro Obsługi Klienta osobiście, pocztą lub kurierem. 3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie zamówienia publicznego pn.: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia publicznego pn. ,,Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo Parkowego w Radłowie - etap I" UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 22.01.2025 r. godz. 10.05. Miejsce i termin realizacji: V. Wymagany termin realizacji zamówienia. 1) Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy 2) Zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w terminie do 15.12.2025 roku. 3) Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności w ramach nadzoru, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu, do czasu faktycznego zakończenia realizacji zadania. Wymagania: 4. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotową wymienioną w ust. 3 powyżej dokumentacją, w celu prawidłowego ustalenia ceny oferty. VI. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę: a) cena (cena brutto) - waga 100 % - 100 punktów 2) Sposób dokonywania oceny: a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena": Pc = (Cbn /Cb) x 100 punktów Gdzie: Pc - liczba punktów Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto; Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru oferty. 5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określony przez Zamawiającego ofert dodatkowych. VII. Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku: o złoży stosowne oświadczenie w Formularzu ofertowym oraz o wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: o Inspektorem Koordynatorem - Kierownik Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (1 osoba), posiadającym: ? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz z art.37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840)/art. 37c/ lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, ? wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym oraz związanego z nim wykazu osób. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalnościach przez tę samą osobę. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w różnych specjalnościach. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646). Zamawiający, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: ? uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalnościach o których mowa powyżej, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz ? zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ? Uprawnienia wynikające z art.37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840)/art. 37c/ Nie doręczenie Zamawiającemu przedmiotowych dokumentów, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od podpisania umowy.b) a) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. c) c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania: a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w celu wykazania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży stosowne oświadczenie w Formularzu ofertowym. d) t Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli stwierdzone zostaną błędy lub okoliczności, mające wpływ na prawidłowość postępowania lub realizację przedmiotu zamówienia lub jeżeli nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą robót budowlanych. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca określi w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) cenę brutto za wykonanie zamówienia. 2. Podana cena posiada charakter ryczałtowy, i pozostaje niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 2. IX. Płatność. 1. Wykonawcy przysługiwać będzie za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie w wysokości określonej w ofercie. 2. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury/rachunku w 4 równych ratach. Wynagrodzenie określone w ofercie podzielone zostanie na 4 równe części. 3. Faktury/rachunki wystawiane będą nie częściej niż raz w miesiącu, z zastrzeżeniem, że pierwsza faktura/rachunek wystawiona zostanie najwcześniej po upływie miesiąca od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze/rachunku Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za wykonanie dostawy. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. XI. Warunki umowy Warunki umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. XII. Informacje o formalnościach: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi za pomocą poczty elektronicznej, wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postepowaniu o wynikach postępowania. 3) W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania. Kontakt: IV. Osobą do kontaktu w zakresie niniejszego zamówienia, jest: 1) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Janicki Andrzej, e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl 2) w sprawach proceduralnych - Tadeusz Głowacki, e-mail: glowackit@gminaradlow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025