Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dębnica Kaszubska ks. Antoniego Kani 76-248 Dębnica Kaszubska powiat: słupski przetargi@debnicakaszubska.eu |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Dębnica Kaszubska |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia w ramach projektu ,,Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska" Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - DOSTAWA sprzętu muzycznego 1) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych. 2) Gitara elektryczna, 3) Keyboard, 4) Pianino cyfrowe, 5) Mikrofon pojemnościowy dla chórzystów, 6) Statyw mikrofonowy o stabilnej konstrukcji, 7) Stojak na gitarę, 8) Futerał na gitarę czarny, 9) Dzwonki cymbałki szkolne, 10) Przenośny zestaw sceniczny. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do SWZ Zadanie 2 - DOSTAWA sprzętu sportowego 1) Step do aerobiku, 2) Wstążka gimnastyczna akrobatyczna, 3) Satynowe wstążki do tańca, 4) Pompony profesjonalne dla cheerleaderek, 5) Różowy Strój Cheerleaderka dla dziewczynek, 6) Przejezdny stojak na piłki wszelkiego typu, 7) Stanowisko sędziowskie do siatkówki, 8) Uchwyt do tenisa stołowego z siatką, 9) Piłka siatkowa, 10) Piłka koszykowa brązowa, 11) Rękawki siatkarskie, 12) Nakolanniki niebieskie, 13) Koszulka sportowa, 14) Strój siatkarski damski, 15) Strój piłkarski męski, 16) Piłka ręczna, 17) Rakietka do ping ponga, 18) Torba medyczna z zawartością. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do SWZ Zadanie 3 - DOSTAWA pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć przyrodniczych, matematycznych, językowych, humanistycznych, logopedycznych oraz z zakresu indywidualizacji. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do SWZ. Zadanie 4 - DOSTAWA tablic wraz z akcesoriami 1) Biała tablica metalowa I, 2) Przybory tablicowe magnetyczne z tablicą ścienną do powieszenia, 3) Biała tablica metalowa II. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.4. do SWZ. Zadanie 5 - DOSTAWA ścianki działowej 1) Ścianka działowa - przenośna. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.5. do SWZ. Zadanie 6 - DOSTAWA namiotów i stołów cateringowych 1) Namiot ekspresowy dla szybkiego i łatwego użycia, 2) Zestaw cateringowy stół + 2 ławki, 3) Stół cateringowy 122 cm składany w walizkę. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.6. do SWZ. Zadanie 7 - DOSTAWA podłogi interaktywnej 1) Podłoga interaktywna, 2) Pakiet kodowanie szkoła podstawowa - gry i aplikacje do połogi interaktywnej, 3) Pakiet reawalidacja i terapia - gry i aplikacje do podłogi interaktywnej, 4) Pakiet język angielski - gry i aplikacje do podłogi interaktywnej, 5) Pakiet rozwój mózgu - gry i aplikacje do podłogi interaktywnej, 6) Mata poliwinylowa do podłogi interaktywnej. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.7. do SWZ. Zadanie 8 - DOSTAWA sprzętu EEG Biofeedback wraz z materiałami pomocniczymi, szkoleniem personelu i pomocy dydaktycznych 1) Urządzenia Biofeedback. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5.8. do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 33158200-4 Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechaniczne 33156000-8 Przyrządy do testów psychologicznych 33124100-6 Urządzenia diagnostyczne CPV: 37000000-8, 37400000-2, 37440000-4,18412000-0,33141620-2, 39162100-6, 39162110-9,37524100-8, 30195900-1, 30195700-9 Dokument nr: 2025/BZP 00031975, RPI.271.2.2025.JD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d749e8c2-be27-4881-8431-5239e597a6c3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 7.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 7.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ 7.5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7.6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7.7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7.9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 7.10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@debnicakaszubska.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 7.11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 7.12. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w pkt 38 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta została w pkt 38 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025