Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług w zakresie pracy koparko-ładowarką oraz samochodem ciężarowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie pracy koparko-ładowarką oraz samochodem ciężarowym

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tarnogród
ul. Tadeusza Kościuszki 5
23-420 Tarnogród
powiat: biłgorajski
tel. + 48 (84) 689 71 61
przetargi@tarnogrod.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Tarnogród
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. + 48 (84) 689 7
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Świadczenie usług w zakresie pracy koparko - ładowarką oraz samochodem
ciężarowym dla Gminy Tarnogród oraz sołectw i dzielnic z terenu
Gminy Tarnogród"
2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi dla Gminy Tarnogród oraz Sołectw i Rad Dzielnic
w zakresie pracy koparko - ładowarką oraz samochodem ciężarowym o ładowności
min. 10 ton przy wykopach, niwelacji terenu, niwelacji dróg gminnych i innych
podobnych usług.
2.2 Ilość godzin pracy:
1) koparko - ładowarką:
a) w zakresie podstawowym wynosi 400 godzin wraz z dojazdem,
b) w zakresie objętym prawem opcji wynosi 70 godzin wraz z dojazdem;
2) samochodem ciężarowym o ładowności min. 10 ton:
a) w zakresie podstawowym wynosi 200 godzin wraz z dojazdem,
b) w zakresie objętym prawem opcji wynosi 70 godzin wraz z dojazdem.
2.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w
części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego
bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia.
Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa
opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji
przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z
prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli
Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest
wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu
zakresu podstawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego
zakresu prawa opcji. Uruchomienie prawa opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie
oświadczenia woli.
2.4 Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie dostarczyć odpowiednią
koparko - ładowarkę oraz samochód ciężarowy wraz z operatorem we wskazane
przez Zamawiającego miejsca świadczenia konkretnych robót w czasie nie
przekraczającym 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania.

Dokument nr: RI.271.1.2025.ZO)

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród
w pokoju nr 12, I piętro budynku
dnia 23.01.2025 r. o godz. 9:30

Składanie ofert:
8.1Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:
Gmina Tarnogród
ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród
pokój nr 1, parter budynku.
W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do dnia
23.01.2025r. do godz. 9:00 na adres wskazany w pkt 7.9 Uwaga! Decydujące
znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz.
wpływu oferty na adres wskazany w pkt 8.1 a nie data jej wysłania np.
przesyłką pocztową czy kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
2.5 Usługi wykonywane będą na zlecenie przedstawicieli Gminy Tarnogród, Sołtysów i
Przewodniczących Rad Dzielnic.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do dnia 15.12.2025 r. lub do
wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji - cokolwiek nastąpi wcześniej.

