Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Załadunek, przewóz, zważenie i rozładunek opału |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy 69-211 Wędrzyn powiat: sulęciński tel. 261 676 110 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Wędrzyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 676 110 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: Załadunek, przewóz, zważenie i rozładunek przez Wykonawcę 400 ton opału z magazynu głównego w m. Wędrzyn na odległość do 15 km do kotłowni nr 17 w m. Wędrzyn. Składanie ofert: 2. TERMIN SKŁADANIA oferty cenowej: do dnia 23.01.2025 r 09:30 Podpisaną przez upoważnioną osobę Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami proszę przesłać lub dostarczyć osobiście na adres Zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn z dopiskiem: Oferta dot. postępowania bezprzetargowego na: Załadunek, przewóz, zważenie i rozładunek przez Wykonawcę 400 ton opału z magazynu głównego w m. Wędrzyn na odległość do 15 km do kotłowni nr 17 w m. Wędrzyn - znak postępowania 11/2025 Miejsce i termin realizacji: 3. Wymagany termin realizacji : od dnia podpisania umowy do dnia 12.12.2025r. Wymagania: 4. Kryteria oceny ofert: cena; 5. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia FV wraz z protokołem końcowym odbioru usługi do siedziby Zamawiającego., 6. Szczegółowe warunki umowy przedstawiono w projekcie umowy. 7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa. Oferty składane osobiście przez Wykonawcę lub w jego imieniu będzie przyjmowała osoba upoważniona, zatrudniona w Kancelarii Jawnej w budynku nr 33 w godzinach urzędowania Zamawiającego. - od poniedziałku do czwartku w godzinach od 730 do 1500 - w piątki w godzinach od 700 do 1200 Po godzinach urzędowania Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert. Do złożonej ofert należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt 1 3. Oświadczenie składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt 3 4. Oświadczenie składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt 4 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) 6. Pełnomocnictwo dla osoby biorącej udział w składaniu oferty oraz podpisaniu umowy (jeżeli jest wymagane) 7. Kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 35 000,00 zł potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Kontakt: 8. W razie wątpliwości, co do realizacji przedmiotu zamówienia proszę o kontakt: - p. Ryszard WALCZAK, p. Dorota PARSZEWSKA tel. 261 676 110 |
© eurobudowa.pl 2004-2025