Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej BOBREK
ul. Księżnej Ogińskiej 2
32-661 Bobrek
powiat: oświęcimski
tel.: +48 (33) 846 44 04 fax: +48 (33) 846 13 49
sekretariat@dpsbobrek.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Bobrek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 (33) 846 4
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie robót budowlanych: Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej w ramach zadania ,,Modernizacja DPS w Bobrku", położonego przy Ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, na działce nr 1114/1 (jednostka ewidencyjna 121303_5 Chełmek - obszar wiejski, obręb 0001 Bobrek).
Opis przedmiotu zamówienia:
Teren objęty opracowaniem - teren o pow. 250 m kw., położony w północno-zachodniej części placu wewnętrznego Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Zakres robót:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- roboty rozbiórkowe,
- korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwa mrozochronna,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej Behaton grubości 8 cm,
- humusowanie i obsiewanie trawą,
- krawężniki na wydzieleniu kostki,
- oznakowanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych (przymocowanie tablic znaków drogowych D-18a i T-29, malowanie farbą akrylową do nawierzchni zwykłą - kolor niebieski, 6m x 3,6m). Projekt zagospodarowania terenu oraz przekrój i szczegóły konstrukcyjne stanowią załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Do obowiązków Wykonawcy należy ustanowienie Kierownika budowy, a także uprzątnięcie terenu budowy oraz wywóz powstałych w związku z budową śmieci i odpadów. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę będzie miała miejsce na czynnym obiekcie - Wykonawca dołożyć ma szczególnej staranności w zabezpieczeniu miejsca robót.
Rozliczenie robót zostanie dokonane w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, które jest pełne i obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

CPV: 45215210-2

Dokument nr: DPS.253.26.2025

Otwarcie ofert: Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Bobrku przy
ul. Księżnej Ogińskiej 2, w gabinecie Dyrektora w dniu 22 stycznia 2025 r. o godz. 10.15.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2025 r., godz. 10.00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (dziennik podawczy) w formie zgodnej ze wskazaniem Zamawiającego w pkt 6 i 7. Przy przesyłce pocztowej termin musi być na tyle wyprzedzający, by dotrzymana została powyższa data i godz.. Data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę - liczy się data i godz. wpływu do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 31 marca 2025 r.

Wymagania:
Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00. Zamawiający w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał dodatkowych wyjaśnień czy odpowiadał na pytania. Zamiar udziału w wizji lokalnej należy zgłaszać na adres email: dyrektor@dpsbobrek.pl lub telefonicznie: tel. 33 846 13 49.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Cena - 100%
5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie:
Wykonawca winien podać cenę ofertową za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem od towarów i usług - VAT. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie brutto nie podlegające waloryzacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
- Formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
- Dokumenty, z których wynikać będzie umocowanie osoby podpisującej ofertę.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta ma być sporządzona w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką, ma obejmować całe zamówienie.
Wykonawca złoży ofertę pisemną w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej. Nie otwierać przed: 22 stycznia 2025 r,, godz. 10.15
W przypadku opisania oferty w sposób niezgodny z ww. wymaganiami, konsekwencję powyższego ponosi Wykonawca.
Wykonawca jest związany ofertą w terminie do 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli wynikać to będzie
z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, w tym w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o uzupełnienie lub wyjaśnienie oferty.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów złożenia oferty.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
p.o. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bobrku - Arkadiusz Makulec

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.