Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Dziennego Pobytu "Rodzina" Caritas Diecezji Gliwickiej
Wolności 586
41-806 Zabrze
powiat: Zabrze
biuro.projektu@dom-rodzina.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211613
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej
Powstaje w kontekście projektu
FESL.07.04-IZ.00-0452/23 - Kompleksowy program usług społecznych w powiecie miasta i gminy Zabrze

Część 1
Wyposażenie do jadalni

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia do jadalni w dwóch klubach aktywnego seniora o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ cz. I, który stanowi załączniki nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje dostarczenie oraz rozładunek.
I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I.I. Część I Wyposażenie do jadalni:
1. KOMPLET ZASTAWY OBIADOWO- KAWOWEJ 2 szt.
2. ZESTAW SZTUĆCÓW 2 szt.
3. WÓZEK CATERINGOWY 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia.
DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie:
1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7,
2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2,
Warunki dodatkowe:
1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 2
Meble

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia meblowego do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. II, który stanowi załącznik nr od 2b do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje dostarczenie, rozładunek i montaż we wskazanych lokalizacjach.
I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I.II. Część II Meble:
1. STÓŁ DREWNIANY 8 szt.
2. KRZESŁO TAPICEROWANE 60 szt.
3. KOMODA ŚREDNIA 6 szt.
4. SZAFA ŚREDNIA 2 szt.
5. WITRYNA 4 szt.
6. KOMPLET WYPOCZYNKOWY 4 szt.
7. BIURKO 3 szt.
8. KRZESŁO OBROTOWE 3 szt.
9. SZAFKA UBRANIOWA 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2b Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia.
DOSTAWA, rozładunek i montaż, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie:
1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7,
2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2,
3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586.
Warunki dodatkowe:
1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 3
AGD

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia AGD do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodka opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. III, który stanowi załącznik nr od 2c do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach.
I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I.III Część III AGD:
1. CHŁODZIARKO- ZAMRAŻARKA 2 szt.
2. CZAJNIK ELEKTRYCZNY 6 szt.
3. EKSPERES DO KAWY 3 szt.
4. PRALKA 3 szt.
5. ODTWARZACZ CD 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2c Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia.
DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie:
1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7,
2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2,
3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586.
Warunki dodatkowe:
1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 4
Wyposażenie do prowadzenia zajęć

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia do prowadzenia zajęć w dwóch klubach aktywnego seniora i dziennym ośrodku opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. IV, który stanowi załącznik nr od 2d do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach.
I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I.IV. Część IV Wyposażenie do prowadzenia zajęć:
1. TABLICA KORKOWA 6 szt.
2. FLIPCHART 3 szt.
3. POJEMNIK DO PRZECHOWYWANIA 30 szt.
4. STOJAK NA PRACE PLASTYCZNE 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2d Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia.
DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie:
1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7,
2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2,
3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586.
Warunki dodatkowe:
1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 5
IT

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia udzieli zamówienia w pięciu częściach, przy założeniu, że można złożyć ofertę na całość lub na poszczególne części.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA wyposażenia IT do dwóch klubów aktywnego seniora i dziennego ośrodku opieki wytchnieniowej o zakresie szczegółowo określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej OPZ cz. V, który stanowi załącznik nr od 2e do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje dostarczenie i rozładunek we wskazanych lokalizacjach.
I. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania szczegółowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I.V. Część V IT:
1. LAPTOP 3 szt.
2. MONITOR INTERAKTYWNY 3 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2e Opis przedmiotu zamówienia, który należy wypełnić oraz dołączyć zdjęcia oferowanego wyposażenia.
DOSTAWA i rozładunek, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na terenie:
1. Klubu Aktywnego Seniora 1 w Zabrzu, Ul. Majnusza 7,
2. Klubu Aktywnego Seniora 2 w Zabrzu, Al. Szczęście Ludwika 2,
3. Dzienny ośrodek opieki wytchnieniowej w Zabrzu Ul. Wolności 586.
Warunki dodatkowe:
1. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
2. Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe będą wolne od wad, fabrycznie nowe i wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2024 roku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

CPV: 39220000-0, 39221200-9, 39130000-2, 39150000-8, 39700000-9, 39290000-1, 30200000-1

Dokument nr: 2025-82817-211613, 02/01/2025/07.04

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć - szczegóły we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wszystkie istotne warunki udzielenia zamówienia, ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, WARUNKI ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ORAZ WARUNKI EWENTUALNEGO ODSTĄPIENIA OD ZAWARCIA UMOWY zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego Zapytania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie oferenta.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie Oferenta.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie Oferenta.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek, jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Oferent posiada odpowiednie zaplecze techniczne pozwalające na wykonanie zamówienia.
- Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty.
- Oferent na wniosek Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, zapewnia możliwość ewentualnego audytu w celu zweryfikowania informacji podanych w ofercie. W przypadku przeprowadzenia audytu zostanie sporządzony protokół. Jeśli podczas audytu nie zostaną potwierdzone informacje dot. potencjału technicznego z oferty z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę i dokonać ponownego wyboru Oferenta spośród ważnych ofert.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki udziału:
- Z postępowania wykluczy się wykonawcę, który podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- RODO: oświadczenie, o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidziane w art. 13 i/lub art.14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w związku z udziałem w postępowaniu. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
- Oferent wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego postępowania ofertowego, zgodnie z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony danych osobowych załączoną do niniejszego zapytania ofertowego. Wymagane jest oświadczenie oferenta wg wzoru na formularzu oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
- Wymagane jest oświadczenie oferenta na formularzu oferty.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia w/w warunek jeżeli: Oferent przedłoży stosowne oświadczenia wg wzoru na formularzu oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-16
Data ostatniej zmiany
2025-01-16 12:53:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
= najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80
--------------------------
cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji.
Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów
2 lata - 0 punktów
od 2 lat do 3 lat - 10 punktów
od 3 lat do 4 lat - 20 punktów
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
= najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80
--------------------------
cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji.
Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów
2 lata - 0 punktów
od 2 lat do 3 lat - 10 punktów
od 3 lat do 4 lat - 20 punktów
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
= najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80
--------------------------
cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji.
Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów
2 lata - 0 punktów
od 2 lat do 3 lat - 10 punktów
od 3 lat do 4 lat - 20 punktów
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
= najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80
--------------------------
cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji.
Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów
2 lata - 0 punktów
od 2 lat do 3 lat - 10 punktów
od 3 lat do 4 lat - 20 punktów
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
= najniższa cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 80
--------------------------
cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Całkowita cena netto" maksymalnie 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Okres gwarancji.
Okres gwarancji wskazany w formularzu oferty - liczba punktów
2 lata - 0 punktów
od 2 lat do 3 lat - 10 punktów
od 3 lat do 4 lat - 20 punktów
Oferta może otrzymać w kryterium ,,Okres gwarancji" maksymalnie 20 punktów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Elżbieta Bula
tel.:
e-mail: biuro.projektu@dom-rodzina.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.