dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie i montaż dźwigu samojezdnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
USŁUGI TRANSPORTOWE ROJ RUDOLF Gostyńska 18 43-170 Łaziska Górne powiat: mikołowski 510239342 biuro@dzwigi-laziska.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211274 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Łaziska Górne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 510239342 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-04D7/23 - Modernizacja przedsiębiorstwa poprzez inwestycję w nowoczesny sprzęt i zmniejszenie wpływu na środowisko. Część 1 Zakup środka trwałego - żuraw samojezdny 60t. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Realizacja zakupu środka trwałego - fabrycznie nowy żuraw samojezdny 60t - zgodnie z załącznikami do ogłoszenia, celem realizacji projektu numer FESL.10.03-IP.01-04D7/23-002 o tytule "Modernizacja przedsiębiorstwa poprzez inwestycję w nowoczesny sprzęt i zmniejszenie wpływu na środowisko." Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.03-Wsparcie MŚP na rzecz transformacji. Okres gwarancji minimum 18 miesięcy CPV: 42414100-2 Dokument nr: 2025-84977-211274 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-22 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat mikołowski Gmina Łaziska Górne Miejscowość Łaziska Górne Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewidujemy. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy będzie ona następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub zmian technologicznych, albo przerw w realizacji przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie zawierania umowy; 2) zmiana terminu płatności wynikające z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy/Zamawiającego 3) zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści Oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub wystąpi Siła Wyższa. 4) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zwierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. 5) strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej Umowy, jeżeli takie niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy nastąpiło w wyniku zdarzenia Siły Wyższej. 6) ,,Siła Wyższa" oznacza każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z Umowy, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, pandemia, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne. Strona ubiegająca się o uchylenie od odpowiedzialności, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie drugą Stronę o zaistnieniu zdarzenia Siły Wyższej uzasadniającego takie uchylenie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Potencjał techniczny Opis Posiadają zaplecze techniczne odpowiednie do realizacji zamówienia. Warunek szczegółowy - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie zaplecze techniczne do kompleksowej realizacji dostaw, będących przedmiotem zamówienia. a) Odpowiednie zaplecze techniczne, logistyczne i lokalowe. b) Odpowiednie zaplecze kadrowe do realizacji potencjalnego zamówienia oraz przeprowadzenie szkoleń niezbędnych u Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferent powinien oświadczyć, że wszystkie jego działania są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem oraz oferowany sprzęt nie był wcześniej finansowany z pieniędzy unii europejskiej. Oferta musi być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik "Zapytanie ofertowe ROJ z formularzami" do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. O realizację zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które posiadają doświadczenie w sprzedaży co najmniej 3 dźwigów w okresie 3 ostatnich lat obrachunkowych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co przedstawi odpowiednie oświadczenie z wykazem sprzedanych jednostek (z podaniem typu jednostki pływającej, wielkości jednostki, nazwy Zleceniodawcy, daty sprzedaży). Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Oferent powinien posiadać w dokumencie rejestrowym potwierdzenie prowadzonej działalności gospodarczej. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent powinien mieć doświadczenie w realizowaniu podobnych zamówień. Posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia oraz poszczególnych części zamówienia - o realizację zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które posiadają doświadczenie w sprzedaży co najmniej 3 dźwigów w okresie 3 ostatnich lat obrachunkowych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co przedstawi odpowiednie oświadczenie z wykazem sprzedanych dźwigów. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-15 Data ostatniej zmiany 2025-01-15 12:01:33 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin dostawy (podany w dniach kalendarzowych) - zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu, "Zapytanie ofertowe ROJ z formularzami". Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji (w miesiącach) - zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu "Zapytanie ofertowe ROJ z formularzami" Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto - zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu, "Zapytanie ofertowe ROJ z formularzami" Kontakt: Osoby do kontaktu Rudolf Roj tel.: 510239342 e-mail: biuro@dzwigi-laziska.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025