Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa, instalacja na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, instalacja na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu oraz przeprowadzenie szkolenia

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzynarodowa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Sołtysowicka 19b
51-168 Wrocław
powiat: Wrocław
71 324 68 42
agrzaba@msl.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211360
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 71 324 68 42
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 02/01/BCU/2025 dotyczące dostawy, instalacji na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker oraz przeprowadzenie szkolenia z użytkowania symulacji ww. maszyn w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy w dobie wyzwań Zielonego Ładu, zrównoważonego rozwoju i zmian technologicznych"
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 -

Część 1
symulacja suwnicy bramowej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker oraz przeprowadzenie szkolenia z użytkowania symulacji ww. maszyn w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy w dobie wyzwań Zielonego Ładu, zrównoważonego rozwoju i zmian technologicznych" zgodnie z szczegółową specyfikacją stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.Do przedmiotu zamówienia dochodzi:
- okablowanie, elementy prawdziwych maszyn
- udzielenie gwarancji na okres min. 24 m-cy
- udzielenie licencji bezterminowej na oprogramowanie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia
- uruchomienie stanowiska do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker
- szkolenie z użytkowania stanowiska do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker w wymiarze co najmniej 8h lecz nie więcej niż 16h dla co najmniej 4 pracowników Zamawiającego,

CPV: 39294000-9, 72500000-0, 80500000-9

Dokument nr: 2025-6336-211360, 02/01/BCU/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-23
1. Ofertę należy przekazać wraz z załącznikami za pomocą Bazy Konkurencyjności.
3. Oferty należy dostarczyć do 23.01.2025 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01
Miejsce dostawy :
Budynek Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Ul. Sołtysowicka 19B
Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia - do 10 tygodni od podpisania umowy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Psie Pole
Miejscowość
Wrocław

Wymagania:
W przypadku ujęcia w ww. dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Do wszystkich nazw własnych dodano zapis lub równoważne. Tam, gdzie w dokumentacji wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zapytania ofertowego.
W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu wymaganego przez Zamawiającego. Wykonawca powinien przedstawić specyfikację proponowanego równoważnego produktu w języku polskim.
Gwarancja:
Min. 24 miesięcy
Termin i sposób składania oferty
2. Do formularza ofertowego należy załączyć:
9. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 - formularzem ofertowym i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wymagane załączniki:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie dotyczące podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014z dnia 31 lipca 2014 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
- Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę;
- Specyfikację techniczną oferowanego rozwiązania .
W celach weryfikacji ofert specyfikacja techniczna oferowanego rozwiązania musi zawierać nazwy producentów. Oferty zawierające sam opis zostaną odrzucone. Jeżeli założenia licencji oprogramowania wymagają posiadania fizycznego poświadczenia legalności, należy takie bezwzględnie dostarczyć.
Decyduje data wpływu oferty poprzez Bazę Konkurencyjności.
4. Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie i godzinie zostaną odrzucone bez rozpatrywania i nie będą podlegać ocenie.
5. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę - osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Okres gwarancji
24
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługi objęte niniejszym zapytaniem, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu w następujących sytuacjach:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy;
- zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia;
- zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają jej realizację, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia;
- w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w Zapytaniu, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
- w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Wynagrodzenia objętego fakturą wystawioną po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie ze stron.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku ujawnienia okoliczności, które nie były znane na etapie postępowania oraz podpisywania umowy, a które miały wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to wprowadzenia w błąd lub przedstawienia przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji na każdym etapie postępowania i podpisywania umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywa się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywa się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie sprzętu do symulacji wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 80 tys. PLN każda.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym spełnia następujące warunki:
1) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 - formularzem ofertowym i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wymagane załączniki:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie dotyczące podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
- Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę;
- Specyfikację techniczną oferowanego rozwiązania .
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z postępowania wykluczone będą osoby powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji.
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
e) pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych.
2. Dodatkowo z postępowania zostaną wykluczeniu Wykonawcy w przypadku wystąpienia konfliktu interesów. Przez konflikt interesów rozumie się w szczególności okoliczności powstałe w związku z interesem ekonomicznym, przynależnością partyjną lub narodową, więziami rodzinnymi lub uczuciowymi, lub wszelkimi innymi istotnymi powiązaniami lub wspólnymi interesami.
Brak powiązań Wykonawcy z Zamawiającym oraz brak konfliktu interesów będą weryfikowane na podstawie oświadczenia o braku powiązań, dołączonego do oferty (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
3. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy wskazani w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie,
Brak powiązań z Federacją Rosyjską będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia dotyczącego podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-14
Data ostatniej zmiany
2025-01-14 13:31:16

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt)
Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:
C = Cmin/Cb x 100 pkt
Gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cb - cena brutto oferty badanej.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Grząba-Lipka
tel.: 71 324 68 42
e-mail: agrzaba@msl.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.