Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utrzymanie w czystości dziedzińca i schodów oraz czyszczenie fos i rynien

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie w czystości dziedzińca i schodów oraz czyszczenie fos i rynien

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg
powiat: kołobrzeski
Tel.: +48 94 35 51 500, Tel.: +48 94 35 51 510, Fax: 48 94 35-23-769
urzad@um.kolobrzeg.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 94 35 51 5
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Utrzymanie w czystości dziedzińca i schodów Ratusza Miejskiego oraz czyszczenie fos i rynien we wskazanych obiektach Urzędu Miasta Kołobrzeg"
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących prac porządkowych:
1) utrzymanie w nienagannym stanie (zamiatanie, zebranie śmieci, czyszczenie, mycie, odśnieżanie itp.) - codziennie do godz. 7:30 (również w soboty i niedziele jeśli będzie taka potrzeba - uzgodnienia telefoniczne):
a) dziedzińca i schodów przed Ratuszem Miejskim - obejmuje również mycie ciśnieniowe w miarę potrzeb lub po telefonicznym powiadomieniu,
b) schodów z tyłu Ratusza;
2) monitoring czystości rynien, rur spustowych (wyczystek) i płaszczyzny gzymsu podrynnowego (tzw. rynny wewnętrzne) co najmniej raz w tygodniu (Ratusz).
Opracował: Wydział Administracyjno-Gospodarczy, Inspektor Joanna Frydrych, tel. 94 35 51 547, e-mail: j.frydrych@um.kolobrzeg.pl
3) czyszczenie rynien, rur spustowych (wyczystek) i płaszczyzny gzymsu podrynnowego (tzw. rynny wewnętrzne) - raz w tygodniu lub według potrzeb (Ratusz);
4) regularne (co najmniej raz w tygodniu) czyszczenie fos wraz z odpływami wokół Ratusza Miejskiego; z przodu budynku przy schodach i na dziedzińcu obowiązkowo w każdy poniedziałek;
5) czyszczenie rynien i rur spustowych (wyczystki) - przybudówki sala gimnastyczna Ul. Ratuszowa 13 w miarę potrzeb - minimum 1 w miesiącu;
6) czyszczenie rur spustowych (wyczystki) - Urząd Miasta Kołobrzeg Ul. Ratuszowa 13 w miarę potrzeb - minimum 1 w miesiącu;
7) raz do roku pielęgnacja krzewów znajdujących się przy budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg od strony parkingu (przycięcie, usunięcie suchych gałęzi, trawy i chwastów) - termin uzgodniony telefonicznie;
8) powiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach infrastruktury.
Pozostałe warunki:
1) Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem;
2) obowiązkiem Wykonawcy jest świadczenie usług czystości:
a) za pomocą osób posiadających doświadczenie w wykonywaniu tego typu czynności, w liczbie gwarantującej wysoką jakość świadczonych usług,
b) przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu;
3) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy z należytą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz wedle swojej najlepszej wiedzy i umiejętności, współdziałając na bieżąco z Zamawiającym; powyższe zobowiązanie odnosi się zarówno do kwestii doboru przez Wykonawcę personelu sprzątającego jak również sprzętu i materiałów/środków;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca udzieli (ustnie lub pisemnie) wyjaśnień i informacji w zakresie należytego wykonywania umowy;
5) za działania i zaniechania osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy oraz za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy Wykonawca zawsze odpowiada jak za działania i zaniechania własne;
6) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i ppoż, obowiązującymi w tym zakresie.

Dokument nr: W AG.2512.2.2025.II

Składanie ofert:
VIII. TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę w formie wypełnionego ,,Formularza ofertowego" należy składać do 22 stycznia 2025r. w Urzędzie Miasta Kołobrzeg Ul. Ratuszowa 13 pok. nr 105 - sekretariat Prezydenta Miasta - godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
V. Okres realizacji i płatność:
1) okres realizacji od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.;

Wymagania:
W myśl art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. póz. 1320) przedmiotowe zamówienie nie podlega przepisom ustawy.
2) płatność za realizację zamówienia nastąpi w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT, płatnej w terminie 14 dni od prawidłowo wystawionej i dostarczonej do Urzędu Miasta Kołobrzeg faktury.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) są firmą zarejestrowaną w Polsce i prowadzącą działalność na jej terenie,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2) Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia potwierdzającego, że pracownicy bezpośrednio wykonujący usługę sprzątania na rzecz Zamawiającego są
zatrudnieni na czas obowiązywania zamówienia, na umowę o pracę oraz posiadają zaświadczenie o niekaralności (dokumenty do wglądu).
VII. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował:
Kryterium ceny [C] - 100%
UWAGA: Złożenie zapytania ofertowego, jak też i otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej, nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Miasto Kołobrzeg i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez nią umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu składania ofert, odwołania zapytania lub jego unieważnienia. Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w zapytania.

Kontakt:
III. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Joanna Frydrych, Inspektor Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, tel. 94 35 51 547, e-mail: j.frydrych@um.kolobrzeg.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.