Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, instalacja na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu oraz przeprowadzenie szkolenia |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzynarodowa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu Sołtysowicka 19b 51-168 Wrocław powiat: Wrocław 71 324 68 42 agrzaba@msl.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211360 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 324 68 42 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 02/01/BCU/2025 dotyczące dostawy, instalacji na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker oraz przeprowadzenie szkolenia z użytkowania symulacji ww. maszyn w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy w dobie wyzwań Zielonego Ładu, zrównoważonego rozwoju i zmian technologicznych" Powstaje w kontekście naboru POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Część 1 symulacja suwnicy bramowej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja na gotowej platformie symulacyjnej elementów pojazdów wraz z oprogramowaniem do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker oraz przeprowadzenie szkolenia z użytkowania symulacji ww. maszyn w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy w dobie wyzwań Zielonego Ładu, zrównoważonego rozwoju i zmian technologicznych" zgodnie z szczegółową specyfikacją stanowiącą Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2.Do przedmiotu zamówienia dochodzi: - okablowanie, elementy prawdziwych maszyn - udzielenie gwarancji na okres min. 24 m-cy - udzielenie licencji bezterminowej na oprogramowanie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia - uruchomienie stanowiska do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker - szkolenie z użytkowania stanowiska do symulacji suwnicy bramowej RTG i pojazdu typu reachstacker w wymiarze co najmniej 8h lecz nie więcej niż 16h dla co najmniej 4 pracowników Zamawiającego, CPV: 39294000-9, 72500000-0, 80500000-9 Dokument nr: 2025-6336-211360, 02/01/BCU/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-23 1. Ofertę należy przekazać wraz z załącznikami za pomocą Bazy Konkurencyjności. 3. Oferty należy dostarczyć do 23.01.2025 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsce dostawy : Budynek Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Ul. Sołtysowicka 19B Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia - do 10 tygodni od podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Psie Pole Miejscowość Wrocław Wymagania: W przypadku ujęcia w ww. dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Do wszystkich nazw własnych dodano zapis lub równoważne. Tam, gdzie w dokumentacji wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zapytania ofertowego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu wymaganego przez Zamawiającego. Wykonawca powinien przedstawić specyfikację proponowanego równoważnego produktu w języku polskim. Gwarancja: Min. 24 miesięcy Termin i sposób składania oferty 2. Do formularza ofertowego należy załączyć: 9. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 - formularzem ofertowym i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wymagane załączniki: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego); - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego); - Oświadczenie dotyczące podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014z dnia 31 lipca 2014 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego); - Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę; - Specyfikację techniczną oferowanego rozwiązania . W celach weryfikacji ofert specyfikacja techniczna oferowanego rozwiązania musi zawierać nazwy producentów. Oferty zawierające sam opis zostaną odrzucone. Jeżeli założenia licencji oprogramowania wymagają posiadania fizycznego poświadczenia legalności, należy takie bezwzględnie dostarczyć. Decyduje data wpływu oferty poprzez Bazę Konkurencyjności. 4. Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie i godzinie zostaną odrzucone bez rozpatrywania i nie będą podlegać ocenie. 5. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę - osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Okres gwarancji 24 Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługi objęte niniejszym zapytaniem, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu w następujących sytuacjach: - zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; - zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; - zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają jej realizację, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; - w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w Zapytaniu, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością. - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Wynagrodzenia objętego fakturą wystawioną po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie ze stron. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku ujawnienia okoliczności, które nie były znane na etapie postępowania oraz podpisywania umowy, a które miały wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to wprowadzenia w błąd lub przedstawienia przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji na każdym etapie postępowania i podpisywania umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Ocena spełnienia tego warunku odbywa się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Ocena spełnienia tego warunku odbywa się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie sprzętu do symulacji wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 80 tys. PLN każda. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym spełnia następujące warunki: 1) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 - formularzem ofertowym i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wymagane załączniki: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego); - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego); - Oświadczenie dotyczące podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego); - Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę; - Specyfikację techniczną oferowanego rozwiązania . Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z postępowania wykluczone będą osoby powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, e) pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych. 2. Dodatkowo z postępowania zostaną wykluczeniu Wykonawcy w przypadku wystąpienia konfliktu interesów. Przez konflikt interesów rozumie się w szczególności okoliczności powstałe w związku z interesem ekonomicznym, przynależnością partyjną lub narodową, więziami rodzinnymi lub uczuciowymi, lub wszelkimi innymi istotnymi powiązaniami lub wspólnymi interesami. Brak powiązań Wykonawcy z Zamawiającym oraz brak konfliktu interesów będą weryfikowane na podstawie oświadczenia o braku powiązań, dołączonego do oferty (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). 3. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy wskazani w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, Brak powiązań z Federacją Rosyjską będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia dotyczącego podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-14 Data ostatniej zmiany 2025-01-14 13:31:16 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt) Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru: C = Cmin/Cb x 100 pkt Gdzie: Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów Cb - cena brutto oferty badanej. Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Grząba-Lipka tel.: 71 324 68 42 e-mail: agrzaba@msl.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025