Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Dziennego Pobytu "Rodzina" Caritas Diecezji Gliwickiej Wolności 586 41-806 Zabrze powiat: Zabrze biuro.projektu@dom-rodzina.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211613 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej Powstaje w kontekście projektu FESL.07.04-IZ.00-0452/23 - Kompleksowy program usług społecznych w powiecie miasta i gminy Zabrze Część 1 Wyposażenie do jadalni Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części. Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia do jadalni w dwóch klubach aktywnego seniora o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ cz. I, który stanowi załączniki nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje dostarczenie oraz rozładunek. I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.I. Część I Wyposażenie do jadalni: 1. KOMPLET ZASTAWY OBIADOWO- KAWOWEJ 2 szt. 2. ZESTAW SZTUĆCÓW 2 szt. 3. WÓZEK CATERINGOWY 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia. DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie: 1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7, 2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2, Warunki dodatkowe: 1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Okres gwarancji min. 24 miesiące Część 2 Meble Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części. Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia meblowego do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. II, który stanowi załącznik nr od 2b do niniejszego zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje dostarczenie, rozładunek i montaż we wskazanych lokalizacjach. I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.II. Część II Meble: 1. STÓŁ DREWNIANY 8 szt. 2. KRZESŁO TAPICEROWANE 60 szt. 3. KOMODA ŚREDNIA 6 szt. 4. SZAFA ŚREDNIA 2 szt. 5. WITRYNA 4 szt. 6. KOMPLET WYPOCZYNKOWY 4 szt. 7. BIURKO 3 szt. 8. KRZESŁO OBROTOWE 3 szt. 9. SZAFKA UBRANIOWA 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2b Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia. DOSTAWA, rozładunek i montaż, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie: 1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7, 2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2, 3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586. Warunki dodatkowe: 1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Okres gwarancji min. 24 miesiące Część 3 AGD Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części. Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia AGD do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. III, który stanowi załącznik nr od 2c do niniejszego zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach. I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.III Część III AGD: 1. CHŁODZIARKO- ZAMRAŻARKA 2 szt. 2. CZAJNIK ELEKTRYCZNY 6 szt. 3. EKSPERES DO KAWY 3 szt. 4. PRALKA 3 szt. 5. ODTWARZACZ CD 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2c Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia. DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie: 1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7, 2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2, 3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586. Warunki dodatkowe: 1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Okres gwarancji min. 24 miesiące Część 4 Wyposażenie do prowadzenia zajęć Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części. Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia do prowadzenia zajęć w dwóch klubach aktywnego seniora i dziennym ośrodku opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. IV, który stanowi załącznik nr od 2d do niniejszego zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach. I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.IV. Część IV Wyposażenie do prowadzenia zajęć: 1. TABLICA KORKOWA 6 szt. 2. FLIPCHART 3 szt. 3. POJEMNIK DO PRZECHOWYWANIA 30 szt. 4. STOJAK NA PRACE PLASTYCZNE 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2d Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia. DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie: 1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7, 2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2, 3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586. Warunki dodatkowe: 1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Okres gwarancji min. 24 miesiące Część 5 IT Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części. Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia IT do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodku opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. V, który stanowi załącznik nr od 2e do niniejszego zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach. I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.V. Część V IT: 1. LAPTOP 3 szt. 2. MONITOR INTERAKTYWNY 3 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2e Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia. DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie: 1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7, 2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2, 3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586. Warunki dodatkowe: 1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Okres gwarancji min. 24 miesiące CPV: 39220000-0, 39221200-9, 39130000-2, 39150000-8, 39700000-9, 39290000-1, 30200000-1 Dokument nr: 2025-82817-211613, 02/01/2025/07.04 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć - szczegóły we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Wszystkie istotne warunki udzielenia zamówienia, ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, WARUNKI ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ WARUNKI EWENTUALNEGO ODSTĄPIENIA OD ZAWARCIA UMOWY zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego Zapytania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - Wymagane jest oświadczenie oferenta. - Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - Wymagane jest oświadczenie Oferenta. - Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - Wymagane jest oświadczenie Oferenta. - Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty. Typ Potencjał techniczny Opis Oferent dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Oferent posiada odpowiednie zaplecze techniczne pozwalające na wykonanie zamówienia. - Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty. - Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty. - Oferent na wniosek Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, zapewnia możliwość ewentualnego audytu w celu zweryfikowania informacji podanych w ofercie. W przypadku przeprowadzenia audytu zostanie sporządzony protokół. Jeśli podczas audytu nie zostaną potwierdzone informacje dot. potencjału technicznego z oferty z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę i dokonać ponownego wyboru Oferenta spośród ważnych ofert. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Dodatkowe warunki udziału: - Z postępowania wykluczy się wykonawcę, który podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty. - RODO: oświadczenie, o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidziane w art. 13 i/lub art.14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w związku z udziałem w postępowaniu. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty. - Oferent wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego postępowania ofertowego, zgodnie z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony danych osobowych załączoną do niniejszego zapytania ofertowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - Wymagane jest oświadczenie oferenta na formularzu oferty. - Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenia wg wzoru na formularzu oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-16 Data ostatniej zmiany 2025-01-16 12:53:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: = najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80 -------------------------- cena netto zaproponowana w badanej ofercie Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Okres gwarancji. Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów 2 lata - 0 punktów od 2 lat do 3 lat - 10 punktów od 3 lat do 4 lat - 20 punktów Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: = najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80 -------------------------- cena netto zaproponowana w badanej ofercie Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Okres gwarancji. Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów 2 lata - 0 punktów od 2 lat do 3 lat - 10 punktów od 3 lat do 4 lat - 20 punktów Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: = najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80 -------------------------- cena netto zaproponowana w badanej ofercie Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Okres gwarancji. Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów 2 lata - 0 punktów od 2 lat do 3 lat - 10 punktów od 3 lat do 4 lat - 20 punktów Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: = najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80 -------------------------- cena netto zaproponowana w badanej ofercie Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Okres gwarancji. Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów 2 lata - 0 punktów od 2 lat do 3 lat - 10 punktów od 3 lat do 4 lat - 20 punktów Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: = najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80 -------------------------- cena netto zaproponowana w badanej ofercie Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Okres gwarancji. Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów 2 lata - 0 punktów od 2 lat do 3 lat - 10 punktów od 3 lat do 4 lat - 20 punktów Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Elżbieta Bula tel.: e-mail: biuro.projektu@dom-rodzina.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025