dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej PCV |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa Tel: 34 368 24 61 Fax: 34 365 12 90 sekretariat@zgm-tbs.czest.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 34 368 24 61 Fa |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: ,,Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej PCV w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oraz montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej PCV w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. 2. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca musi dostarczyć kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad nawiewniki ciśnieniowe oraz dokonać prawidłowego montażu zgodnie ze STWIOR stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Nawiewniki ciśnieniowe montowane w danym typie stolarki muszą w całym okresie obowiązywania umowy, pochodzić od tego samego producenta, który zostanie określony w ofercie Wykonawcy. 3. Zaoferowane nawiewniki ciśnieniowe muszą posiadać minimalne parametry techniczno -eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w STWIOR, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w STWIOR pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów oraz będą posiadać normy i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym. 4. Wykonawca udzieli: a) gwarancji na urządzenie nawiewnik ciśnieniowy, zgodnie z gwarancją producenta, jednakże nie może być ona krótsza niż 24 miesiące. Udzielona gwarancja nie stanowi kryterium oceny ofert; b) rękojmi i gwarancji na roboty związane z montażem nawiewników ciśnieniowych, których okresy obowiązywania nie mogą być krótsze niż 36 miesięcy. Udzielone rękojmia i gwarancja na roboty stanowi kryterium oceny oferty, które zostało opisane w pkt. IX ppkt.1.2) niniejszego Zaproszenia. W druku oferta, Wykonawca jest zobowiązany do wpisania w/w okresów rękojmi i gwarancji jakimi objęty jest przedmiot zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w druku oferty okresów rękojmi i gwarancji, o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z zaproszeniem do składania ofert. 5. Prace dotyczące montażu nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej, Wykonawca będzie wykonywał na podstawie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o.o., na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających dokładny adres lokalu i budynku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w STWIOR - załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia oraz wzorze umowy - załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 7. Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 9. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej opisanej kopercie, według poniższych wskazówek. Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2025r. o godz. 11.00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: Oferty należy składać: 1) w kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o., Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa - pokój nr 6, 2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2025r,, do godz. 10:00. 3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: OFERTA na: ,,Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej PCV w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 31.12.2025r. Wymagania: V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy, załącznik nr 1. 2. Wykaz robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem robót polegających na montażu nawiewników w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych łub użytkowych - o wartości minimalnej 9.000,00 zł netto (słownie: dziewięć tysięcy złotych), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania robót wykraczających poza zakres zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu robót należy wpisać wartość robót netto zgodnych z zakresem zamówienia. 3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 4. Kalkulację cen jednostkowych (kosztorys ofertowy jednostkowy) w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z) sporządzony na podstawie wykazów robót - załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia. 5. Wykaz cen jednostkowych robót sporządzony zgodnie ze wzorem załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia (ceny jednostkowe ryczałtowe winny zawierać czynniki cenotwórcze, tj. R, M, S, Kp, Z) -należy wypełnić zgodnie z kalkulacjami cen jednostkowych (kosztorysem ofertowym na ceny jednostkowe). 6. Wykaz parametrów oferowanego nawiewnika ciśnieniowego montowanego w stolarce okiennej i balkonowej - załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia. 7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. V.3 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). UWAGA!!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku jeżeli do oferty został załączony inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony, 2) dowód opłacenia polisy. Dokumenty wymienione w pkt V. 1, 2, 4, 5 i 6 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobeAy uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje), o których mowa w pkt V.2 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobe/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem ". Dokumenty wymienione w pkt V.3 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem" lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej. Dokumenty wymienione w pkt V.8 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobe/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści wyniki postępowania na stronie internetowej. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Ceny jednostkowe wykazu robót należy podać zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług i są cenami jednostkowymi ryczałtowymi. Ceny należy podać z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku) z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Zamawiający zastrzega, że podanie ceny zero złotych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 7 do zaproszenia do składania ofert - ,,Wykaz cen jednostkowych robót" skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Kalkulacje cen jednostkowych należy wykonać w formie szczegółowej w oparciu o wykaz robót (załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia). 3. Ceny jednostkowe ryczałtowe poszczególnych pozycji powinny wynikać z kalkulacji cen jednostkowych (kosztorysów ofertowych) szczegółowych dla danej pozycji oraz wskaźników cenotwórczych (R, M, S, Kp, Z) przy zastosowaniu których powyższą kalkulacje (kosztorys) sporządzono. 4. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert oraz wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. IX. Kryteria oceny oferty: 1. Oferta z najwyższą ilością punktów spełniająca warunki i zapisy wymagane zapisami niniejszego zaproszenia zostanie uznana za najkorzystniejszą. Oferty zostaną oceniane wg wzoru - pkt IX.2 niniejszego zaproszenia. