dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont odcinka jezdni |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43 62-800 Kalisz powiat: Kalisz tel. (62) 59 85 206 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (62) 59 85 206 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty cenowej na remont odcinka jezdni ul. Piotra Sulisławskiego w Kaliszu wraz z wykonaniem powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ rozebranie istniejącej nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z wywozem i utylizacją gruzu, 2/ wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 15 cm przy użyciu rozściełacza, 3/ wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm wbudowanych za pomocą kombajnu, 4/ wykonanie oraz uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. UWAGA 1! W ofercie należy uwzględnić: 1/ koszt wywozu i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki i nie nadających się do ponownego wbudowania, 2/ koszt oznakowania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., Nr 220, poz. 2181 ze zmianami) oraz wykonanym i zatwierdzonym przez tut. Zarząd projektem organizacji ruchu na czas trwania robót. UWAGA 2! 1/ Roboty należy wykonać przy temperaturze otoczenia powyżej 20oC. 2/ Nie dopuszcza wykonywania nawierzchni z destruktu oraz powierzchniowego utrwalenia podczas opadów deszczu. 3/ Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Dokument nr: ZP.271.10.2.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.01.2025r. o godz. 14:10. Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 22.01.2025r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro). Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia ustala się: od dnia 12.05.2025r. do dnia 30.06.2025r., z zastrzeżeniem, iż czas trwania robót od dnia ich rozpoczęcia do zakończenia nie może przekroczyć 7 dni. Wymagania: 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy: 1/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie jednej roboty budowlanej polegającej na powierzchniowym utrwaleniu z użyciem emulsji i grysu z zakresem min. 1.000 m2. 2/ udzielą rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty budowlane - 24 miesiące od daty odbioru końcowego, 3/ zaakceptują termin realizacji zamówienia, 4/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur. 4. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert. 5. Opis sposobu obliczenia ceny: 1/ Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z załącznikami do Zaproszenia (stanowiącymi jego integralną część), o których mowa w pkt 2 w celu dokonania prawidłowej wyceny robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2/ W przypadku, gdyby zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym nie obejmował pełnego zakresu wynikającego z przedmiaru robót, a także wszelkie inne rozbieżności, Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu na etapie obliczania ceny oferty i przygotowania oferty. 3/ Konsekwencje nie zgłoszenia Zamawiającemu i nie uwzględnienia w obliczeniu ceny oferty, rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Zaproszenia, przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, ponosi Wykonawca i z tego tytułu nie może dochodzić wynagrodzenia za te roboty. Wyjątek stanowią roboty nieujęte w przedmiarze robót, a których konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji zadania. 4/ Cena ofertowa, podana w ,,Formularzu oferty", powinna być wyliczona w oparciu o kosztorys ofertowy (ślepy). Zaleca się obliczenie ceny metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych kosztorysem ofertowym (ślepym) jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru: Wk = ?L x Cj gdzie: Wk - oznacza wartość kosztorysową robót, L - oznacza liczbę jednostek przedmiarowych robót, Cj - oznacza cenę jednostkową dla ustalonych jednostek przedmiarowych. Podatek od towarów i usług /VAT/ należy doliczyć do końcowej wartości kosztorysowej robót kosztorysu, a następnie łączną wartość brutto należy wpisać w pkt 1 ,,Formularza oferty". 5/ Kosztorys ofertowy (ślepy) określa opis robót i wskazuje czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikające z obliczeń. 6/ Przywołane w kosztorysie ofertowym (ślepym) podstawy wycen katalogowych służą jedynie uszczegółowieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót. 7/ Oferowane ceny jednostkowe robót muszą uwzględniać wszystkie koszty wykonania zadania, w tym m.in.: koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, roboty towarzyszące i tymczasowe, koszty zorganizowania i utrzymania placu budowy oraz ew. koszty oczyszczenia, segregacji i palet niezbędnych do składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania. 8/ W kosztorysie ofertowym nie mogą występować dodatki i upusty oraz ewentualnie inne składniki kalkulacyjne poza tymi, które wynikają z formuły kalkulacyjnej. 9/ W kosztorysie ofertowym muszą być wycenione wszystkie pozycje, co oznacza podanie ceny jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji kosztorysów. 10/ Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością jedynie do dwóch miejsc po przecinku, dokonując ewentualnych zaokrągleń według zasad matematycznych. 11/ Na cenę oferty składa się suma wartości robót budowlanych wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego. 6. Kryterium oceny ofert - cena 100%. 1/ Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. 2/ Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru: Cena oferty najniższej x 100 Liczba punktów oferty badanej = --------------------------------------- Cena oferty badanej 7. Oferta winna zawierać: 1/ formularz oferty (wypełnić załączony druk), 2/ kosztorys ofertowy (wypełnić załączony druk), 3/ doświadczenie zawodowe wraz z dowodami* potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 3.1/ zapytania ofertowego oraz że zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wypełnić załączony druk), 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert**. * w przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany do załączenia dowodów ** z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.: NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych 8. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: ,,Oferta na remont odcinka jezdni ul. Piotra Sulisławskiego w Kaliszu wraz z wykonaniem powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów.". 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert: 1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 7.1. zapytania ofertowego, 2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 9 zapytania ofertowego, 3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. 11. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy. 12. Informacje dodatkowe. 1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia. 3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania. 4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną. 6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym. 13. Klauzula informacyjna RODO. Administrator danych osobowych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Odbiorcy danych osobowych. Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Okres przechowywania danych. Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE. Prawa osób, których dane dotyczą. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1/ Marcin Łakomiak - tel. (62) 59 85 206 2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59 85 209 |
© eurobudowa.pl 2004-2025