Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
pl. św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk
powiat: elbląski
paslek@paslek.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pasłęk
Wadium: 6 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na rzecz Gminy Pasłęk w 2025 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy jest wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pasłęk polegające na:
1) wykonaniu drobnych napraw w ciągu dróg gminnych tj.:
a) naprawa chodników przy drogach gminnych;
b) obróbka studzienek znajdujących się w pasie dróg gminnych;
c) naprawa oraz posadowienie znaków drogowych w ciągu dróg gminnych;
d) wprowadzenie stałych i tymczasowych organizacji ruchu;
e) konserwacja mienia gminnego (przystanki, ławki);
f) czyszczenie przepustów pod drogami gminnymi;
g) prace wykonywane w ramach funduszu sołeckiego obejmujące powyższe prace;
2) wykonaniu prac budowlanych w ciągu dróg gminnych, między innymi:
a) budowa chodników zgodnie ze specyfikacją zamawiającego;
b) budowa zjazdów na drogi i grunty gminne;
c) budowa przepustów pod zjazdami;
d) utwardzenie z kostki brukowej, betonowej itp. na terenach gminnych przy drogach będących w zarządzie Gminy Pasłęk;
e) montaż barierek ochronnych, słupków prowadzących i ograniczających;
f) prace wykonywane w ramach funduszu sołeckiego obejmujące powyższe prace;
3) utrzymaniu zieleni przydrożnej tj.:
a) usuwaniu zakrzaczeń w pasie drogowym dróg gminnych;
b) usuwaniu drzew znajdujących się w pasie dróg gminnych;
c) wykaszanie terenów zielonych, rowów melioracyjnych.
3. Warunki realizacji usługi;
1) maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zleconych prac, nie dłużysz niż 3 dni od zlecenia robót.
2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi w ilości szacunkowej (określonej na podstawie prac wykonanych w 2024 r., ):
a) 3 000 roboczogodzin związanych z robotami budowlanymi (naprawy/budowa) na drogach gminnych;
b) 3 000 roboczogodzin związanych z utrzymaniem zieleni przydrożnej;
c) 2 000 motogodzin na potrzeby napraw nawierzchni dróg gminnych;
- na terenie miasta i gminy Pasłęk, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na poszczególne pozycje określone w lit. a, b i c, z zastrzeżeniem postanowień § 10 niniejszej umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia określono w projekcie umowy oraz SWZ

CPV: 44113800-3, 45233140-2,77341000-2

Dokument nr: 2025/BZP 00036590, BGK.271.2.2025.ŁZ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-23 09:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2025.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy jest wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pasłęk polegające na:
1) wykonaniu drobnych napraw w ciągu dróg gminnych tj.:
a) naprawa chodników przy drogach gminnych;
b) obróbka studzienek znajdujących się w pasie dróg gminnych;
c) naprawa oraz posadowienie znaków drogowych w ciągu dróg gminnych;
d) wprowadzenie stałych i tymczasowych organizacji ruchu;
e) konserwacja mienia gminnego (przystanki, ławki);
f) czyszczenie przepustów pod drogami gminnymi;
g) prace wykonywane w ramach funduszu sołeckiego obejmujące powyższe prace;
2) wykonaniu prac budowlanych w ciągu dróg gminnych, między innymi:
a) budowa chodników zgodnie ze specyfikacją zamawiającego;
b) budowa zjazdów na drogi i grunty gminne;
c) budowa przepustów pod zjazdami;
d) utwardzenie z kostki brukowej, betonowej itp. na terenach gminnych przy drogach będących w zarządzie Gminy Pasłęk;
e) montaż barierek ochronnych, słupków prowadzących i ograniczających;
f) prace wykonywane w ramach funduszu sołeckiego obejmujące powyższe prace;
3) utrzymaniu zieleni przydrożnej tj.:
a) usuwaniu zakrzaczeń w pasie drogowym dróg gminnych;
b) usuwaniu drzew znajdujących się w pasie dróg gminnych;
c) wykaszanie terenów zielonych, rowów melioracyjnych.
3. Warunki realizacji usługi;
1) maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zleconych prac, nie dłużysz niż 3 dni od zlecenia robót.
2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi w ilości szacunkowej (określonej na podstawie prac wykonanych w 2024 r., ):
a) 3 000 roboczogodzin związanych z robotami budowlanymi (naprawy/budowa) na drogach gminnych;
b) 3 000 roboczogodzin związanych z utrzymaniem zieleni przydrożnej;
c) 2 000 motogodzin na potrzeby napraw nawierzchni dróg gminnych;
- na terenie miasta i gminy Pasłęk, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na poszczególne pozycje określone w lit. a, b i c, z zastrzeżeniem postanowień § 10 niniejszej umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia określono w projekcie umowy oraz SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena oferty - 60% 2) Czas reakcji Wykonawcy w przypadku zleceń pilnych - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy w przypadku zleceń pilnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj:
a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na drobnych pracach remontowo-naprawczych dróg publicznych (naprawa nawierzchni, montaż i naprawa oznakowania itp.) oraz prace związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej;
b) posiada dostęp do następujących narzędzi i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia:
o samochód dostawczy typu wywrotka;
o samochód dostawczy do 3,5 t.;
o przecinarka jezdna do cięcia asfaltu;
o rębak do gałęzi;
o minikoparka;
o piły i wykaszarki spalinowe;
o zagęszczarka;
c) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 5 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich pełnych trzech lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w zakresie określonym w § VIII ust. 1 pkt 4 lit a SWZ;
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami w zakresie określonym w § VIII ust. 1 pkt 4 lit b SWZ;
3. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w § VIII ust. 1 pkt 4 lit c SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 6 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ - Umowa - Projekt
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena oferty - 60% 2) Czas reakcji Wykonawcy w przypadku zleceń pilnych - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy w przypadku zleceń pilnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-12-31

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.