Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pokój Sienkiewicza 8 46-034 Pokój powiat: namysłowski faks: 77 469 30 97 wew. 22, tel. 774693085 wew. 30 d.piegza@gminapokoj.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Pokój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | faks: 77 469 30 97 w |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, zmiany decyzji, a także w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę, że nie można sporządzić projektu ww. decyzji sporządzenie projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy itp. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.). Przewidywana liczba decyzji ok 120. Przygotowanie projektu decyzji musi być poprzedzone wizją w terenie, potwierdzoną dokumentacją fotograficzną, załączoną do przygotowanego projektu. Projekt decyzji o warunkach zabudowy należy złożyć w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej edytowalnej i nieedytowalnej. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dokonywania korekt i poprawek w projekcie decyzji o warunkach zabudowy, a także do naniesienia zmian w projekcie, jeżeli w trakcie dokonywanych uzgodnień z organami wyniknie taka potrzeba oraz do współpracy w trakcie trwania postępowania. Zmiany powinny zostać naniesione nie później jak w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Analizę ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie, Ustosunkowanie się do zarzutów w przypadku odwołania się od decyzji w terminie 2 dni od daty doręczenia Wykonawcy treści odwołania, a w przypadku uchylenia decyzji i przekazania sprawy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji sporządzenie nowego projektu decyzji. W przypadku uchylenia decyzji organu I instancji z powodu wadliwości wynikających z błędów Wykonawcy, poprawienie i doprowadzenie z prawem w ramach tego samego zlecenia projektu decyzji wraz z załącznikami. wprowadzenia zmian wynikających z uzgodnień i opinii w końcowy projektach decyzji w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej oraz w wersji elektronicznej. CPV: 71410000-5, 71400000-2 Składanie ofert: 6. Sposób i termin złożenia ofert: Ofertę należy przygotować i złożyć lub przesłać w terminie do 22.01.2025 r. do godz. 15.00 za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, Ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat decyduje data wpływu do urzędu. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: d.piegza@gminapokoj.pl w formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym, lub w formie skanu, z tym, że w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy należy dostarczyć oryginał oferty. Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia. Urząd Gminy Pokój czynny jest: - od poniedziałku do piątku - w godz. 7:30-15:30 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: - 3 dni na przygotowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy dot. obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, - 7 dni na przygotowanie pozostałych projektów decyzji licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wymagania: godziny urzędowania: poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30 dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r., poz. 1320). Koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Kryterium oceny ofert: Cena 100% 5. Wymagane dokumenty: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty/ oświadczenia: - kopię dokumentu potwierdzającego odpowiednie uprawnienia umożliwiające sporządzanie projektów decyzji, tj. spełniają wymogi określone w art. 5 albo art. 50 ust. 4 albo art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - wykaz wykonanych usług wraz z referencjami( min. 3 ) 5. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty załącznik nr 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną. Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty. Koszty dojazdów, wykonywania zdjęć należy wliczyć w cenę oferty. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: ,,Oferta na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój " Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert. 8. Warunki płatności: Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 9. Informacje dodatkowe: Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyrazi zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty. 10.Termin związania ofertą: 30 dni Uwagi: 12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, - w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres iod@gminapokoj.pl, kontakt telefoniczny 774693080 w. 36 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja o ograniczeniach danych osobowych: 1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami). Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: 11.Osoba do kontaktu: W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Piegza tel. 774693085 wew. 30, adres mail: d.piegza@gminapokoj.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025