Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont odcinka jezdni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont odcinka jezdni

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel. (62) 59 85 206
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 59 85 206
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty cenowej na remont odcinka jezdni
ul. Piotra Sulisławskiego w Kaliszu wraz z wykonaniem powierzchniowego utrwalenia przy użyciu
emulsji asfaltowej i grysów.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ rozebranie istniejącej nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z wywozem i utylizacją gruzu,
2/ wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 15 cm przy użyciu rozściełacza,
3/ wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów frakcji
2/5 mm wbudowanych za pomocą kombajnu,
4/ wykonanie oraz uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.
UWAGA 1!
W ofercie należy uwzględnić:
1/ koszt wywozu i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki i nie nadających się
do ponownego wbudowania,
2/ koszt oznakowania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie
szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r.,
Nr 220, poz. 2181 ze zmianami) oraz wykonanym i zatwierdzonym przez tut. Zarząd projektem
organizacji ruchu na czas trwania robót.
UWAGA 2!
1/ Roboty należy wykonać przy temperaturze otoczenia powyżej 20oC.
2/ Nie dopuszcza wykonywania nawierzchni z destruktu oraz powierzchniowego utrwalenia
podczas opadów deszczu.
3/ Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem
zamówienia.

Dokument nr: ZP.271.10.2.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.01.2025r. o godz. 14:10.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 22.01.2025r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego
ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia ustala się: od dnia 12.05.2025r. do dnia 30.06.2025r.,
z zastrzeżeniem, iż czas trwania robót od dnia ich rozpoczęcia do zakończenia nie może
przekroczyć 7 dni.

Wymagania:
3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie jednej roboty budowlanej
polegającej na powierzchniowym utrwaleniu z użyciem emulsji i grysu z zakresem
min. 1.000 m2.
2/ udzielą rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty budowlane - 24 miesiące od daty odbioru
końcowego,
3/ zaakceptują termin realizacji zamówienia,
4/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.
4. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert.
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
1/ Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z załącznikami do Zaproszenia (stanowiącymi jego
integralną część), o których mowa w pkt 2 w celu dokonania prawidłowej wyceny robót
związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
2/ W przypadku, gdyby zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym nie obejmował pełnego
zakresu wynikającego z przedmiaru robót, a także wszelkie inne rozbieżności, Wykonawca jest
zobowiązany zgłosić Zamawiającemu na etapie obliczania ceny oferty i przygotowania oferty.
3/ Konsekwencje nie zgłoszenia Zamawiającemu i nie uwzględnienia w obliczeniu ceny oferty,
rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Zaproszenia,
przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, ponosi Wykonawca i z tego tytułu nie może
dochodzić wynagrodzenia za te roboty. Wyjątek stanowią roboty nieujęte w przedmiarze
robót, a których konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji zadania.
4/ Cena ofertowa, podana w ,,Formularzu oferty", powinna być wyliczona w oparciu o kosztorys
ofertowy (ślepy). Zaleca się obliczenie ceny metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą
na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych kosztorysem ofertowym (ślepym) jako
sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen
jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru:
Wk = ?L x Cj
gdzie:
Wk - oznacza wartość kosztorysową robót,
L - oznacza liczbę jednostek przedmiarowych robót,
Cj - oznacza cenę jednostkową dla ustalonych jednostek
przedmiarowych.
Podatek od towarów i usług /VAT/ należy doliczyć do końcowej wartości kosztorysowej robót
kosztorysu, a następnie łączną wartość brutto należy wpisać w pkt 1 ,,Formularza oferty".
5/ Kosztorys ofertowy (ślepy) określa opis robót i wskazuje czynności, które należy uwzględnić
w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych
robót wynikające z obliczeń.
6/ Przywołane w kosztorysie ofertowym (ślepym) podstawy wycen katalogowych służą jedynie
uszczegółowieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót.
7/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania,
w tym m.in.: koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, roboty towarzyszące i tymczasowe,
koszty zorganizowania i utrzymania placu budowy oraz ew. koszty oczyszczenia, segregacji i
palet niezbędnych do składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego
wbudowania.
8/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne
składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej.
9/ W kosztorysie ofertowym muszą być wycenione wszystkie pozycje, co oznacza podanie ceny
jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji kosztorysów.
10/ Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością jedynie do dwóch miejsc po przecinku,
dokonując ewentualnych zaokrągleń według zasad matematycznych.
11/ Na cenę oferty składa się suma wartości robót budowlanych wyliczona na podstawie
kosztorysu ofertowego.
6.
Kryterium oceny ofert - cena 100%.
1/ Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
2/ Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt, każda następna oferta otrzyma
liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
liczoną według wzoru:
Cena oferty najniższej x 100
Liczba punktów oferty badanej = ---------------------------------------
Cena oferty badanej
7. Oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty (wypełnić załączony druk),
2/ kosztorys ofertowy (wypełnić załączony druk),
3/ doświadczenie zawodowe wraz z dowodami* potwierdzającymi spełnienie wymagań
określonych w pkt-cie 3.1/ zapytania ofertowego oraz że zostały one wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wypełnić załączony druk),
4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert**.
* w przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany
do załączenia dowodów
** z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych
(np.: NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych
8. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy,
opatrzonej napisem: ,,Oferta na remont odcinka jezdni ul. Piotra Sulisławskiego w Kaliszu wraz
z wykonaniem powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów.".
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 7.1. zapytania ofertowego,
2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 9 zapytania ofertowego,
3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
11. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa
na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
12. Informacje dodatkowe.
1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania
ich ponownego badania i oceny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania
do niniejszego postępowania.
4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.
13. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu
zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie
kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się:
listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust.
1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub
art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj.
5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający
zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze
środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający
może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Marcin Łakomiak - tel. (62) 59 85 206
2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59 85 209

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.