Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Obserwacja terenów, na których występują masowe ruchy ziemi oraz terenów zagrożonych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obserwacja terenów, na których występują masowe ruchy ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD POWIATU ZGIERSKIEGO
ul. Sadowa 6a
95-100 Zgierz
powiat: zgierski
tel. (42) 288 81 00, fax (42) 719 08 16, 42 288-82-36 oraz 42 288-82-31
zarzad@powiat.zgierz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (42) 288 81 00,
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usługi, której wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 130 000 złotych
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pod nazwą ,,Obserwacja terenów, na których występują masowe ruchy ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi -powiat zgierski, województwo łódzkie".
I. Opis przedmiotu zamówienia :
Zamówienie obejmuje:
1. Przeprowadzenie obserwacji terenów, na których występują masowe ruchy ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi na obszarze powiatu zgierskiego, woj. łódzkie - metoda wizji w terenie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 grudnia 2020 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz. U. z 2020 r. poz. 2270 ).
2. Sporządzenie protokołów obserwacji terenów na których występują ruchy masowe ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ww. rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi.
3. Dokonanie aktualizacji kart rejestracyjnych terenów, w przypadku stwierdzenia podczas obserwacji zmian wynikających z aktywności terenów, na których występują masowe ruchy ziemi lub terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi.
4. Wprowadzenie do bazy danych Systemu Osłony Przeciwosuwiskowej SOPO Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zaktualizowanych kart rejestracyjnych terenów, na których występują ruchy masowe ziemi oraz zaktualizowanych kart rejestracyjnych terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi (w przypadku konieczności zaktualizowania kart).
Zadanie winno być realizowane zeodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 04 srudnia 2020 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz.U. z 2020 r. poz. 2270).
II. Zakres i forma przekazania przedmiotu zamówienia:
1. Protokoły obserwacji terenów na których występują ruchy masowe ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi zgodnie z załącznikiem nr 3 rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie ruchów masowych ziemi - 2 egz. wydruku + 1 egz. CD lub inny nośnik elektroniczny
2. Zaktualizowane karty rejestracyjne terenów na których występują ruchy masowe ziemi oraz zaktualizowane karty rejestracyjne terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi, w przypadku stwierdzenia podczas obserwacji zmian wynikających z aktywności tych terenów - 2 egz. wydruku + 1 egz. CD lub inny nośnik elektroniczny.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru oferty i jest on zależny od wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia prac, łącznie ze sporządzeniem dokumentów będących przedmiotem zamówienia oraz przekazaniem przedmiotu zamówienia do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie wskazanym w ofercie.
Ostateczny odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń do wykonanego przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: OS.641.1.2025.GS/2

Otwarcie ofert: 5. Oferty zostaną otwarte w dniu 23.01.2025r. w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Sadowej 6A, 95-100 Zgierz, pokój 209.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu Ul. Sadowej 6A, 95-100 Zgierz lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera nie później niż do 22.01.2025r. (liczy się data wpływu do Urzędu).

Wymagania:
Zamówienie realizowane poniżej kwoty, o której mowa w art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 1320).
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
2. Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
,,Obserwacja terenów, na których występują masowe ruchy ziemi oraz terenów zagrożonych masowymi ruchami ziemi - powiat zgierski, województwo łódzkie".
oraz
,,Nie otwierać przed dniem 22.01.2025r. "
3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
4. Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda złożona koperta zostanie opatrzona adnotacją określającą termin jej złożenia. Do czasu otwarcia kopert będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.
6. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
VII. Kryteria wyboru oferty
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) kryterium CENA OFERTY - cena oferty brutto, za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazana w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) kryterium TERMIN WYKONANIA wskazany przez Wykonawcę w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku;
3. Opis kryteriów/znaczenie:
CENA OFERTY 60% waga udział w ocenie 60 pkt
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 40% waga udział w ocenie 40 pkt
1) CENA OFERTY (CO) - kryterium będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia złożonej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), na którą składają się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę, obliczonej zgodnie z zasadami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom w kryterium - CENA OFERTY odbywać się będzie wg następującej zasady:
CBON
CO = -------------------x 60 pkt
CBOB
gdzie:
CBON -cena brutto oferty najkorzystniejszej CBOB - cena brutto oferty badanej
CO - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - cena oferty
W ramach kryterium CO Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać termin w jakim deklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie.
Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej zasady: w ramach kryterium termin wykonania Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca, który zaoferuje w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wykonanie przedmiotu zamówienia do:
1) 30.06.2025r. - otrzyma 40 pkt;
2) 31.07.2025r. -- otrzyma 30 pkt;
3) 29.08.2025r. - otrzyma 20 pkt.
1. Za najwcześniejszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmuje termin 30.06.2025r.
2. Natomiast za maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmuje termin 29.08.2025r.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje realizację zamówienia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 29.08.2025r. zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Wykonawca może zaoferować realizację wskazanego wyżej zakresu zamówienia w terminie krótszym niż 30.06.2025r. jednakże w takim przypadku Wykonawca uzyska nie więcej niż maksymalną liczbę punktów w przedmiotowym kryterium tj. 40 pkt.
3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w sposób czytelny, nie budzący wątpliwości w treści formularza ofertowego, oświadczenie woli w zakresie wskazanych kryteriów. W przypadku, gdy Wykonawca, nie wpisze, wykreśli, zmieni wartość ocenianego parametru lub w inny sposób utrudni prawidłowe odczytanie oświadczenia woli w zakresie kryteriów określonych przez Zamawiającego, jego oferta otrzyma w danym kryterium - 0 pkt.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans maksymalnej liczby, przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
B = CO + TW
gdzie:
B - suma punktów badanej oferty przy zastosowanych kryteriach
CO - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - CENA OFERTY
TW - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i terminu wykonania zamówienia, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, w celu uzyskania jednej najkorzystniejszej oferty.
VIII. Postanowienia końcowe
a) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe. Zmienione zapytanie ofertowe Zamawiający umieści na stronie internetowej www.powiatzgierski.bip.net.pl;
b) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym;
c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
d) Zamawiający przed podpisaniem umowy może unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny;
e) o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający za pośrednictwem poczty e-mail zawiadomi wszystkich oferentów biorących udział w postępowaniu. Informację o dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zamieści ponadto na stronie internetowej www.powiatzgierski.bip.net.pl:
f) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie niezwłocznie poinformowany o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Kontakt:
Szczegółowe informację na temat przedmiotu zapytania można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz oraz telefonicznie pod numerem 42 288-82-36 oraz 42 288-82-31.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.