Wymagania:
2.6 Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Ubezpieczenie będzie obowiązywało przez cały okres realizacji zamówienia.
4. INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
5. PODSTAWY WYKLUCZENIA
5.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę
który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w
art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
5.2 Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postepowania na podstawie pkt 5.1
podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w
związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu
Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz.
UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w
art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr
765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w
związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu
Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz.
UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w
art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120,
295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz.
UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w
art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.3 W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w
pkt 5.2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
5.4 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych
w pkt 5.2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień
Publicznych w drodze decyzji w wysokości do 20 000 000,00 zł.
5.5 Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w Rozdziale 6.
6.
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO
WYKLUCZENIA
6.1 W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy są
zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postepowania sporządzone zgodnie z
załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego
6.2 Jeżeli wykonawca nie złożył dokumentu o którym mowa w pkt 6.1, dokument ten
jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego
wątpliwości, zamawiający wzywa do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
lub do udzielania wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba że mimo jego złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.3 Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy:
1) nie wykażą braku podstaw do wykluczenia,
2) wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia.
7
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
7.1 Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi
w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
7.2 Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert
złożonych przez Wykonawcę.
7.3 Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w
innej formie spowoduje jej odrzucenie.
7.4 Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być
zaadresowana na adres wskazany w pkt 7.9 zapytania ofertowego.
7.5 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania
ofertowego,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy
dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do
reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych
do oferty,
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane
przez pełnomocnika.
7.6 Ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem/parafą osoby upoważnionej.
7.7 Zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty,
ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w
specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
7.8 W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości
zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone
informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być
umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone
i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje
podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące oferowanej
ceny za wykonanie zamówienia.
7.9 Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętej
kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia. Koperta
powinno być oznaczona i zaadresowana następująco:
Gmina Tarnogród
ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród
OFERTA W POSTĘPOWANIU PN.:
,,Świadczenie usług w zakresie pracy koparko - ładowarką oraz samochodem
ciężarowym dla Gminy Tarnogród oraz sołectw i dzielnic z terenu
Gminy Tarnogród"
Nie otwierać przed 23.01.2025 r. godz. 9:30
7.10 Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę
(w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona
rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc
o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
7.11 Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do
złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub
wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem
nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być
opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio
dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
7.12 Wykonawca składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od
upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania
ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
7.13 Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
7.14 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
zastrzeżeniem pkt 7.15, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
7.15 Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
inne
omyłki
polegające
na
niezgodności
oferty
z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty-
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku poprawy oczywistej omyłki rachunkowej oraz innej omyłki
polegającej na niezgodności treści oferty z dokumentami zamówienia
niepowodującej istotnych zmian w treści oferty Zamawiający wyznacza odpowiedni
termin na wyrażenie zgody na poprawienie tej omyłki lub zakwestionowanie jej
poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie
zgody na poprawienie omyłki.
7.16 Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu
zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego
lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie
wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
7.17 W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
1) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów
i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej
cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień,
chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają
wyjaśnienia;
2) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów
i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po
wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych,
zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień.
7.18 Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na
Wykonawcy.
7.19 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
9OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
9.1W formularzu ofertowym należy podać całkowitą cenę ofertową (brutto)
obejmującą realizację całego zamówienia w złotych polskich (PLN), wraz z
podaniem stawki podatku VAT.
Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte
w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie
koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT
i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza
i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
Zamawiający nie dopuszcza podawania cen ofertowych w walutach obcych.
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
10.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
L.p.
1
Kryterium
Cena (C)
Znaczenie kryterium (w %)
100
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium Cena,
przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
10.2 Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------------ x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium cena
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
10.3 W kryterium ,,Cena" oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe
oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny
odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony
do dwóch miejsc po przecinku.
10.4 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość
punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena".
11
TRYB OCENY OFERT I OGŁOSZENIA
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
INFORMACJI
WYBORZE
11.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest złożona w niewłaściwej formie,
2) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt 7.15,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7.15,
8) wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt 7.13 na przedłużenie
terminu związania ofertą,
9) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes
bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można
zagwarantować w inny sposób.
11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
11.3. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania
w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego
braku na adres pocztowy).
11.4. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. W
przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z
Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą
liczbę punktów. O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi
Wykonawcę wraz z informacją o wynikach postępowania.
12.1 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1640 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.),
każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
12.2 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przez upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dnia przed upływem terminu
składania ofert.
13
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
13.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione,
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej
oferty,
4) postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną,
5) wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania
ze względu na uzasadniony interes zamawiającego.
13.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadkach uzasadnionych do
unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
13.3 W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
14
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
16
POZOSTAŁE INFORMACJE
16.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania
Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o
wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie
opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
16.2 Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą
wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o
czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
16.3 Zamawiający zastrzega, iż zapłata nastąpi jedynie za faktycznie wykonane usługi.
16.4 Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy na
skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez
Zamawiającego.
16.5 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
16.6 Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie
podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem
poczty elektronicznej na 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy (brak
stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez
Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).
16.7 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w
PLN.
16.8 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi:
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: godz. 7:30 - 15:30 z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
15
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: ,,Świadczenie usług w zakresie pracy koparko - ładowarką oraz
samochodem ciężarowym dla Gminy Tarnogród oraz sołectw i dzielnic z terenu
Gminy Tarnogród" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego
nienaruszalność;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia
2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Kontakt:
12.3 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Tomasz Jabłoński
tel. 84 689 71 61.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 84 689 71 61 oraz
adresem email: przetargi@tarnogrod.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.