dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pomiar geometrii obudowy i elementów zbrojenia, prostoliniowości torów prowadzenia naczyń oraz wartości luzów,Pomiar geometrii obudowy szybu |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A Strzelców Bytomskich 207 41-914 Bytom powiat: Bytom mczajka@srk.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Część I: Pomiar geometrii obudowy i elementów zbrojenia, prostoliniowości torów prowadzenia naczyń oraz wartości luzów ..... Część II: Pomiar geometrii obudowy szybu ..... Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Z wykonanych pomiarów, badań i analizy wyników należy sporządzić 3 egzemplarze operatu pomiarowego oraz 3 egzemplarze omówienia wyników pomiaru w formie papierowej i elektronicznej który musi zawierać: Część I: w części tekstowej : charakterystykę zbrojenia szybu, przedstawienie analizy luzów między prowadnicami ślizgowymi, a prowadnikami szybowymi, przedstawienie analizy odstępów ruchowych między naczyniami wyciągowymi, a dźwigarami szybowymi do których mocowane są prowadniki, przedstawienie analizy odstępów ruchowych między klatką, a dźwigarami bocznymi, przedstawienie analizy pionowości środka wyciągu, przedstawienie analizy prostoliniowości torów prowadzenia naczynia wyciągowego, zestawienie liczb porządkowych, numerów i głębokości dźwigarów, przesunięcia w płaszczyznach czołowych i bocznych styków dwóch sąsiednich prowadników większe niż 2 mm, szczeliny między prowadnikami większe niż 5 mm, opracowanie przez rzeczoznawcę ekspertyzy zawierającej wyniki pomiarów wartości rzeczywistych sił oddziaływania naczynia wyciągowego na zbrojenie, dla ciągów prowadników w szybie, wraz z ich analizą i warunkami dalszej eksploatacji elementów zbrojenia szybu w części graficznej : szkic tarczy szybu z analizowanymi wymiarami, szkice pomiaru gabarytów naczynia wyciągowego, szkice wychylenia od pionu środka wyciągu, wykresy prostolinijności prowadników, wykresy odchylenia obudowy od osi szybu. wykres wychylenia wieży szybowej 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Z wykonanych pomiarów, badań i analizy wyników należy sporządzić 3 egzemplarze operatu pomiarowego oraz 3 egzemplarze omówienia wyników pomiaru w formie papierowej i elektronicznej który musi zawierać: Część II: w części tekstowej: - charakterystykę szybu, w części graficznej : - wykresy odchylenia obudowy od osi szybu, - przekroje szybu wykonywane co 25 m CPV: 71355000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00033699, ZP-CZOK-0155/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.srk.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) - zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786Pozostałewymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu (41-914) przy Ul. Strzelców Bytomskich 207 nr tel. (32) 432 1005; inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce Restrukturyzacji Kopalń jest Pani Nina Sidorowicz tel. 432 1390 email iod@srk.com.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-23 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025