dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji dźwigu osobowego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Młodzieżowy Dom Kultury w Toruniu ul. Przedzamcze 11/15 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 576 398 376 mdk@mdktorun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 576 398 376 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą: ,,Usługa konserwacji dźwigu osobowego w Młodzieżowym Domu Kultury w Toruniu". 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zapytania jest usługa konserwacji dźwigu znajdującego się w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Toruniu, Przedzamcze 11/15. Dźwig dopuszczony jest do użytkowania przez UDT: Dźwig osobowy z napędem elektrycznym Typ dźwigu: MRL Rok produkcji: 2022 Udźwig: 750 kg/ 10 osób Ilość przystanków: 5 Ilość dojść do kabiny: 6 Zakres świadczenia usługi konserwacyjnej dźwigu obejmuje: 1. kontrolę oraz utrzymanie dźwigu w stanie technicznym sprawnym, 2. przegląd instalacji windy zgodnie z instrukcją konserwacji oraz przepisami prawa, 3. naprawę uszkodzeń i nieprawidłowości na bieżąco, 4. kontrolę profilaktyczną nie rzadziej niż raz w miesiącu z zachowaniem zaleceń producenta i instalatora windy, 5. kontrolę i rejestrowanie resursu dźwigów, 6. udział w badaniach okresowych i wykonywanie niezbędnych pomiarów, 7. zapewnienie gotowości Pogotowia Dźwigowego. 2. Tryb udzjelenia zamówienia 1) Zapytanie ofertowe - do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 22.01.2025 r. do godz. 10:30 2) Dopuszcza się złożenie oferty: a) w formie pisemnej na adres: Młodzieżowy Dom Kultury w Toruniu, Ul. Przedzamcze 11/15 (decyduje data i godz. wpływu do MDK), b) w formie elektronicznej, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej (wersja pdf/skan) na adres email: mdk@mdktorun.pl., decyduje data i godz. wpływu do MDK). Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Okres trwania umowy: od 23.01.2025 r. do 31.12.2025 r.) Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na realizację tego zamówienia, bez podania przyczyny. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: Cena - 100% 5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty opatrzone podpisem: 1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do oferty. 2) Dokument potwierdzający prawo do reprezentacji - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 3) Zaparafowany załącznik nr 2 do zapytania - wzór umowy. 5) Aktualne świadectwo autoryzacji Producenta dźwigu potwierdzające możliwość konserwacji urządzenia. 6. Opis sposobu obliczenia ceny w ofercie: 1) Oferta powinna obejmować wartość brutto ryczałtu za realizację przedmiotu zamówienia, opłacanego co miesiąc przez Zamawiającego. 2) Oferta powinna zawierać wszystkie koszty brutto, które będą wiązały się z realizacją przedmiotowego zamówienia w ciągu trwania umowy. 3) Cena brutto oferty powinna uwzględniać wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na sposób realizacji zamówienia. 4) Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. 5) Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje. 6) W formularzu ofertowym należy podać, cenę jednostkową netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto, którą wykonawca oferuje. 7) Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy. 8) Ceny jednostkowe zawarte w Formularzu oferty nie powinny być cenami wyższymi od cen określonych w aktualnie obowiązującym cenniku Wykonawcy. 9) Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. 10) Do porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto w PLN za całość zamówienia (9 miesięcy). 11) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć w formie skanu. 2) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką w formie pisemnej. 3) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do Reprezentowania wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikająca z właściwego rejestru bądź na podstawie pełnomocnictwa. 4) Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką. 5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby określone w pkt 8 ppkt 3. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą. 6) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia. 7) Wykonawca może zastrzec, które jego dokumenty nie będą ujawniane, ponieważ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913, z 2021 r. poz. 1655. ze zm.). 8) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę, której nie może zmienić. 9. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert: 1) Rozpatrzenie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.01.2025 r. o godz. 10:45 w siedzibie Zamawiającego. 2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poda do wiadomości publicznej informację o wyborze wykonawcy za pośrednictwem umieszczenia informacji na stronie http://mdktorun.naszbip.pl/ Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnianie tych warunków: 1) Przedkładając swoją ofertę Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w pełni akceptuje zakres i przedmiot zamówienia, co potwierdza podpisem na dokumentach, o których mowa w pkt 5. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają ponadto warunki określone we wzorze oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania. 3) Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu. 4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 PZP oraz nie są umieszczeni na listach i nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). 12. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania 1) W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie mają przepisy wyłącznie Kodeksu cywilnego. 2) Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, z późn. zm.). Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: p. Katarzyna Całus kierownik gospodarczy , nr tel. 576 398 376, e-mail: kier.gosp@mdktorun.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025