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1) cena oferowana brutto poszczególnych robót - 97% - najwyższa liczba punktów uzyskana na podstawie sumy punktów za poszczególne pozycje wykazu robót fj. ceny jednostkowe ryczałtowe wykazu robót i przypisane im wagi; 2) okres rękojmi i gwarancji na roboty - 3% a) w przypadku kryterium ,,okres rękojmi i gwarancji na roboty", wysokość przyznanych punktów będzie zależała od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty; b) najkrótszy okres rękojmi i gwarancji na roboty wymagany przez Zamawiającego dla kryterium ,,okres rękojmi i gwarancji na roboty" wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę, najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla kryterium ,,okres rękojmi i gwarancji na roboty" wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę; c) Zamawiający dokona oceny kryterium ,,okres rękojmi i gwarancji na roboty" w zakresie od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji na roboty krótszy niż 36 miesięcy lub nie zaoferuje okresu rękojmi i gwarancji na roboty w poz. nr 2 załącznika nr 7 do niniejszego Zaproszenia, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią niniejszego zaproszenia. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji na roboty dłuższego niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji na roboty dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający w celu oceny oferty przyjmie maksymalny okres, tj. 60 miesięcy. Okres rękojmi i gwarancji na roboty należy podać wyłącznie w całych miesiącach; Lp. Zakres robót Jednostka miary Ilość szacunkowa Wagi % 1 Wstawienie nawiewników PCV na oknach z PCV w ramiaku górnym skrzydła szt. 70 97 2 Okres rękojmi i gwarancji na roboty miesiąc 3 2. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie obliczona według wzoru: 1 2 Liczba punktów = C01/CN01 x 100 x W01 + Gr/Grmax x 100 x W2 Gdzie : - C01.... C01 - najkorzystniejsza / najniższa cena poszczególnej pozycji z wykazu cen jednostkowych robót - CNI ... CN01 - cena poszczególnej pozycji z wykazu cen jednostkowych robót rozpatrywanej oferty Gr - okres rękojmi oraz gwarancji na roboty w ofercie rozpatrywanej, z wykazu cen jednostkowych robót, Grmax - najdłuższy (najkorzystniejszy) okres rękojmi i gwarancji z wykazu cen jednostkowych robót, spośród ofert nieodrzuconych, - Wl .... W02 - wagi poszczególnej pozycji z wykazu cen jednostkowych robót Uwaga: Punkty przyznane za poszczególne pozycje wykazu cen jednostkowych robót, będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty otrzymają w obu kryteriach zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki i zapisy wymagane niniejszym zaproszeniem i uzyska największą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy dla tej oferty suma wartości poszczególnych pozycji wykazu cen jednostkowych robót, stanowiąca iloczyn ilości szacunkowych danej pozycji wykazu cen jednostkowych robót określonych przez Zamawiającego oraz cen poszczególnych pozycji wykazu cen jednostkowych robót określonych przez Wykonawcę, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie, chyba że Zmawiający może zwiększyć tę kwotę do cen najkorzystniejszej oferty. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. XI. Zamawiający po wyborze oferty powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie o terminie oraz miejscu podpisania umowy. XII. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert, 2) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) nie będzie zawierała wszystkich dokumentów i informacji wymaganych przez Zamawiającego, 4) zawiera błąd w obliczeniu ceny. 5) XIII. W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. XIV. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r.; 2) wobec których wprowadzono zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 5k ust.l Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Uwagi: X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", mając jednocześnie na uwadze regulację ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt X.2 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 7. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000131961, NIP 573-23-01-100 REGON 151405607, kapitał zakładowym 26 180 500,00 zł. Strona internetowa: www.zgm-tbs.czest.pl. Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00; tel.: 34 368 24 61; fax: 34 365 12 90; 2) W przypadku pytań w zakresie danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., kierując je na adres e-mail: iod@zgm-tbs.czest.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679, w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz ewentualnym wykonaniem umowy w wyniku jego przeprowadzenia, a także wykonaniem ewentualnych innych obowiązków lub uprawnień Zamawiającego, wynikających w szczególności z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub informacje dotyczące postępowania, na podstawie przepisów prawa, przewidujących w stosunku do Zamawiającego obowiązek ich udostępniania; 5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres ewentualnego wykonania umowy zawartej w jego wyniku. Państwa dane przechowywane będą nadto nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, związanych z wykonaniem ewentualnej umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, a także nie krócej niż jest to niezbędne w związku z obowiązującą regulacją prawną. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679; 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia a także ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tejże ustawy; 7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679, a także nie będą profilowane; 8) w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadacie Państwo następujące uprawnienia: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679- prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 - prawo do sprostowania swoich danych osobowych*- c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 9) nie przysługuje Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 - prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679. 10) Administrator podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu przekazanych danych podmiotom nieuprawnionym; 11) odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochrony danych osobowych powołany przez Administratora. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. " Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 10. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 11. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. Kontakt: Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz osoby uprawnione do kontaktów: Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Justyna Makowska - tel. 34 368 24 61 wew. 38, informacje techniczne, referat DT. 2. Agata Kot - tel. 34 368 24 61 wew. 61, zamówienia, referat DTIZ. |
© eurobudowa.pl 2004-2025