Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług informatycznych oraz wymienionych pozainformatycznych wraz z obsługą...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług informatycznych oraz wymienionych pozainformatycznych wraz z obsługą urządzeń peryferyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kutnie
UL. SPOKOJNA 2
99-300 KUTNO
powiat: kutnowski
Tel 024 25143-51 Fax 024 387-37-16
gospodarczy@kutno.sr.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: KUTNO
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel 024 25143-51 Fax
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Rejonowy w Kutnie zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie
zamówienia ofertowego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 t.j.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty
130.000 złotych
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług informatycznych oraz wymienionych pozainformatycznych wraz z obsługą urządzeń peryferyjnych stanowiących własność Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach:
- Ul. Spokojna 2,
- Ul. Staszica 3.
Wykaz podstawowych czynności to m.in. :
1. Umieszczanie ogłoszeń, aktualności, konkursów, orzeczeń, obwieszczeń komorniczych itp. na stronie internetowej sądu.
2. Obsługa i wymiana materiałów eksploatacyjnych w drukarkach
3. Obsługa zabezpieczeń instalacji elektrycznej. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną.
4. Obsługa monitoringu CCTV, zabezpieczenia nagrań, konfiguracja zgodnie z potrzebami itp. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną.
5. Obsługa techniczna urządzeń rej estruj ących w ,,przyj aznym pokój u przesłuchań". Pomoc w zgrywaniu materiałów i obsłudze podczas przesłuchań.
6. Obsługa systemów alarmowych, przeciwpożarowych. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną.
7. Pomoc w obsłudze wideokonferencji.
8. Pomoc w odtwarzaniu dowodów w trakcie rozpraw.
9. Pomoc w przegrywaniu dowodów z akt na płyty DVD.
10. Przygotowywanie stanowiska pracy
11. Skanowanie akt/dokumentów, przerabianie dokumentów z formatu .pdf na .docx,
drukowanie dokumentów, zdjęć. Przygotowywanie szablonów pism. Pomoc w edycji dokumentów MS Word i arkuszy MS Excel. Pomoc w obsłudze poczty elektronicznej
12. Obsługa techniczna Systemu SKD (System Kontroli Dostępu). W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną.
13. Obsługa centralnego UPS, kontrola stanu, przeglądy. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną.
14. Wsparcie IT z wyłączeniem zadań objętych art. 31 a par la ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024.334 t.j. z dnia 2024.03.08 ze zm.) uwzględniające w szczególności:
- pomoc pracownikom w obsłudze programów wykorzystywanych w sądzie
- obsługa Systemu Wydziału Ksiąg Wieczystych (SOWKW), oprogramowania Recourt, Sedzia2, Płatnik, SAP, NsOrcom, Orcom Kurator, oraz innego oprogramowania z którego korzysta Zamawiający
- pomoc w instalacji nowo zakupionego sprzętu, oprogramowania
- diagnozowanie i w miarę możliwości usuwanie awarii komputerów i urządzeń peryferyjnych
bieżący nadzór nad poprawnością działania sprzętu komputerowego i oprogramowania
- doradztwo techniczne w planowaniu i przygotowaniu zamówienia na sprzęt komputerowy i oprogramowanie
rejestrowanie zmian dotyczących sprzętu oraz jego rozlokowania
- wykonywanie innych niż wymienione wyżej czynności w ramach aktualnych potrzeb w zakresie obsługi informatycznej, adekwatne do posiadanych uprawnień.
w ilości szacunkowej 1.500 godzin w okresie realizacji zamówienia.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć:
- w wersji elektronicznej na adres:gospodarczy@kutno.sr.gov.pl lub
- w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. do pokoju 113,1 p.
2. Oferty należy składać do dnia 22 stycznia 2025r.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy przez 12 kolejnych m-cy.

Wymagania:
IV. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy oraz oświadczenie stanowiący Załącznik Nr 1,
b) klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 2
c) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik.
V. KRYTERIA OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria:
Tabela kryterium
Nr Kryterium Znaczeni e - waga w% Metoda przyznawania punktów
1 2 3 4
1 Cena brutto oferty 60 Wg wzoru: Cl Cn= -- x60 C2 gdzie: Cn - ilość punktów obliczona dla kryterium Cl - cena brutto najtańszej oferty C2 - cena brutto rozpatrywanej oferty Max liczba punktów: 60
2 Doświadczę nie -administracj aSOWKW 40 -- brak doświadczenia - liczba przyznanych punktów H = 0 -- do 3 lat - liczba przyznanych punktów H =20 -- do 5 lat i więcej - liczba przyznanych punktów H =40 Max liczba punktów: 40
100
Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Suma uzyskanych punktów = Kryterium 1 (Cn) + Kryterium 2 (H).
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.
2. Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 po dostarczeniu oryginałów dokumentów składających się na ofertę.
3. Oferent ponosi wyłączną odpowiedzialność za zastosowanie przez niego stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami.
4. Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
5. Termin związania ofertą - 14 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert.
6. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
- Prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia.
- Dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia
- Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i jednocześnie informuje, iż złożenie oferty nie rodzi po stronie składającego ofertę jakichkolwiek roszczeń o zawarcie umowy, ani też nie gwarantuje jej zawarcia.
8. Wynagrodzenie będzie płatne po wykonaniu zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.

Kontakt:
VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
P. Katarzyna Raurowicz, P. Adam Stolarczyk, tel: 024 251-13-51, e-mail: gospodarczy@kutno.sr.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.